Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2177

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@obrzycko.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Informacja publiczna ORo.1431.162.2021 przez Piekary Śląskie w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1814

Dzień dobry!

W odpowiedzi na Państwa wniosek złożony w trybie dostępu do informacji
publicznej w załączeniu przekazuję odpowiedź oraz klauzulę informacyjną.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem,

Magdalena Jeziorowska
Podinspektor Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
e-mail: mjeziorowska@piekary.pl
tel. 032 77 61 482

2

Gmina Łukowica - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUKOWICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #813

Dzień Dobry,

Poniżej przekazujemy Państwu odpowiedzi na pytania zadane we wniosku o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r.

Ad. 1 odpowiedzi: b) i c),

Ad. 2 odpowiedzi: a) i b),

Ad. 3 odpowiedź: e),

Ad. 4 odpowiedzi: b) i d) ,

Ad. 5 odpowiedź: h),

Ad. 6 odpowiedź: a) i d),

Ad. 7 odpowiedź: c) - tacy mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.

Przepraszamy za zwłokę w odpowiedzi.

Z poważaniem

Janusz Bieniek

RE: wniosek o informację przez WISKITKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1166

3

Wniosek o udostepnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #803

przesłano odpowiedź na niewłaściwy adres

(bez tematu) przez WALIM w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #158

RE: wniosek o informację przez IZABELIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1024

Dzień dobry,
Przepraszamy za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi. Niestety wcześniejsza wiadomość trafiła do SPAMu i dopiero na drugą wiadomość odpowiadamy.
Odpowiedź w załączeniu.

Z poważaniem,
Katarzyna Wojtak I Zastępca Kierownika
Wydział Komunikacji i Spraw Społecznych
k.wojtak@izabelin.pl | Tel: 22 722 89 46

Urząd Gminy Izabelin | ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin C
sekretariat@izabelin.pl |Tel: 22 722 89 30 | Fax: 22 722 80 06
www.gmina.izabelin.pl |Zapisz się do newslettera

1

Odpowiedź na wniosek o informację przez ŁAŃCUT w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1342

W odpowiedzi na Państwa wniosek udzielam następujących odpowiedzi:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?

c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?

a) dostępność wskaźników, danych i informacji,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy?

h) nie podjęto żadnych działań.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok?

b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok?

h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?

a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?

c) inna odpowiedź - jaka? Nie było takich mieszkańców

Z up. Wójta
Mariusz Pieniążek
Sekretarz Gminy

FW: Wysyłanie wiadomości e-mail: 202111261039 przez WITNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #607

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam,
Urszula Sawicka
Sekretarz Miasta i Gminy Witnica

Urząd Miasta i Gminy Witnica
ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6
66-460 Witnica
tel. 95 721 64 44
kom. 609 340 176

1

Odpowiedz na zapytanie o informację publiczną przez TWORÓG w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1705

Dzień dobry,
w odpowiedzi na zapytanie o informację publiczną w sprawie przygotowania raportu o stanie gminy informuję, że:
1. b, c, d.
2. a, b,
3. h,
4. b,
5. h,
6. a, f,
7. a.

z poważaniem Łukasz Ziob, zastępca wójta gminy Tworóg

FW: Pismo przez ŁASKARZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1034

Witam.
Urząd Miasta w Łaskarzewie w załączeniu przesyła informacje nr. OR.1431.44.2021 w ramach odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesłana przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Pozdrawiamy.

Z poważaniem
Sekretarz Miasta Łaskarzew
Henryk Dąbrowski
Tel. 517 978 427

1

RE: wniosek o informację przez UJAZD w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2452

1