Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Odpowiedzi na zadane pytania przez PASŁĘK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2018
Dzień dobry,
w załączeniu wysyłam odpowiedzi na pytania zadane w piśmie z dnia
04.11.2021 r.
Z poważaniem
Diana Stefanowska
--
Diana Stefanowska
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Pasłęku
pl. św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk
tel. 55 248 20 01 wew. 88
odpowiedź przez RUDNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1833
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek.
--
Joanna Kosel
Sekretarz Gminy Rudnik
tel. 508456671; 32/4106428 wew. 109
e-mail:sekretarz@gmina-rudnik.pl
Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych w korespondencji e-mail, jest Gmina Rudnik
reprezentowana przez Wójta Gminy Rudnik z siedzibą w Rudniku przy ul. Kozielskiej 1.
Pełna informację dot. zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać w siedzibie urzędu lub
na stronie internetowej Urzędu Gminy Rudnik pod adresem http://gmina-rudnik.pl/rodo/
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez BARUCHOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #238
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MEDYKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1311
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Kamil Zagalak
Urząd Gminy Medyka
odpowiedź przez AUGUSTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1550
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam,
Emilia Słucka
Kierownik Wydziału Strategii i Funduszy Zewnętrznych
tel. 532 364 016
Urząd Miejski w Augustowie
ul. Młyńska 35
16-300 Augustów
www.urzad.augustow.pl
Informacja publiczna - Raport o stanie Gminy Kolbudy za rok 2020 przez KOLBUDY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1595
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GUBIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #590
Dzień dobry,
w odpowiedzi na złożony w dniu 04.11.2021 r. wniosek o udostępnienie
informacji publicznej informuję, że:
Pytanie 1
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta)
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
Pytanie 2
a) dostępność wskaźników, danych i informacji
Pytanie 3
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną
Pytanie 4
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty
Pytanie 5
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować
Pytanie 6
h) nie informowano o tym mieszkańców
Pytanie 7
b) nie
--
P.Głuszczak
Urząd Gminy Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
tel. 68 3591640
_www.gminagubin.pl_
-------------------------
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Gubin jest Wójt Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin,
tel. 068 3594546, e-mail: urzad@gminagubin.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą:
- adresu iodo@gminagubin.pl;
- telefonu: +48 68 3594546 w 130.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności
urzędowych tj.:
- wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Urzędzie Gminy Gubin
w związku z realizowaniem zadań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
Rozporządzenia;
- wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w
ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z
realizowaniem zadań przez Gminę Gubin
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia.
- w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej,
Pani/Pana
dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom, którymi mogą być
podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie
odpowiednich przepisów prawa lub podmioty, które przetwarzają Pani/Pana
dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty
przetwarzające).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do
realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również
obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych
przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści danych;
- prawo do sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
6. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na
podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia jej w dowolnym
momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu
Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa w przypadku gdy przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem prowadzenia
sprawy w Urzędzie Gminy Gubin, przy czym podanie danych jest obowiązkowe
w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis
prawa lub zawarta między stronami umowa.
9. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
będą profilowane.
RE: wniosek o informację przez SKOROSZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2393
1
odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji publicznej przez DOBROSZYCE w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #65
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez RZEZAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #887
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, Wójt Gminy Rzezawa udziela następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) dostępność wskaźników, danych i informacji.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy?
e) współpracował z radnymi,
f) analizował o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
f) inne - jakie?
Radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty.
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
b) nie.
Odpowiedź na adres sprawa-41050@fedrowanie.siecobywatelska.pl
z upoważnienia Wójta
Sekretarz Gminy Rzezawa
Kinga Broszkiewicz - Kuchno
Odpowiedź w sprawie wniosku o udzielenie informacji publicznej - Gmina Grodzisko Dolne przez GRODZISKO DOLNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1344
odpowiedź na informacje publiczną przez GIDLE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #691
Odpwiedź na wniosek z dnia 04-11-2021 dot. raportu o stanie gminy przez TCZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1576
Odpowiedź na pytania dotyczące raportu o stanie gminy za 2020 rok. przez GOLUB-DOBRZYŃ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #294
udzielenie informacji publicznej - Gmina Wartkowice przez WARTKOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #773
FW: wniosek o informację przez PRUCHNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1402
1
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKARŻYSKO-KOŚCIELNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1879
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266