Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Re: Fwd: wniosek o informację przez DROBIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1220
1
wniosek o informację z dnia 04-11-2021 r. Gmina Małkinia Górna przez MAŁKINIA GÓRNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1045
Re: wniosek oinformację przez LIPIANY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2448
Dzień dobry,
niniejszym podajemy żądane informacje:
1g
2b
3h
4g
5h
6a
7b
Z poważaniem
Agnieszka Kosiorek
Główny specjalista ds. kontroli i informacji publicznej
Urząd Miejski w Lipianach
(sprawa ROA-B.1431.90.2021)
Cytowanie umig@lipiany.pl:
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: wniosek o informację
> Data: Thu, 04 Nov 2021 20:56:43 -0000
> Nadawca: sprawa-42611@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-42611@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: umig@lipiany.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy
> za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym
> przez samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy,
> ale nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-42611@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2176
Z poważaniem,
Joanna Kowalska
Urząd Miasta Obrzycko
Odpowiedź na wniosek w sprawie informacji publicznej przez STARY TARG w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1649
Dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej nt. raportu o stanie Gminy przez ZIELONKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #967
1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - OR.1431.94.2021 przez ŚWIECIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #228
FW: Odpowiedź na wniosek o dostępowanie do informacji publicznej przez ŁĄCK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1015
From: Agnieszka Woźniak [mailto:sekretarz@gminalack.pl]
Sent: Tuesday, November 16, 2021 11:57 AM
To: 'sprawa-41178@fedorowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: Odpowiedź na wniosek o dostępowanie do informacji publicznej
Dzień dobry,
odpowiadając na wniosek o dostępie do informacji publicznej informujemy:
Ad. 1 Największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminie za rok 2020
mieli; radni, wójt gminy oraz urzędnicy, którym powierzono przygotowanie
raportu.Ad. 2 Na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok miały wpływ taki
czynniki jak; dostępność wskaźników, danych i informacji.Ad. 3 Urząd Gminy w Łącku by zbadać jakich danych w raporcie za 2020 roku
oczekują mieszkańcy podjął następujące działania; współpracował z radnymi
oraz analizował pytania mieszkańców we wnioskach o informację publiczną.Ad. 4 Rola radnych przy przygotowywaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok
polegała na; włączaniu się aktywnie w dyskusję na temat raportu, pytali
mieszkańców, co ich interesuje oraz pozyskiwali dane do raportu.Ad. 5 Urząd przy przygotowaniu raportu za 2020 rok nie napotkał żadnych
problemów.Ad. 6 Społeczność lokalną o tym, w jaki sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok informowano umieszczając
informacje na stronie internetowej.Ad. 7 Podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok głos zabierali
mieszkańcy, którzy zebrali co najmniej 20 podpisów.
Z poważaniem
Agnieszka Woźniak
Sekretarz Gminy Łąck
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Nr Or.1431.70.2021 przez KUNÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1944
Odpowiedź na informację publiczną przez SZCZERCÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #784
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
--
Pozdrawiam,
Aneta Matłas
Urząd Gminy w Szczercowie
ul. Pułaskiego 8
97-420 Szczerców
tel. 44 631 80 50/59 wew. 138
odp. na wniosek przez ŻELECHLINEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #633
W załączeniu przesyłam skan Państwa wniosku z zaznaczonymi odpowiedziami
dotyczącymi raportu o stanie Gminy Żelechlinek za 2020 r.
Aneta Michniewska
Sekreatrz Gminy
Re: Fwd: wniosek o informację przez PERLEJEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1528
Perlejewo, dnia 16 listopada 2021 r.
Urząd Gminy Perlejewo
Perlejewo 14
17-322 Perlejewo
OR.1431.8.2021.IPP
Sz.P. Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Członkowie Zarządu
Stowarzyszenia
Sieć Obywatelska Watchdog Poska
ul. Ursynowska
22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na założony pocztą elektroniczną wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r.(data zarejestrowania
05.11.2021 r.) proszę o uzupełnienie braków formalnych pisma.
