Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Urząd Gminy Choczewo, odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHOCZEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1589
wniosek o informację [Sprawa#WOA.1431.107.2021] przez MIĘDZYRZECZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #582
Dokumenty: WOA.KW.00157.2021
Znak sprawy: WOA.1431.107.2021
Rej. koresp. wych.: RKWe-00620/21
Wysłane przez: Marcin Rzepa
Tel. służbowy: (095) 742 69 55
Miejsce urzędowania: Rynek 1, pok. 301
Urząd Miejski w Międzyrzeczu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
--
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
informujemy, że:
1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: um@miedzyrzecz.pl . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: ido@miedzyrzecz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań i obowiązków ciążących na administratorze.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Re: Fwd: wniosek o informację przez RUSIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #655
Odp. na SO.1431.0106.2021 wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez LĘDZINY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1808
Odpowiedź na wniosek o informację przez GROMNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #912
Dzień dobry,
Urząd Gminy Gromnik przekazuje poniżej odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej (wybrane odp. zostały podkreślone):1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
>
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> _b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),_
> _c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,_
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) _dostępność wskaźników, danych i informacji,_
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) _współpracował z radnymi,_
> f) a_nalizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,_
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) _radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,_
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> _h) urząd nie napotkał żadnych problemów._
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> _a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,_
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) _inna odpowiedź - jaka? Odp.: __Brak __mieszkańców, którzy chcieli
> zabrać głos pomimo że, __nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów_
>
--
Sekretarz Gminy Gromnik
Aleksandra Witekwww.gromnik.pl
ug@gromnik.pl
tel. 146514250
Re: Fwd: wniosek o informację przez BRZESKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #790
Re: Fwd: wniosek o informację przez MILEJCZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1460
> Wójt Gminy Milejczyce w odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 04 listopada 2021 r. dotyczącego Raportu o stanie gminy za rok 2020 poniżej wskazuje odpowiedzi:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta), x
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, x
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji, x
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną, x
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie, x
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne - wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów. x
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej, x
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie, x
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> --
> Pozdrawiam,
> Bogumiła Dietrich
> Sekretarz Gminy Milejczyce
> tel. 85 6579070 wew. 28
>
> Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
> art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
> z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej. RODO
>
> W dniu 2021-11-05 07:51, gmina@milejczyce.pl napisał(a):
>
>> --
>> Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej.
>>
>> -------- Wiadomość oryginalna --------
>>
>> TEMAT:
>> wniosek o informację
>>
>> DATA:
>> 2021-11-04 21:49
>>
>> OD:
>> sprawa-41623@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> DO:
>> gmina@milejczyce.pl
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>>
>> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
>> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
>> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
>> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
>> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
>> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
>> f) inne osoby - jakie?
>> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>>
>> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
>> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
>> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
>> c) inne czynniki - jakie?
>> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>>
>> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
>> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
>> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
>> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
>> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
>> e) współpracował z radnymi,
>> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
>> g) inne - jakie?
>> h) nie podjęto żadnych działań.
>>
>> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
>> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
>> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
>> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
>> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
>> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
>> f) inne - jakie?
>> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>>
>> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
>> a) brak dostępu do danych i informacji,
>> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
>> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
>> d) trudności komunikacyjne - wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
>> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
>> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
>> g) inne - jakie?
>> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>>
>> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
>> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
>> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
>> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
>> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
>> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
>> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
>> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
>> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>>
>> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
>> a) tak,
>> b) nie,
>> c) inna odpowiedź - jaka?
>>
>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41623@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
>> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
>> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
>> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
>> NIP 5262842872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek przez NOWE WARPNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2462
Witam.
W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 05.11.2021 r.. Z poważaniem
Halina Utrata Sekretarz Gminy Nowe Warpno
odpowiedź przez WOLSZTYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2075
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
--
_______________________
Z poważaniem
Ewelina Grinig
Sekretariat
Urząd Miejski w Wolsztynie
Rynek 1, 64-200 Wolsztyn
Tel. 68-347-45-03
E-mail: um@wolsztyn.pl
KLAUZULA POUFNOŚCI
Informacja o przetwarzaniu danych znajduje się na stronie Urzędu oraz BIP.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan prawidłowym adresatem powyższej wiadomości, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/otrzymał Pan niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji. Nadawca nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek błędy lub zniekształcenia w niniejszej wiadomości, które mogły powstać w wyniku jej elektronicznej transmisji. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę zwrócić się o przesłanie papierowej kopii niniejszej wiadomości do nadawcy.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REGNÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #709
RE: wniosek o informację przez PAWŁOSIÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1388
1
Odpowiedź wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej. Gmina Krapkowice przez KRAPKOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2447
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek w trybie dostępu do informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Sandra Sobota
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice
Tel. 77 44 66 856
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W - ogólne rozporządzenie o
ochronie danych (RODO), informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Krapkowice z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 47-303
Krapkowice. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować
listownie na adres siedziby lub poprzez e-mail: umig@krapkowice.pl
Treść pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej
www.bip.krapkowice.pl
Odpowiedż na wniosek o dostępie informacji puvblicznej z dnia 4.11.2021r. przez MRĄGOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2053
Odpowiedź na wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej przez JANOWIEC KOŚCIELNY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1993
Pozdrawiam
Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy
--
W zakresie poczty elektronicznej dane osobowe są przetwarzane w celu
zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy, z którymi Państwo
się do nas zwracają. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania
danych osobowych znajdują się na stronie
http://bip.janowieckoscielny.warmia.mazury.pl/10231/Urzad_Gminy_Janowiec_Koscielny/
lub w siedzibie jednostki."
FW: dot raportu o stanie gminy przez INOWROCŁAW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #303
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267