Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

RE: wniosek o informację przez CHMIELNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1319

1

ODPOWIEDŹ na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MYCIELIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2274

ODPOWIEDŹ na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Urząd Gminy Mycielin w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 4 listopada 2021r. złożony na podstawie art. 61 ust. 1
Konstytucji RP I art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o
dostępie do informacji publicznej, przekazuje następujące informacje:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
odp.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
odp.
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
odp.
g) inne - jakie? – brane były pod uwagę oczekiwania mieszkańców
zgłaszanych w trakcie spotkań
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki, -informacja została
wywieszona na tablicach ogłoszeń w sołectwach,
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
odp.
c) inna odpowiedź - jaka? Mieszkańcy gminy zostali poinformowani, iż
mogą zabrać głos w debacie, po złożeniu pisemnego zgłoszenia do
Przewodniczącego Rady Gminy, popartego podpisami co najmniej 20 osób.
Nikt nie zgłosił się do debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok.

--
Z poważaniem,
Aleksandra Filipowicz
tel. 62 75 13 410

__________________________________
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Mycielin,
reprezentowany przez Wójta Gminy Mycielin, z siedzibą: Słuszków 27,
62-831 Korzeniew. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy
poprzez tel. 531641425 lub
e-mail: inspektor@osdidk.pl Szczegóły dot. klauzuli informacyjnej
znajdują się pod adresem: www.mycielin.pl.

wniosek o informację [Sprawa#WOA.1431.107.2021] przez MIĘDZYRZECZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #582

Dokumenty: WOA.KW.00157.2021
Znak sprawy: WOA.1431.107.2021
Rej. koresp. wych.: RKWe-00623/21
Wysłane przez: Marcin Rzepa
Tel. służbowy: (095) 742 69 55
Miejsce urzędowania: Rynek 1, pok. 301

Urząd Miejski w Międzyrzeczu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
--
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
informujemy, że:

1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań i obowiązków ciążących na administratorze.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

RE: Fwd: wniosek o informację przez SZEMUD w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1680

1