Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

udostępnienie informacji publicznej znak. RBI.1431.95.2021.ASt przez JEDLICZE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1381

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek z dnia 04 listopada 2021 r. o udostępnienie
informacji publicznej  w załączeniu przekazuję żądane dane.

1

Raport o stanie Gminy - UM Legionowo przez LEGIONOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1032

Szanowni Państwo,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa pytania zawarte w
wiadomości elektronicznej z dnia 4 listopada 2021 r.

Z poważaniem,

Patrycja Wolińska

--
Patrycja Wolińska
Kierownik
Referat Strategii i Funduszy Zewnętrznych
Urząd Miasta Legionowo
ul. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo
tel. 22 766 40 74
e-mail: patrycja.wolinska@um.legionowo.pl

-----------------------------
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym.
Uprzedzamy, że wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań
w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem,
jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji , który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest
o niezwłoczne zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej
ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SE.1431.27.2021 przez PSZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1839

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

SE.1431.27.2021

1

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez KAZIMIERZ BISKUPI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2102

Urząd Gminy

Kazimierz Biskupi

W załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

Z poważaniem

--
Iwona Mąka
Inspektor ds. Wojskowych i Obrony Cywilnej
Urząd Gminy Kazimierz Biskupi
tel. 63 244 77 24

1

FW: wniosek o informację przez Grudziądz w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #175

9

Odpowiedź na wniosek przez LIDZBARK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1996

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji Or.1431.61.2021

Pozdrawiam
Zastępca Naczelnika Wydziału
Agnieszka Ptaszyńska

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOLENIÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2430

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 05 listopada 2021 r. dotyczący raportu o stanie gminy za 2020 rok.

--
Sell Arkadiusz
Sekretarz Gminy Goleniów

Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. (+48) 91 46 98 201
e-mail: sekretarz@goleniow.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JONKOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1995

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej

Z poważaniem,

Marzena Górska
Skarbnik Gminy Jonkowo

____________
Virus checked by G DATA ANTIVIRUS
Wersja: AVA 25.31378 z 18.11.2021
Informacje: www.gdata.pl

1

wniosek o informację przez KORSZE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2034

OG.1431.68.2021 KW.333.2021 wniosek o informację

1

Informacja publiczna przez SOMONINO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1620

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany
za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 4 listopada 2021 r.
informuję, iż:

AD. 1 b, c

AD. 2 a, b

AD. 3 e

AD. 4 b, d

AD. 5 h

AD. 6 a

AD. 7 b

--
Łączę wyrazy szacunku,

dr inż. Janusz Augustynowicz
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Somonino
ul. Ceynowy 21
83-314 Somonino

kom: 601-502-923
tel: (58)743-23-17
fax: (58)684-11-44

(bez tematu) przez KAŃCZUGA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1323

2

odpowiedź na wniosek przez SADKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #256

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 04.11.2021 roku.

Pozdrawiam

--
Magdalena Balcer
Urząd Gminy w Sadkach
ul. Strażacka 11
89-110 Sadki
(52) 339 39 30

1

Odpowiedź na wniosek przez MOŃKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1474

Dzień dobry,

w odpowiedzi na złożony wniosek z dnia 04.11.2021 r. przekazuję
następujące informacje.
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
a) dostępność wskaźników, danych i informacji.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy?
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok?
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców.
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
7. Czy mieszkańcy debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
c) nie zgłosili się do debaty.

Elżbieta Świerzbińska
Starszy specjalista ds. kadr
Urząd Miejski w Mońkach
ul. Słowackiego 5a
19-100 Mońki

1