Raport o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 0 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 1 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 0 | 0 |
Śląskie | 0 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 0 | 0 |
Zachodniopomorskie | 0 | 0 |
Listy
Re: Buy Viagra/Cialis/Levitra Online przez KRAŚNIK w sprawie Raport o stanie gminy #76
Undelivered Mail Returned to Sender przez KRAŚNIK w sprawie Raport o stanie gminy #76
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<yna.piotrkowska-zelazna@egmont.pl>: Host or domain name not found. Name
service error for name=cphegtd2-itn02.egmont.com type=AAAA: Host not foundReturn-Path: <sprawa-13960@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Received: from hes.trendmicro.com (unknown [10.36.141.74])
by Prefilter-postMTA1.emailsecurity.trendmicro.eu (Postfix) with SMTP id 6138B59A849
for <yna.piotrkowska-zelazna@egmont.pl>; Thu, 16 Sep 2021 20:02:42 +0000 (UTC)
Received: from teko-252-66.tecomunica.com.ni (unknown [143.202.252.66])
by prefilter-premta1.muc1 (Postfix) with ESMTP id D09554E002E
for <yna.piotrkowska-zelazna@egmont.pl>; Thu, 16 Sep 2021 20:02:35 +0000 (UTC)
From: <sprawa-13960@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
To: <yna.piotrkowska-zelazna@egmont.pl>
Date: 16 Sep 2021 06:27:27 -0700
MIME-Version: 1.0
Subject: =?utf-8?B?UMWCYXRub8WbxIcgeiBUd29qZWdvIGtvbnRhLg==?=
Message-ID: <61434E74.7289.B16AAB@sprawa-13960.fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Priority: normal
X-mailer: Pegasus Mail for Windows (4.41)
Content-type: multipart/alternative; boundary="Alt-Boundary-38619.3336240"
X-TMASE-Version: StarCloud-1.0-8.6.1018-26412.002
X-TMASE-Result: 12-21.454200-7.000000
X-TMASE-MatchedRID: /Op+VZBpkqQ4vXsd8/G9LTzTkIxkvgIf2rWnqd4fvlRE9ovrEJk+9/P4
CrImNN3D4K9FmervsqUiffsWKiR5YBQHvp7E26zAu8wmzt1PaeVr9+Kgn2XgeA7839sruCnYIMV
nTYV8m4+uX8Nh+4dwCHiI45AgeNhetsysVODxqe4iPTMUjkOgkiCoHiq7RQkJ/Da84NOR2TA7BC
/hzMdmHESstxDHEhaA69y254qwL42iF246F/E6Lmfvg8oa+UTrjYIXHLmfS+oZjcOUsV+35Z4CI
KY/Hg3AaZGo0EeYG94gmJbAe5L3Efc8OJc7+0VJAqYBE3k9Mpw=
X-TM-AS-URLRatingInfo: 81-38-=?us-ascii?B?aHR0cDovL3d3dy53My5vcmcvVFIveGh0bW
wxL0RURC94aHRtbDEtdHJhbnNpdGlvbmFsLmR0ZA==?=
X-TM-AS-URLRatingAct: 65-
X-IMHT-EXT:
Przeczytano: Wniosek o informację przez KRZYWDA w sprawie Raport o stanie gminy #79
przekazanie materiałów wyborczych przez KSIĘŻPOL w sprawie Raport o stanie gminy #80
Urząd Gminy w Księżpolu przekazał Poczcie Polskiej S.A.
materiały wyborcze.
Henryk Kłało
Re: Wniosek o informację przez SERNIKI w sprawie Raport o stanie gminy #141
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-14025@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Urząd Gminy Serniki
Serniki 1A, 21-107 Serniki
W odpowiedzi na powyższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
Urząd Gminy Serniki informuje:
Ad. 1
Rada Gminy Serniki nie przyjęła uchwały w sprawie wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy (stan aktualny 26.08.2020 r.)
Ad. 2 - Nie dotyczy
Ad. 3 Raport o stanie gminy za 2018 r. - stron 92
Raport o stanie gminy za 2019 r. - stron 74.
Ad. 4 Link do raportów:
https://ugserniki.e-biuletyn.pl/index.php?id=418
Ad. 5 Raport został przygotowany przez pracowników Urzędu Gminy i
jednostek organizacyjnych, w tym celu Wójt powołał zarządzeniem zespół.
