Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

odpowiedź na wniosek WAO.1431.174.2021 przez ŁOMIANKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1225

Dzień dobry, przesyłam odpowiedź na wniosek WAO.1431.174.2021.

--
Z poważaniem,
Joanna Urbańska
Główny Specjalista
Urząd Miejski w Łomiankach
ul. Warszawska 115 pok. 5C
tel. 22 768 63 69

Niniejsza wiadomość jest przeznaczona dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione, w tym dane osobowe.
Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji zawartych w wiadomości do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.

1

Informacja Publiczna przez SULEJÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #758

Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Sławomir Rybak
Urząd Miejski w Sulejowie

1

[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750

Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.

Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021

Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:

Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.

1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym

Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.

Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal

Odp. na wniosek z dnias4.11.2021 r. przez ZBÓJNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #173

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
4.11.21 r., przesyłam poniżej informację.

Odp. na pkt 1) c i b.
Odp. na pkt 2) a.
Odp na pkt 3) h.
Odp. na pkt 4) g.
Odp. na pkt 5) f.
Odp. na pkt 6) a i d.
Odp. na pkt 7) a.

--
Jacek Foksiński
Sekretarz Gminy Zbójno

Urząd Gminy Zbójno
Zbójno 178A, 87-645 Zbójno
tel. 54 280 1921
www.zbojno.pl
e-mail: sekretarz@zbojno.pl

KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

KLAUZULA INFORMACYJNA - OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZY UŻYCIU
ELEKTRONICZNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI
Kontaktując się z nami wypełniając formatkę kontaktową (formularz
kontaktowy) lub wysyłając do nas wiadomość przy użyciu poczty
elektronicznej - wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych
w celu obsługi korespondencji pomiędzy Tobą, a administratorem.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE -
ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178a, e-mailowo: bip@zbojno.pl,
telefonicznie: (54) 280 19 21.
Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres: iod@zbojno.pl.
1. Wskazanie szczegółowego celu i podstawy prawnej przetwarzania jest
uzależnione od przyczyny kontaktu z administratorem i tak:
1) twoje dane kontaktowe - adres e-mail - przetwarzane będą na
podstawie Twojej zgody w celu przyjęcia korespondencji, jej analizy oraz
ewentualnie udzielenia odpowiedzi. Podstawą prawną przetwarzania danych
jest art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
2) w przypadku gdy treść Twojej wiadomości będzie zawierała informacje,
które spowodują konieczność podjęcia przez administratora przetwarzania
na podstawie odrębnych przepisów prawa będą one przetwarzane m.in. w
związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązków
prawnych ciążących na administratorze wynikających z zadań określonych w
przepisach szczególnych lub art. 6 ust. 1 lit e) RODO, kiedy dane są
niezbędne do wykonywania zadań realizowanych przez administratora w
interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi.
2. Twoje dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie
podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są
nimi np.: sądy, organy ścigania i podatkowe oraz inne podmioty
publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o
stosowną podstawę prawną. Twoja dane osobowe także będą ujawnione
pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do
wykonywania przez nich obowiązków. Twoje dane osobowe możemy także
przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora
tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące dla
administratora usługi wsparcia w zakresie IT, zewnętrznym kancelariom
prawnym oraz przewoźnikom pocztowym w celu dostarczenia korespondencji w
toku sprawy.
3. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do
ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach
dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:
1) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do
czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż 3 lata od ostatniego
kontaktu drogą elektroniczną z administratorem,
2) w pozostałych przypadkach, gdy treść Twojej wiadomości była podstawą
do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów szczególnych o
zakresie, sposobie i zasadach przetwarzania tych danych zostaniesz
poinformowany odrębnie.
4. Na zasadach wynikających z RODO i z uwzględnieniem wskazanych tam
ograniczeń, przysługuje Ci:
­- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
­- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
­- prawo do usunięcia danych,
­- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
­- prawo do przenoszenia danych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Do udzielenia odpowiedzi
niezbędne jest jednak przekazanie przez danych kontaktowych (adres
e-mail, telefon lub adres korespondencyjny).
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych może naruszać
przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje również prawo
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania.
8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowych.

Re: wniosek o informację przez KLUKOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1508

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MOSKORZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1914

-- Dzień dobry

Urząd Gminy w Moskorzewie przesyła odpowiedź

na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Iwona Ptaszek
tel.34 3542003 wew.24

1

Odpowiedź na wniosek przez JELENIEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1512

Urząd Gminy Jeleniewo w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

--
Urząd Gminy Jeleniewo
ul. Słoneczna 3
Jeleniewo 16-404
tel. 87 568 30 22

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Jeleniewo.
Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych
znajdują się na stronie Urzędu Gminy Jeleniewo:
https://fs.siteor.com/jeleniewo/files/Downloads/20200416065541/Informacja_-_klauzula_og%C3%B3lna.pdf?1587020142

1

inf.publ. przez Łomża w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1476

1