Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZBICZNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #313
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Z poważaniem,
Anna Kosakowska
Urząd Gminy Zbiczno
---
Informacja zawarta w niniejszej wiadomości lub dowolnym jej załączniku może być chroniona i objęta zakazem jej ujawniania. Jeśli nie jesteś jej zamierzonym adresatem lub pośrednikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informuję, że wszelkie rozprowadzanie, dystrybucja i powielanie niniejszej wiadomości lub jej załączników, bądź inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, proszę niezwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą wiadomość i usunąć ją z komputera bez otwierania załączników. Dziękuję.
---
Ogólna klauzula informacyjna dla klientów Urzędu Gminy Zbiczno dotycząca ochrony danych osobowych znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej --> Manu przedmiotowe --> Ochrona danych osobowych
Re: Fwd: wniosek o informację przez OLESNO (woj. małopolskie) w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #931
Przeczytano: wniosek o informację przez OPINOGÓRA GÓRNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1187
odpowiedz na wniosek o informację przez SIEMYŚL w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2315
1
informacja publiczna przez ŁAGÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1945
W załączeniu plik z odpowiedzią
--
MAŁGORZATA SITARZ
SEKRETARZ URZĘDU MIASTA I GMINY
tel 41 343 7054 wewn. 216
604445980
msitarz@lagowgmina.pl
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek 62
26-025 Łagów
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej
RODO) Urząd Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów
informuje, że:
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy
w
Łagowie – reprezentowany przez Burmistrza, ul. Rynek 62, 26-025 Łagów,
zwany dalej Aministratorem.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany
informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty
elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego
bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres
poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail,
chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania,
usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia
sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie
do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie
Fwd: Re: FW: wniosek o informację przez KRZYWDA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #417
wniosek o informację - odpowiedź przez KRZYWDA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #417
Odpowiedź na wniosek w sprawie Raportu o stanie gminy. przez BRODY (woj. lubuskie) w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #537
OR. 1431.18.2021.ES Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PIASKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #501
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez CELESTYNÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1086
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.
--
Z poważaniem
Katarzyna Świderska
Inspektor ds. obsługi Biura Rady
Urząd Gminy w Celestynowie
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów
Tel.: 22-789-70-60 wew. 120
E-Mail: rada@celestynow.pl
--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com
Gmina Krzemieniewo - odpowiedz na wniosek przez KRZEMIENIEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2205
4
Re: wniosek o informację przez KRZYŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2250
RE: wniosek o informację przez STRZYŻÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1300
2
odpowiedź na wniosek o udostępnieni informacji publicznej przez TUPLICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #543
1
Gmina Jeziora Wielkie-Informacja Publiczna-Raport o stanie gminy przez JEZIORA WIELKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #186
Dzień dobry w załączeniu przesyłam odpowiedzi na Informację Publiczną w
sprawie Raportu o stanie gminy za 2020r.
--
-------------------------------
Pozdrawiam
Inspektor ds. obsługi samorządu
Ewa Łepska
UG Jeziora Wielkie
tel. 523187220 w. 24
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez KRZYŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2250
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@krzyz.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: wniosek o informację przez RACIĄŻ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1068
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 05.11.2021r. dot. raportu o stanie gminy za 2020r.
Pozdrawiam,
Paulina Ryfińska
Sekretariat
Urząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63
--
Pozdrawiam,
Paulina Ryfińska
Sekretariat
Urząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63
1Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 05.11.2021r. dot. raportu o stanie gminy za 2020r.Pozdrawiam,
Paulina Ryfińska
SekretariatUrząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63W dniu 2021-11-04 21:45, sprawa-41231@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
> raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy
> za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w
> czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
> etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
> służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
> zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
> ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
> 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
>
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41231@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Pozdrawiam,
Paulina Ryfińska
SekretariatUrząd Miejski w Raciążu
tel: (23) 679 11 63
ankieta dot. raportu o stanie gminy przez EŁK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2041
odpowiedź na wniosek przez KRZYŻANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #667
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Iza Sobolewska
Urząd Gminy Krzyżanów
informacja publiczna Gmina Słupsk przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1572
Informacja publiczna SG.1431.76.2021 przez SŁOMNIKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #940
Re: wniosek o informację [Rejestr#rkpe-mail-017821/21] [Sprawa#RŚW.1431.000088.2021] przez BŁASZKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #767
Znak sprawy: RŚW.1431.000088.2021
Rej. koresp. wych.: rkwe-mail-000718/21
Wysłane przez: Aneta Lenginowicz
-------- Wiadomość oryginalna --------
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy
za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50
podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
sprawa-40930@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Ten e-mail został wysłany na następujące adresy: urzad@blaszki.pl
Wysłano do: sprawa-40930@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267