Ad. 6 - Nie dotyczy
Ad. 7
Raport został podany do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w
BIP, stronie internetowej gminy.
Ad. 8
Raport za 2018 r. - data podania do publicznej wiadomości - 30.05.2019 r.
Raport za 2019 r. - data podania do publicznej wiadomości 10.06.2020 r.
Ad. 9, ad. 10, ad. 11
Sesje Rady Gminy, na których rozpatrywany był raport:
21.06.2019 r. - raport o stanie gminy za 2019 r., głos zabrało 2
radnych, mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie,
23.06.2020 r. - raport o stanie gminy za 2019 r., głos zabrało 2
radnych, mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie.
Ad. 12, ad. 13, ad. 14, ad. 15, ad. 16, ad. 17, ad. 18, ad. 19
Nie dotyczy
--
Z poważaniem
Beata Gregorowicz
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Serniki
tel. 81 8550458
1W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-14025@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14025@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
Urząd Gminy SernikiSerniki 1A, 21-107 Serniki
W odpowiedzi na powyższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
Urząd Gminy Serniki informuje:Ad. 1
Rada Gminy Serniki nie przyjęła uchwały w sprawie wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy (stan aktualny 26.08.2020 r.)Ad. 2 - Nie dotyczy
Ad. 3 Raport o stanie gminy za 2018 r. - stron 92
Raport o stanie gminy za 2019 r. - stron 74.
Ad. 4 Link do raportów:
https://ugserniki.e-biuletyn.pl/index.php?id=418
Ad. 5 Raport został przygotowany przez pracowników Urzędu Gminy i
jednostek organizacyjnych, w tym celu Wójt powołał zarządzeniem zespół.Ad. 6 - Nie dotyczy
Ad. 7
Raport został podany do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w
BIP, stronie internetowej gminy.Ad. 8
Raport za 2018 r. - data podania do publicznej wiadomości - 30.05.2019 r.
Raport za 2019 r. - data podania do publicznej wiadomości 10.06.2020 r.
Ad. 9, ad. 10, ad. 11
Sesje Rady Gminy, na których rozpatrywany był raport:
21.06.2019 r. - raport o stanie gminy za 2019 r., głos zabrało 2
radnych, mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie,23.06.2020 r. - raport o stanie gminy za 2019 r., głos zabrało 2
radnych, mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie.Ad. 12, ad. 13, ad. 14, ad. 15, ad. 16, ad. 17, ad. 18, ad. 19
Nie dotyczy
--
Z poważaniemBeata Gregorowicz
Sekretarz GminyUrząd Gminy Serniki
tel. 81 8550458
Returned mail: see transcript for details przez KRAŚNIK w sprawie Raport o stanie gminy #76
The original message was received at Fri, 15 Nov 2019 15:04:04 +0100
from bb115-66-106-198.singnet.com.sg [115.66.106.198]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<jhjanes@cb.bohem-net.cz>
----- Transcript of session follows -----
451 cb.bohem-net.cz: Name server timeout
Message could not be delivered for 1 day
Message will be deleted from queueVážený jhjanes,
Hledáme změstnance, která by pracovali na dálku.
Moje jméno je Mavis a jsem personálním nanažerem jedené velké mezinárodní společnosti.
Většinu práce můžete dělat z domova na dálku.
Plat je 3500€-7000€.
Pokud vás naše nabídka zajímá, navštivě prosím
Naše Stránky
Zapraszamy do zarobienia dodatkowo w wolnym czasie minimum 100 euro za godzine. przez KRAŚNIK w sprawie Raport o stanie gminy #76
Drogi sprawa-13960,
Szukamy pracowników do pracy zdalnej.
Nazywam się Chris i jestem kierownikiem personalnym w dużej firmie międzynarodowej.
Większość pracy możesz wykonać w domu, to jest z dowolnej odległości.
Wynagrodzenie waha się w przedziale 3500-7000€.
Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta, to
odwiedź naszą stronę
Pozdrawiam,
Kierownik personalny
Odpowiedź przez ANNOPOL w sprawie Raport o stanie gminy #5
Uwaga!
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami
prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
Attention!
The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by person or entity
other than the intended recipient is not permitted. If you received this in
error, please contact the sender and delete the material from any computer.
