Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Re: wniosek o informację przez MIRZEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1925

Dzień dobry, Gmina Mirzec w załączeniu przesyła odpowiedź.

sekretariat
---
Urząd Gminy w Mircu
Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec
tel. 41 276 71 70
fax. 41 276 71 90

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE zwanym dalej „RODO” informujemy, że przetwarzamy dane osobowe
naszych klientów w celu realizacji czynności urzędowych.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy. Klient ma prawo
dostępu do treści danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych.
Szczegółowa klauzula informacyjna RODO znajduje się w internetowym
serwisie Gminy Mirzec (www.mirzec.pl). W przypadku dodatkowych pytań
można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail:
iod@mirzec.pl lub telefonicznie 41/2767189.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚREM w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2253

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź Stowarzyszenie Sieć Obywatelska przez ZELÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #766

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 4 listopada 2021 r. (data
wpływu do Urzędu Miejskiego w Zelowie - 5 listopada 2021 r.).

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego emaila.

Z poważaniem
Renata Lodczyk
Biuro Rady Miejskiej w Zelowie

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: informacja publiczna - raport o stanie Gminy za rok 2020 przez BOREK WIELKOPOLSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2072

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
informacja publiczna - raport o stanie Gminy za rok 2020

--
Wiesława Wójcik
Urząd Miejski w Borku Wlkp.
Biuro Rady
tel. 65 571 61 20
www.borekwlkp.pl

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań
na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę,
prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
__________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other
than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.

przesłano odpowiedź na błędny adres email
1

Re: wniosek o informację przez TORZYM w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #534

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Robert Borkowski

W dniu 04.11.2021 o 21:42, sprawa-40697@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 4.11.2021r. przez GOŚCIERADÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #392

W dniu 2021-11-04 o 21:38, sprawa-40555@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40555@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 4.11.2021r.
>
>

--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.pl
Korzystając z poczty elektronicznej w kontaktach z Wójtem Gminy Gościeradów/Gminą Gościeradów/Urzędem Gminy Gościeradów wyrażają Państwo zgodę na tę formę komunikacji. Informujemy, że podejmujemy wszelkie niezbędne środki celem zabezpieczenia przekazywanych informacji oraz zabezpieczenia ich przed dostępem niepowołanych osób trzecich. Jednocześnie przypominamy, że w sieci publicznej zachowanie pełnego bezpieczeństwa obrotu informacji jest niemożliwe, dlatego zalecamy szczególną ostrożność w korzystaniu z tej formy komunikacji.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Pani/Pana danych osobowych w tym imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu oraz adresu IP jest Wójt Gminy Gościeradów/Gmina Gościeradów/Urząd Gminy Gościeradów. Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod@goscieradow.pl. Powyższe dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzeniem niniejszej korespondencji z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gościeradów (Gościeradów Ukazowy 61, 23-275 Gościeradów, tel. 15 838 11 05, e-mail: poczta@goscieradow.pl) oraz na stronie internetowej: www.bip.goscieradow.pl w zakładce ochrona danych osobowych.

1

Odpowiedź przez PONIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2244

Fwd: Wniosek o informację - odpowiedź Gmina Przelewice przez PRZELEWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2309

W złączeniu przesyłam odpowiedź zgodnie z przesłanym wnioskiem.

--
Z poważaniem,
Zbigniew Kupisz
Sekretarz Gminy Przelewice
tel. (+48 91) 391 38 39,
fax (+48 91) 564 30 50
e-mail:sekretarz@przelewice.pl, www.przelewice.pl

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 4.11.2021r._pismo SZ.1431.00006.2021 przez LUBLINIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1809

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek z dnia 4.11.2021r.

Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości z załącznikiem.

--
Z poważaniem

Alina Gansiniec
Inspektor
Wydział Strategii i Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Lublińcu
42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5
tel. 34 353 01 00, w. 146
strategia2@lubliniec.pl

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne informacje.
Zakazane jest przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę te informacje, prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.

1