Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Re: wniosek o informację przez BOROWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1376

W dniu 04.11.2021 o 21:49, sprawa-41539@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI

b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI

e) współpracował z radnymi,

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI

d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI

h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,

g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
informacja przekazywana poprzez radnych i sołtysów

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?

c) inna odpowiedź - jaka?
nie było takiego przypadku

--
Urząd Gminy Borowa
39-305 Borowa 223
ug@borowa.pl
tel. 175815521

FW: wniosek o informację przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #434

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERWIŃSK NAD WISŁĄ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1089

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Urząd Miasta i Gminy
w Czerwińsku nad Wisłą
insp. ds RM Małgorzata Zmysłowska

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #993

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

--
Sebastian Kieliszek
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice
tel. 608-576-846

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez WĄWOLNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #352

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@wawolnica.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

RE: wniosek o informację przez RUDA-HUTA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #404

1

Fwd: *** SPAM *** *** SPAM *** wniosek o informację przez MROCZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #310

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - *** SPAM *** *** SPAM *** wniosek o informację przez MROCZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #310

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@mrocza.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: wniosek o informację przez ROSSOSZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #402

Dzień dobry,

W odpowiedzie na wniosek o informację przesyłam odpowiedzi na Państwa
pytania:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację o
publiczną,

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy > za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI

d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI

b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy
raport,

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki - sołtysi informowali
mieszkańców sołectw o mozliwości uczestnictwa w debacie nad raportem o
stanie gminy.

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?

a) tak.

Z poważaniem

Waldemar Ossowski
———————————————————
Urząd Gminy Rossosz
ul. Lubelska 8
21-533 Rossosz
tel. 83 378 45 57
www.rossosz.pl

FW: Application2(2021-11-10)0001.PDF przez FRAMPOL w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #507

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Barbara Pyda
Urząd Miejski we Frampolu
ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
tel. 84 685 75 09
e-mail: umframpol@frampol.pl

Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Burmistrz Frampola, z siedzibą przy ul. Radzięckiej 8, 23-440 Frampol,
http://www.frampol.pl
Kontakt we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych
osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy jest pod adresem mailowym:
iod@frampol.pl (inspektor ochrony danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:

https://umframpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=193&p1=szczegoly&p2=1403452
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Dziękujemy
Chroń środowisko! Zastanów się czy musisz drukować ten e-mail.

1

Re: wniosek o informację przez GRABOWIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #332

Dzień Dobry
Uprzejmie proszę o ponowne przesłanie wniosku o udostępnienie informacji
publicznej gdyż w terminie jaki został podany tj.( 4.11.2021) takiego
wniosku nie otrzymaliśmy myślę że z przyczyn technicznych
Pozdrawiam
J. Nosko

FW: Application2(2021-11-10)0001.PDF przez FRAMPOL w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #507

Dzień dobry!

Ponowie przesyłam odpowiedź na e-maila, z dnia 04.11.2021 r.
Odpowiedz została wysłana do Państwa 10.11.2021 r.

Barbara Pyda
Urząd Miejski we Frampolu
ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
tel. 84 685 75 09
e-mail: umframpol@frampol.pl

Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Burmistrz Frampola, z siedzibą przy ul. Radzięckiej 8, 23-440 Frampol,
http://www.frampol.pl Kontakt we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy
jest pod adresem mailowym: iod@frampol.pl (inspektor ochrony danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:

https://umframpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=193&p1=szczegoly&p2=1403452
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Dziękujemy Chroń środowisko!
Zastanów się czy musisz drukować ten e-mail.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez PAKOŚĆ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #295

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@pakosc.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1