Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Odpowiedź na informację publiczną przez WIERZCHOSŁAWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #847
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
--
Z wyrazami szacunku
Joanna Bocoń
INSPEKTOR
Kadry
Urząd Gminy Wierzchosławice
tel. 14 6319012
tel. 14 6319027
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy
Wierzchosławice z siedzibą w Wierzchosławicach 550. Państwa dane osobowe
przetwarzane są w zakresie określonym przepisami prawa lub dobrowolnie
podanym w formularzach zgłoszeniowych. Zgodnie z rozporządzeniem o
ochronie danych osobowych przysługuje Państwu prawo do wglądu,
aktualizowania i poprawiania swoich danych oraz usunięcia.
Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej -
Klauzula informacyjna RODO
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera
informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może
zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie
są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy:
powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na
tą wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie
rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w
całości lub w części w jakiejkolwiek formie.
FW: Odpowiedź na wniosek przez KAMIONKA WIELKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #805
1From: k.homoncik@kamionkawielka.pl <k.homoncik@kamionkawielka.pl>
Sent: Wednesday, November 10, 2021 1:28 PM
To: 'sprawa-40968@ferdowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-40968@ferdowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: Odpowiedź na wniosek
Importance: High
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Krystyna Homoncik
------------------------------------------------------------------
Kierownik Referatu ds. Organizacyjnych i Obywatelkskich
URZĄD GMINY KAMIONKA WIELKA
33-334 Kamionka Wielka 5
tel. 18 445 60 17 wew. 26
<mailto:k.homoncik@kamionkawielka.pl> k.homoncik@kamionkawielka.pl
<http://www.kamionkawielka.pl/> www.kamionkawielka.pl
* Administratorem Pana/i danych osobowych jest Gmina Kamionka Wielka
reprezentowana przez Wójta Gminy Kamionka Wielka.
* Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe, przesłane do Urzędu Gminy w
Kamionce Wielkiej poprzez korzystanie
z poczty elektronicznej, są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu
prowadzenia korespondencji
z Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione. Podstawą
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora - art. 6 ust 1
lit f RODO
* Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez Urząd Gminy w Kamionce
Wielkiej zgodnie z instrukcją kancelaryjną
* W związku z przetwarzaniem przez Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej
przysługuje Panu/i prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia
przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych
* Informujemy iż przysługuje Panu/i również prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego
* kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
<mailto:iod@kamionkawielka.pl> iod@kamionkawielka.pl
* więcej informacji na stronie:
<https://bip.malopolska.pl/ugkamionkawielka,m,305638,ochrona-danych-osobowyc
h.html>
https://bip.malopolska.pl/ugkamionkawielka,m,305638,ochrona-danych-osobowych
.html
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ZAWADZKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2401
Re: wniosek o informację przez KSIĄŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2270
1
SG.1431.66.2021 odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELOWIEŚ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1714
odpowiedź na informacje publiczną przez ŁUŻNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #793
Odpowiedź na wniosek 4.11.2021 Łódź przez Łódź w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #762
RE: wniosek o informację przez ŁOBŻENICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2085
Re: Fwd: wniosek o informację przez MIECHÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #814
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
1Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.> 05.11.2021 08:13 gmina@miechow.eu napisał(a):
>
>
> > ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> > Od: sprawa-40977@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> > Do: gmina@miechow.eu
> > Data: 04.11.2021 21:44
> > Temat: wniosek o informację
> >
> >
> > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
> >
> > 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> > a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> > b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> > c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> > d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> > e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> > f) inne osoby - jakie?
> > g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
> >
> > 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> > a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> > b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> > c) inne czynniki - jakie?
> > d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
> >
> > 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> > c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> > d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> > e) współpracował z radnymi,
> > f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> > g) inne - jakie?
> > h) nie podjęto żadnych działań.
> >
> > 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> > b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> > c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> > d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> > e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> > f) inne - jakie?
> > g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
> >
> > 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) brak dostępu do danych i informacji,
> > b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> > c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> > d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> > e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> > f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> > g) inne - jakie?
> > h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
> >
> > 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
> > b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
> > c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> > d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> > e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> > g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> > h) nie informowano o tym mieszkańców.
> >
> > 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> > a) tak,
> > b) nie,
> > c) inna odpowiedź - jaka?
> >
> > Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40977@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> >
> > Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
> >
> >
> > --
> > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> > tel: 22 844 73 55
> > adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> > skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> > www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> > NIP 5262842872
> > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
> ul. Henryka Sienkiewicza 25
> 32-200 Miechów
> tel: 41 / 383-00-40, fax: 41 / 383-23-78
> NIP 659-000-36-97Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
Odpowiedź na informacje publiczną przez CISNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1395
Odpowiedź na złożony wniosek o udzielenie informacji publicznej - Gmina Karlino przez KARLINO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2317
udzielenie informacji publicznej przez KLIMONTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1878
Re: Fwd: wniosek o informację przez LICHNOWY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1608
7
Gmina Stara Kornica - odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez STARAKORNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #989
1
RE: wniosek o informację przez ZBÓJNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1537
1
From: Urząd Gminy Zbójna [mailto:ugzbojna@lo.home.pl]
Sent: Wednesday, November 10, 2021 12:46 PM
To: t.chojnowski@ug.zbojna.wrotapodlasia.pl
Subject: FW: wniosek o informację
From: <mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:50 PM
To: <mailto:ugzbojna@lo.home.pl> ugzbojna@lo.home.pl
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1OTAwNzcyLjMxMzA0LjE1MTAxMTQyNTcyNzk0NzQ1OTQwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFRodSwgMDQgTm92IDIwMjEgMjA6NTA6MDcgLTAwMDB8dWd6Ym9qbmFAbG8uaG9tZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Re: wniosek o informację - UG Wieprz przez WIEPRZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #862
1
RE: wniosek o informację przez GRABÓW NAD PROSNĄ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2267
Prośba o informację publiczną przez KOŚCIAN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2135
FW: wniosek o informację przez DŁUTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #616
10
From: Gmina Dłutów <dlutow@dlutow.pl>
Sent: Wednesday, November 10, 2021 9:14 AM
To: Michał Kosmowski <michal.kosmowski@dlutow.pl>
Subject: Fw: wniosek o informację
From: sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:43 PM
To: dlutow@dlutow.pl <mailto:dlutow@dlutow.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODU5MjE1LjMxMzA0LjgzMzIyMjY4Nzk0ODYyMjk0ODVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo0MzoxMiAtMDAwMHxkbHV0b3dAZGx1dG93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZUDEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1335
Pani Katarzyna Batko- Tołuć
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Agnieszka Materna
Sekretarz Gminy Czudec
e-mail: sekretarz@czudec.pl
tel.: (17) 717-21-00
Urząd Gminy w Czudcu
Ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
tel.: (17)717-21-00, fax.: (17)717-21-31
email: ugczudec@czudec.pl
Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten
email przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie
nadawcy o zaistniałej sytuacji.
Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne są na
naszej stronie internetowej www.czudec.pl w zakładce „Ochrona danych
osobowych w Gminie Czudec”. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod
adresem: daneosobowe@czudec.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266