Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

wniosek o informację [Sprawa#WOA.1431.107.2021] przez MIĘDZYRZECZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #582

Dokumenty: WOA.KW.00157.2021
Znak sprawy: WOA.1431.107.2021
Rej. koresp. wych.: RKWe-00620/21
Wysłane przez: Marcin Rzepa
Tel. służbowy: (095) 742 69 55
Miejsce urzędowania: Rynek 1, pok. 301

Urząd Miejski w Międzyrzeczu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
--
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
informujemy, że:

1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań i obowiązków ciążących na administratorze.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

Odpowiedź na wniosek o informację przez GROMNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #912

Re: Fwd: wniosek o informację przez MILEJCZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1460

odpowiedź na wniosek przez NOWE WARPNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2462

Witam.

W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia  05.11.2021 r.. Z poważaniem
Halina Utrata Sekretarz Gminy Nowe Warpno

1

odpowiedź przez WOLSZTYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2075

W załączeniu odpowiedź na wniosek.

--
_______________________
Z poważaniem
Ewelina Grinig
Sekretariat
Urząd Miejski w Wolsztynie
Rynek 1, 64-200 Wolsztyn
Tel. 68-347-45-03
E-mail: um@wolsztyn.pl

KLAUZULA POUFNOŚCI
Informacja o przetwarzaniu danych znajduje się na stronie Urzędu oraz BIP.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan prawidłowym adresatem powyższej wiadomości, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/otrzymał Pan niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji. Nadawca nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek błędy lub zniekształcenia w niniejszej wiadomości, które mogły powstać w wyniku jej elektronicznej transmisji. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę zwrócić się o przesłanie papierowej kopii niniejszej wiadomości do nadawcy.

przesłano odpowiedź na niewłaściwy adres
1

Odpowiedź wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej. Gmina Krapkowice przez KRAPKOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2447

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek w trybie dostępu do informacji
publicznej.

Pozdrawiam
Sandra Sobota
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice
Tel. 77 44 66 856

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W - ogólne rozporządzenie o
ochronie danych (RODO), informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Krapkowice z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 47-303
Krapkowice. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować
listownie na adres siedziby lub poprzez e-mail: umig@krapkowice.pl
Treść pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej
www.bip.krapkowice.pl

1

Odpowiedź na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej przez JANOWIEC KOŚCIELNY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1993

Pozdrawiam
Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy

--
W zakresie poczty elektronicznej dane osobowe są przetwarzane w celu
zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy, z którymi Państwo
się do nas zwracają. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania
danych osobowych znajdują się na stronie
http://bip.janowieckoscielny.warmia.mazury.pl/10231/Urzad_Gminy_Janowiec_Koscielny/
lub w siedzibie jednostki."

1