Zgodnie z art. 63 § 3a kpa podanie wniesione w formie dokumentu
elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub
uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia
pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci
elektronicznej.
W związku z powyższym wzywam do usunięcia braków formalnych w terminie
siedmiu dni. W przypadku nieusunięcia
tych braków w ww. terminie Pana wniosek pozostanie bez rozpoznania.
---
Łączę pozdrowienia,
Iwona S. Pożoga-Protaziuk
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy Perlejewo
tel. 85 657 85 15
Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu
prowadzenia korespondencji elektronicznej. >> RODO
W dniu 2021-11-16 11:46, Urząd Gminy Perlejewo napisał(a):
> -------- Wiadomość oryginalna --------
> Temat: wniosek o informację
> Data: 2021-11-04 21:50
> Od: sprawa-41691@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Do: ug@perlejewo.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
> raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
> etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
> służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
> zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji
> Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
> 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41691@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PŁUŻNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #225
Pismo odpowiedź na wniosek inf. publ. ROiN.1431.60-2.2021.PD od UG Jedlnia-Letnisko 16-11-2021r. przez JEDLNIA-LETNISKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1065
Wysyłanie wiadomości e-mail: Odp. na wniosek inf.pub przez BYCZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2363
Dzień dobry
w nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej
w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Pozdrawiam
Gabriela Wróbel
Re: wniosek o informację przez DRAWSKO POMORSKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2370
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 04.11.2021 r. w zakresie Raportu o stanie gminy za 2020 rok,
przesyłam odpowiedzi na pytania zadane we wniosku:
ad. 1 - b,c;
ad. 2 - a,b;
ad. 3 - e;
ad. 4 - d;
ad. 5 - h;
ad. 6 - a;
ad. 7 - żaden z mieszkańców nie zgłosił chęci udziału w debacie.
z poważaniem
--
Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie
Gmina Płośnica przez PŁOŚNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2012
Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji publicznej
Katarzyna Zakrzewska Sekretarz
RE: wniosek o informację przez MAGNUSZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1180
From: sprawa-41343@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-41343@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:46 PM
To: sekretariatgmina@magnuszew.pl
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41343@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41343@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODczMDE4LjMxMzA0LjQ5MjIzMDI1MTczODQ5OTQ0ODJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo0NTozMCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdGdtaW5hQG1hZ251c3pldy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Re: wniosek o informację przez KOBIELE WIELKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #721
ORG.1431.62.2021 Kobiele Wielkie, dn. 16.11.2021
r.
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r. przesyła poniżej odpowiedzi
na zadane pytania.
Ad. 1
odpowiedź e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono
przygotowanie raportu.
Ad. 2
odpowiedź a) dostępność wskaźników, danych i informacji.
Ad. 3
odpowiedź g) inne - jakie? analizował o co pytają interesanci i
mieszkańcy gminy na zebraniach wiejskich.
Ad. 4
odpowiedź g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na
żadnym etapie.
Ad. 5
odpowiedź h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
Ad. 6
odpowiedź a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej,
odpowiedź g) informowano w inny sposób - zamieszczenie informacji w
przedmiotowej sprawie na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy.
Ad. 7
odpowiedź c) inna - mieszkańcy gminy w ogóle nie są zainteresowani
debatą nad raportem.
Sekretarz Gminy
Józef Szpruch
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
ug@kobielewielkie.pl
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Kobiele
Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
* kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych
podmiotów,państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
W dniu 2021-11-04 21:43, sprawa-40884@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
> raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy
> za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w
> czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
> etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
> służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
> zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
> ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
> 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
>
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-40884@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: Odpowiedź na wniosek o informację publiczną - Miasto Będzin przez BĘDZIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1820
Fwd: wniosek o informację przez WOLA UHRUSKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #521
Odpowiedź na wniosek - Gmina Kąkolewnica przez KĄKOLEWNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #334
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOZŁÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #808
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
--
Z poważaniem
Magdalena Nowakowska
Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłów 60
32-241 Kozłów
tel.: 413841048 wew.30
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267