Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #666
Re: Fwd: wniosek o informację przez GLINOJECK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1222
ODP.: wniosek o informację przez KLUCZBORK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2294
Re: wniosek o informację [Rejestr#INF.KW-000150.2021] [Sprawa#INF.1431.83.2021] przez OLSZTYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1749
Dokumenty: INF.KW-000150.2021
Znak sprawy: INF.1431.83.2021
Rej. koresp. wych.: RKW-011051.2021
Wysłane przez: Piotr Stolarski
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem,
Piotr Stolarski
Kierownik Referatu Informatyki
Urząd Gminy Olsztyn
-------- Wiadomość oryginalna --------
--
--
Piotr Stolarski
Kierownik Referatu Informatyki
Urząd Gminy Olsztyn
tel. 34 3285 077 w. 29, tel. kom. 571 403 414
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Udostępnienie informacji publicznej przez BARCIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #219
RE: wniosek o informację przez GOLCZEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2456
2
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Urząd Miasta Zgierza przez ZGIERZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #619
wniosek o informację publiczną gmina Wilczyn przez WILCZYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2089
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam wniosek o informację publiczną.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez KALETY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1747
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@kalety.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIEMIĄTKOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1151
RE: wniosek o informację przez STRZELECZKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2336
odpowiedż na wniosek o udzielenie informacji publicznej SO.1431.122.2021 przez JASŁO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1434
1
From: sprawa-41597@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-41597@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:49 PM
To: urzad@um.jaslo.pl
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41597@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedz na wniosek o informację przez ZARĘBY KOŚCIELNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1204
Re: Fwd: wniosek o informację przez BOJADŁA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #564
Re: PD: wniosek o informację przez KOWAL w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #202
> W związku z otrzymanym wnioskiem z dnia 04.11.2021r. dot. udzielenia informacji publicznej, urząd gminy w Kowalu przesyła odpowiedzi na poniższe pytania.
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - analiza potrzeb i zainteresowań mieszkańców związanych z sytuacją w samorządzie, zebrana głównie podczas otwartych spotkań z mieszkańcami
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne - wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - żaden mieszkaniec nie zgłosił akcesu uczestniczenia w debacie
>
> Z poważaniem
>
> --
>
> ZASTĘPCA WÓJTA
> ANETA KWARCIŃSKA
> tel. 884-797-009
odpowiedź na wniosek przez GNIEZNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2091
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 4 listopada 2021 r.
Z poważaniem,
Kamilla Szymańska
główny specjalista
Referat Organizacyjno-Prawny
tel.61 426 04 27
Urząd Miejski
ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIKOŁÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1811
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Z poważaniem
Janina Duda
Główny Specjalista ds. Informacji Publicznej
Urząd Miasta Mikołów
43-190 Mikołów, Rynek 16, pokój 27
tel. (32) 32 48 409
informacja: (32) 32 48 500
www.adresy.mikolow.eu
Informujemy, że przesłanie korespondencji elektronicznej do Urzędu Miasta Mikołów świadczy o udzieleniu świadomie i dobrowolnie zgody na przetwarzanie przez Urząd Miasta Mikołów danych osobowych przekazanych w treści wiadomości. Zakres i cel przetwarzania tych danych oraz okres ich przechowywania zależny będzie od charakteru sprawy będącej przedmiotem korespondencji. W przypadku odmowy wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy o jednoznaczną wiadomość zawierającą oświadczenie o braku zgody na przetwarzaniu danych osobowych wraz z żądaniem ich usunięcia. W takim przypadku dane osobowe zostaną usunięte włącznie z dotychczasową korespondencją w zakresie, w jakim ich posiadanie przez Urząd Miasta Mikołów nie jest uzasadnione z uwagi na powszechnie obowiązujące przepisy prawa lub konieczność wykonania przez Urząd obowiązków wynikających z przepisów prawa i spowoduje zakończenie dalszej korespondencji ze strony Urzędu.
Administratorem danych osobowych, o których mowa powyżej jest Urząd Miasta Mikołów z siedzibą w Mikołowie przy Rynku 16. Pełna informacja dotycząca przetwarzania przez Urząd Miasta Mikołów danych osobowych i uprawnień osób, których dane dotyczą dostępne są na stronie internetowej www.bip.mikolow.eu w „Menu przedmiotowym” w zakładce „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych”.
Fwd: Odpowiedź na wniosek p udzielenie informacji publicznej przez DEBRZNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1663
Informacja publiczna przez IŁAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1955
Dzień dobry,
Urząd Gminy w Iławie przesyła w załączeniu odpowiedź na e-maila z dnia
04 listopada 2021r. dotyczącego udzielenia informacji publicznej.
pozdrawiam
Aleksandra Pesta
gmina Sierakowice / RSO.1431.71.2021 przez SIERAKOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1630
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267