Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Re: [E-mail] wniosek o informację [Rejestr#RKP.2021.14408] [Sprawa#WO.1431.68.2021] przez ŁAZY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1807

Znak sprawy: WO.1431.68.2021
Rej. koresp. wych.: RKW.2021.27474
Wysłane przez: Katarzyna Milka

-------- Wiadomość oryginalna --------

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy
za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50
podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
sprawa-41970@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Ten e-mail został wysłany na następujące adresy: um@lazy.pl
--
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016 r.) - dalej RODO, informujemy że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łazach, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: iod@lazy.pl, tel. 326729434 lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15.
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na jej podstawie przetwarzane są dane podawane przez Pana/Panią dobrowolnie np. numer telefonu celem zapewnienia szybkiej i sprawnej komunikacji związanej z realizacją złożonego wniosku,
b) wykonanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa - art. 6 ust. 1 lit . c RODO,
d) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym przez administratora - art. 6 ust. 1 lit.e RODO.
5. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony przepisami prawa, w tym przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
b) sprostowania danych osobowych,
c) żądania usunięcia danych osobowych,
d) żądania ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego, z wyjątkami zastrzeżonymi obowiązującymi przepisami prawa.
9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji i nie będą podlegały profilowaniu.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

PD: wniosek o informację, Gmina Karniewo przez KARNIEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #988

1

wniosek o informację przez OPATÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1750

Witam,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pismo z dnia 4 listopada 2021 r.

--
Monkika Eljasz-Drzazga
Sekretariat
Urząd Gminy Opatów
ul.Tadeusza Kościuszki 27
42-152 Opatów

1

Goszczanów przez GOSZCZANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #664

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1271

Dzień dobry,

Urząd Gminy w Wierzbicy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.11.2021r .

Pozdrawiam Agnieszka Stąpor

--
Urząd Gminy w Wierzbicy
ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica
tel. 48 618-36-10, fax. 48 618-36-11

wiadomość wpadła do spamu
1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POŚWIĘTNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1490

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--

Sekretariat
Tel. 85 650 13 14
Urząd Gminy Poświętne
Poświętne 21
18-112 Poświętne
woj. podlaskie

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWE SKALMIERZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2144

--
Pozdrawiam
Danuta Grzegorczyk
Urząd Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce
z siedzibą w Skalmierzycach
ul. Ostrowska 8
tel. 62 762-97-17

2