Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

(bez tematu) przez LUBASZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2111

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez MIRCZE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #340

--
Urząd Gminy Mircze ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze woj. lubelskie tel.
84 6519004, 6519015 fax. 84 6519015 godz. urzędowania: 7:30 - 15:30
e-mail: gmina@mircze.pl Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż na stronie internetowej
Administratora znajduje się obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13
RODO), w którym wskazujemy w jaki sposób Państwa dane osobowe
przetwarzane są przez: Gminę Mircze, 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20.
Prosimy o zapoznanie się z niniejszą klauzulą informacyjną:
https://ugmircze.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Scan_20180621_133937.pdf
. W przypadku pytań lub wątpliwości co do zakresu przetwarzania Twoich
danych przez Administratora zalecamy kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych – panem Rafałem Andrzejewskim. Kontakt:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub tel.-504976690. Zgodnie
z RODO informujemy, iż na stronie internetowej Administratora znajduje
się obowiązek informacyjny (zgodnie z art. 13 RODO), w którym wskazujemy
w jaki sposób Państwa dane osobowe przetwarzane są przez: Gminę Mircze,
22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20. Prosimy o zapoznanie się z niniejszą
klauzulą informacyjną:
https://ugmircze.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Scan_20180621_133937.pdf. W
przypadku pytań lub wątpliwości co do zakresu przetwarzania Twoich
danych przez Administratora zalecamy kontakt z Inspektorem Ochrony
Danych – panem Rafałem Andrzejewskim. Kontakt:
iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl lub tel.-504976690.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZDZIESZOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2303

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem,

--
Magdalena Wnuk
Podinspektor
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
ul. Bolesława Chrobrego 34
47-330 Zdzieszowice
tel. 77 40 64 407
fax. 77 40 64 444
e-mail: mwnuk@zdzieszowice.pl

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Niniejszym informujemy, że przetwarzamy Twoje dane osobowe. Przetwarzanie to wykonujemy na podstawie obowiązujących aktów prawnych.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane przetwarzane dane osobowe, jest Urząd Miejski w Zdzieszowicach reprezentowany przez Burmistrza Zdzieszowic.
Korespondencję do administratora należy kierować na adres: ul. Bolesława Chrobrego 34, 47-330 Zdzieszowice lub um@zdzieszowice.pl
W celu uzyskania informacji o sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw z tym związanych najlepiej skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, poprzez e-mail: iod@zdzieszowice.pl
Wszystkie informacje, których przekazania wymaga od nas ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Miejskiego w Zdzieszowicach pod adresem https://bip.zdzieszowice.pl w zakładce Dane osobowe. Można je także uzyskać w sekretariacie urzędu w godzinach pracy.

1

Re: wniosek o informację publiczną przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #699

wiadomość wpadła do spamu
2

Odpowiedź wniosek o informację przez KŁOCZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #335

Przeczytane: wniosek o informację przez WILKOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1754

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretariat@wilkowice.pl> o 2021-11-04 21:52

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2021-11-18 11:43

informacja publiczna przez PACZKÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2385

--
Z poważaniem
Joanna Bodyk
Urząd Miejski w Paczkowie
tel. 77 431 67 91 wew. 102

1

Re: [E-mail] wniosek o informację [Rejestr#RKP.2021.14408] [Sprawa#WO.1431.68.2021] przez ŁAZY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1807

Znak sprawy: WO.1431.68.2021
Rej. koresp. wych.: RKW.2021.27474
Wysłane przez: Katarzyna Milka

-------- Wiadomość oryginalna --------

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy
za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne &#8211; wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50
podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
sprawa-41970@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Ten e-mail został wysłany na następujące adresy: um@lazy.pl
--
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016 r.) - dalej RODO, informujemy że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: iod@lazy.pl, tel. 326729434 lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) zgoda na przetwarzanie danych osobowych &#8211; art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na jej podstawie przetwarzane są dane podawane przez Pana/Panią dobrowolnie np. numer telefonu celem zapewnienia szybkiej i sprawnej komunikacji związanej z realizacją złożonego wniosku,
b) wykonanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa - art. 6 ust. 1 lit . c RODO,
d) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym przez administratora - art. 6 ust. 1 lit.e RODO.
5. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony przepisami prawa, w tym przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
b) sprostowania danych osobowych,
c) żądania usunięcia danych osobowych,
d) żądania ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego, z wyjątkami zastrzeżonymi obowiązującymi przepisami prawa.
9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji i nie będą podlegały profilowaniu.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2