Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Odpowiedzi na zadane pytania przez PASŁĘK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2018

Dzień dobry,

w załączeniu wysyłam odpowiedzi na pytania zadane w piśmie z dnia
04.11.2021 r.

Z poważaniem

Diana Stefanowska

--
Diana Stefanowska
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Pasłęku
pl. św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk
tel. 55 248 20 01 wew. 88

1

odpowiedź przez RUDNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1833

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek.

--
Joanna Kosel
Sekretarz Gminy Rudnik
tel. 508456671; 32/4106428 wew. 109
e-mail:sekretarz@gmina-rudnik.pl
Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych w korespondencji e-mail, jest Gmina Rudnik
reprezentowana przez Wójta Gminy Rudnik z siedzibą w Rudniku przy ul. Kozielskiej 1.
Pełna informację dot. zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać w siedzibie urzędu lub
na stronie internetowej Urzędu Gminy Rudnik pod adresem http://gmina-rudnik.pl/rodo/

przesłano odpowiedź na błędny adres email
1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MEDYKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1311

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Kamil Zagalak
Urząd Gminy Medyka

1

odpowiedź przez AUGUSTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1550

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam,

Emilia Słucka
Kierownik Wydziału Strategii i Funduszy Zewnętrznych
tel. 532 364 016
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
www.urzad.augustow.pl

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GUBIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #590

Dzień dobry,
w odpowiedzi na złożony w dniu 04.11.2021 r. wniosek o udostępnienie
informacji publicznej informuję, że:
Pytanie 1
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta)
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
Pytanie 2
a) dostępność wskaźników, danych i informacji
Pytanie 3
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną
Pytanie 4
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty
Pytanie 5
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować
Pytanie 6
h) nie informowano o tym mieszkańców
Pytanie 7
b) nie
--
P.Głuszczak

Urząd Gminy Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
tel. 68 3591640
_www.gminagubin.pl_
-------------------------

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Gubin jest Wójt Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin,
tel. 068 3594546, e-mail: urzad@gminagubin.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą:
- adresu iodo@gminagubin.pl;
- telefonu: +48 68 3594546 w 130.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności
urzędowych tj.:
- wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Urzędzie Gminy Gubin
w związku z realizowaniem zadań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
Rozporządzenia;
- wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w
ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z
realizowaniem zadań przez Gminę Gubin
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia.
- w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej,
Pani/Pana
dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom, którymi mogą być
podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie
odpowiednich przepisów prawa lub podmioty, które przetwarzają Pani/Pana
dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty
przetwarzające).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do
realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również
obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych
przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści danych;
- prawo do sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
6. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na
podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia jej w dowolnym
momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu
Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa w przypadku gdy przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem prowadzenia
sprawy w Urzędzie Gminy Gubin, przy czym podanie danych jest obowiązkowe
w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis
prawa lub zawarta między stronami umowa.
9. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
będą profilowane.

[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750

Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.

Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021

Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:

Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.

1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym

Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.

Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal

[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750

Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.

Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021

Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:

Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.

1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym

Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.

Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal

odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez RZEZAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #887

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, Wójt Gminy Rzezawa udziela następujących informacji publicznych:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu.

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) dostępność wskaźników, danych i informacji.

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy?
e) współpracował z radnymi,
f) analizował o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
f) inne - jakie?
Radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty.

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
b) nie.

Odpowiedź na adres sprawa-41050@fedrowanie.siecobywatelska.pl

z upoważnienia Wójta
Sekretarz Gminy Rzezawa
Kinga Broszkiewicz - Kuchno

[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750

Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.

Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021

Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:

Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.

1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym

Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.

Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal