Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek WAO.1431.174.2021 przez ŁOMIANKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1225
Dzień dobry, przesyłam odpowiedź na wniosek WAO.1431.174.2021.
--
Z poważaniem,
Joanna Urbańska
Główny Specjalista
Urząd Miejski w Łomiankach
ul. Warszawska 115 pok. 5C
tel. 22 768 63 69
Niniejsza wiadomość jest przeznaczona dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione, w tym dane osobowe.
Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji zawartych w wiadomości do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.
Informacja Publiczna przez SULEJÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #758
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Sławomir Rybak
Urząd Miejski w Sulejowie
Fwd: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej CRWIP/9325/21 przez Warszawa w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1131
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
OK.1431.346.2021_raport o stanie miasta_Gmina Olsztyn przez Olsztyn w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1954
Odp. na wniosek z dnias4.11.2021 r. przez ZBÓJNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #173
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
4.11.21 r., przesyłam poniżej informację.
Odp. na pkt 1) c i b.
Odp. na pkt 2) a.
Odp na pkt 3) h.
Odp. na pkt 4) g.
Odp. na pkt 5) f.
Odp. na pkt 6) a i d.
Odp. na pkt 7) a.
--
Jacek Foksiński
Sekretarz Gminy Zbójno
Urząd Gminy Zbójno
Zbójno 178A, 87-645 Zbójno
tel. 54 280 1921
www.zbojno.pl
e-mail: sekretarz@zbojno.pl
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
KLAUZULA INFORMACYJNA - OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZY UŻYCIU
ELEKTRONICZNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI
Kontaktując się z nami wypełniając formatkę kontaktową (formularz
kontaktowy) lub wysyłając do nas wiadomość przy użyciu poczty
elektronicznej - wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych
w celu obsługi korespondencji pomiędzy Tobą, a administratorem.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE -
ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178a, e-mailowo: bip@zbojno.pl,
telefonicznie: (54) 280 19 21.
Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres: iod@zbojno.pl.
1. Wskazanie szczegółowego celu i podstawy prawnej przetwarzania jest
uzależnione od przyczyny kontaktu z administratorem i tak:
1) twoje dane kontaktowe - adres e-mail - przetwarzane będą na
podstawie Twojej zgody w celu przyjęcia korespondencji, jej analizy oraz
ewentualnie udzielenia odpowiedzi. Podstawą prawną przetwarzania danych
jest art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
2) w przypadku gdy treść Twojej wiadomości będzie zawierała informacje,
które spowodują konieczność podjęcia przez administratora przetwarzania
na podstawie odrębnych przepisów prawa będą one przetwarzane m.in. w
związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków
prawnych ciążących na administratorze wynikających z zadań określonych w
przepisach szczególnych lub art. 6 ust. 1 lit e) RODO, kiedy dane są
niezbędne do wykonywania zadań realizowanych przez administratora w
interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi.
2. Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są
nimi np.: sądy, organy ścigania i podatkowe oraz inne podmioty
publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o
stosowną podstawę prawną. Twoja dane osobowe także będą ujawnione
pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do
wykonywania przez nich obowiązków. Twoje dane osobowe możemy także
przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora
tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące dla
administratora usługi wsparcia w zakresie IT, zewnętrznym kancelariom
prawnym oraz przewoźnikom pocztowym w celu dostarczenia korespondencji w
toku sprawy.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do
ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach
dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do
czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż 3 lata od ostatniego
kontaktu drogą elektroniczną z administratorem,
2) w pozostałych przypadkach, gdy treść Twojej wiadomości była podstawą
do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów szczególnych o
zakresie, sposobie i zasadach przetwarzania tych danych zostaniesz
poinformowany odrębnie.
4. Na zasadach wynikających z RODO i z uwzględnieniem wskazanych tam
ograniczeń, przysługuje Ci:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Do udzielenia odpowiedzi
niezbędne jest jednak przekazanie przez danych kontaktowych (adres
e-mail, telefon lub adres korespondencyjny).
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych może naruszać
przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje również prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania.
8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowych.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Opole w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2467
informacja publiczna- odpowiedź przez LUBICZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #253
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej (PiKS-VII.1431.298.2021)+ klauzula RODO przez Kielce w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1851
Re: wniosek o informację przez KLUKOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1508
1>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: wniosek o informację
> Data: Thu, 04 Nov 2021 20:50:04 -0000
> Nadawca: sprawa-41671@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-41671@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: ug@klukowo.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41671@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MOSKORZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1914
-- Dzień dobry
Urząd Gminy w Moskorzewie przesyła odpowiedź
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Iwona Ptaszek
tel.34 3542003 wew.24
wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy przez CHRZANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #853
Urząd Miasta Tarnowa - wniosek o informację przez Tarnów w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #948
wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy przez CHRZANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #853
Odpowiedź na wniosek przez JELENIEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1512
Urząd Gminy Jeleniewo w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
--
Urząd Gminy Jeleniewo
ul. Słoneczna 3
Jeleniewo 16-404
tel. 87 568 30 22
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Jeleniewo.
Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie Urzędu Gminy Jeleniewo:
https://fs.siteor.com/jeleniewo/files/Downloads/20200416065541/Informacja_-_klauzula_og%C3%B3lna.pdf?1587020142
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267