Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Odpowiedz na informację publiczną przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #292
Re: wniosek o informację - gmina Kuźnia Raciborska przez KUŹNIA RACIBORSKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1732
1
Odpowiedż na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KROBIA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2108
Re: wniosek o informację przez TRZCINICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2196
1
Odpowiedź na wniosek z dnia 04 listopada 2021 r. przez WEJHEROWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1584
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 04 listopada 2021
roku o udostępnienie informacji publicznej.
Kancelaria Ogólna,
Urząd Miejski w Wejherowie
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻYRZYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #463
ODP: wniosek o informację przez ŚWIERZAWA w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #155
Informacja publiczna w sprawie raportu o stanie gminy za 2020 r. przez DROHICZYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1541
informacja publiczna przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #561
Dzień dobry. W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 04 listopada 2021r. raportu o stanie Gminy za 2020r.
uprzejmie informuję, że:
Ad. 1 a,b,c.
Ad. 2 b.
Ad. 3 e.
Ad. 4 b.
Ad. 5 h.
Ad.6 a.
Ad. 7 a.
Jan Wiśniewski Sekretarz Gminy
Re: Fwd: wniosek o informację przez JAŚLISKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1380
Dzień dobry. Poniżej przedstawiam prawidłowe odpowiedzi:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
>
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
> etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji
> Publicznej,>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
> 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?> c) inna odpowiedź - jaka? Brak zainteresowania mieszkańców raportem.
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41543@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>---
Z poważaniemmgr Piotr Urban
Sekretarz Gminy Jaśliska
tel: 134310596Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych (RODO) niniejszym informujemy, że Administratorem
Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska 171,
a przetwarzanie danych odbywa się celem realizacji obowiązków
statutowych administratora na podstawie przesłanek określonych w art. 6
ust. 1 lit a, b, c, e RODO, art. 9. ust. 2 lit. b, e, g. Szczegółowe
klauzule informacyjne dostępne są pod adresem: www.jasliska.info w
zakładce „ochrona danych osobowych" oraz w Urzędzie Gminy w Jaśliskach.
Na ww. stronie internetowej dostępna jest również polityka prywatności.W dniu 2021-11-05 08:07, ug@jasliska.info napisał(a):
> ---
> Sekretariat Urzędu Gminy Jaśliska
> 38-485 Jaśliska 171
> tel. 13 43 10 581
>
> Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia
> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
> r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
> osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
> uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
> - RODO) niniejszym informujemy, że Administratorem Państwa danych
> osobowych jest Wójt Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171, a
> przetwarzanie danych odbywa się celem realizacji obowiązków ustawowych
> administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, d, e lub f RODO.
> Szczegółowa informacja o obowiązku informacyjnym i polityce
> prywatności dostępna jest pod adresem: www.jasliska.info oraz w
> Urzędzie Gminy w Jaśliskach.
>
>
>
> -------- Wiadomość oryginalna --------
> Temat: wniosek o informację
> Data: 2021-11-04 21:49
> Od: sprawa-41543@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Do: ug@jasliska.info
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
> raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
> etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
> służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
> zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji
> Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
> 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41543@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedźna wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez ZARSZYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1369
Re: wniosek o informację przez MASŁOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #649
1
Re: wniosek o informację przez USTRZYKI DOLNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1414
Fwd: Zeskanowany obraz z MX-3111U przez BARCZEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1988
Witam,
w odpowiedzi na wniosek złożony w tutejszym Urzędzie w dniu 5 listopada
2021 roku zarejestrowany pod numerem OR.1431.77.2021 przesyłam odpowiedź
w załaczeniu.
Pozdrawiam
Zofia Kaczor
podinspektor ds. sekretariatu
Re: Fwd: wniosek o informację przez LUBAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2057
1
odpowiedź na wniosek z dnia 4.11.2021 o udostępnienie informacji publicznej przez WYRZYSK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2120
odpowiedź informacja publiczna przez CHOJNICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1603
Dzień dobry,
odpowiedź na wniosek z dnia 15 listopada br. w sprawie udzielenia
informacji publicznej w załączniku.
Pozdrawiam serdecznie
FW: odpowiedż przez KALISKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1594
SEK 1531.6.2021
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na złożony wniosek na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej, w załączeniu przesyłam wypełnioną ankietę.
Pozdrawiam,
Bożena Jeleniewska
Sekretarz Gminy | Urząd Gminy Kaliska
telefon: (58) 58 89 201.202
komórka: +48 510 218 762
www: www.kaliska.pl
email: b.jeleniewska@kaliska.pl
adres: ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), na stronie http://bip.kaliska.pl/?id=936 umieszczone zostały szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych. Ponadto Ogólna Klauzula Informacyjna umieszczona jest na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kaliskach oraz Szczegółowe Klauzule Informacyjne dostępne są u każdego Pracownika na stanowisku.
1-----Original Message-----
From: Kyocera@kaliska.pl [mailto:Kyocera@kaliska.pl]
Sent: Wednesday, November 17, 2021 10:59 AM
To: b.jeleniewska@kaliska.pl
Subject:-------------------
TASKalfa 3501i
[00:17:c8:07:2f:d7]
-------------------
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267