RE: Wniosek o informację przez LEŚNAPODLASKA w sprawie Raport o stanie gminy #82
IP.1432.50.2019
W odpowiedzi na wniosek informuję:
Ad.1 – nie
Ad. 2 – nie dotyczy
Ad. 3 – 32 str.
Ad. 4 - http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=lesnapodlaska/ <http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=lesnapodlaska/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=148&podmenu=258&str=1&id=527> &strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=148&podmenu=258&str=1&id=527
Ad. 5 – pracownicy Urzędu
Ad. 6 – nie dotyczy
Ad. 7 – po przekazaniu Przewodniczącej Rady Gminy, wyłożony w miejscu gdzie obsługiwana jest Rada i zamieszczone w BIP, radnym raport przesłany na maile
Ad. 8 – 31.05.2019
Ad. 9 – 27.06.2019
Ad. 10 – 2
Ad. 11 – nikt
Ad. 12 – żaden
Ad. 13 – nie dotyczy
Ad. 14 – nie dotyczy
Ad. 15 – nie dotyczy
Ad. 16 – nie dotyczy
Ad. 17 – nie dotyczy
Ad. 18 – nie dotyczy
Ad. 19 – nie dotyczy
Z poważaniem,
Anna Bąkowska
UG Leśna Podlaska
From: sprawa-13966@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-13966@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: ug@lesnapodlaska.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13966@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1MzUuMzY1NzYuOTMzNTRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNiBKdWwgMjAxOSAwNDozNTozNSAtMDAwMHx1Z0BsZXNuYXBvZGxhc2thLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
Re: Wniosek o informację przez RYBCZEWICE w sprawie Raport o stanie gminy #138
SG 1431.31.2019 r.
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej podaję
wymagane informacje:
1. nie została podjęta przedmiotowa uchwała,
3. Raport liczy 98 stron,
4.
http://bip.rybczewice.pl/userfiles/file/Raport%20o%20stanie%20gminy/2018/RAPORT-uzupe%C5%82nienie.pdf
5. Raport przygotowali pracownicy gminy,
7. Raport upubliczniony był w Biuletynie Informacji Publicznej,
8. 31 maj 2019 r.
9. 25 czerwca 2019 r.
10. 4 radnych,
11-19 żaden mieszkaniec nie zgłosił się do debaty,
z poważaniem
Renata Trała
Urząd Gminy Rybczewice
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-14022@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Renata Trała
Sekretarz Gminy Rybczewice
Urząd Gminy Rybczewice
Rybczewice Drugie 119
21-065 Rybczewice
tel.: 81 58 44 462
fax. 81 58 44 474
(e): sekretarz@rybczewice.pl
www.rybczewice.pl
SG 1431.31.2019 r.
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej podaję
wymagane informacje:1. nie została podjęta przedmiotowa uchwała,
3. Raport liczy 98 stron,
4.
http://bip.rybczewice.pl/userfiles/file/Raport%20o%20stanie%20gminy/2018/RAPORT-uzupe%C5%82nienie.pdf5. Raport przygotowali pracownicy gminy,
7. Raport upubliczniony był w Biuletynie Informacji Publicznej,
8. 31 maj 2019 r.
9. 25 czerwca 2019 r.
10. 4 radnych,
11-19 żaden mieszkaniec nie zgłosił się do debaty,
z poważaniem
Renata Trała
Urząd Gminy Rybczewice
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-14022@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14022@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
--
Renata Trała
Sekretarz Gminy RybczewiceUrząd Gminy Rybczewice
Rybczewice Drugie 119
21-065 Rybczewice
tel.: 81 58 44 462
fax. 81 58 44 474
(e): sekretarz@rybczewice.pl
www.rybczewice.pl
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UŚCIMÓW w sprawie Raport o stanie gminy #186
Witam serdecznie
W załączeniu przesyłam odpowiedz na udostępnienie informacji publicznej
w zakresie udzielania informacji o uchwale szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie Gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.
Z poważaniem,
mgr Radosław Szumiec
Sekretarz Gminy Uścimów
odpowiedź dotycząca raportu o stanie gminy przez TERESPOL w sprawie Raport o stanie gminy #168
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dotyczący udostępnienia
informacji publicznej.
--
Z poważaniem,
Marlena Szymańska
Urząd Gminy Terespol
Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1
Kobylany, 21 - 540 Małaszewicze
tel. (83) 411 20 45
odpowiedz na wniosek o informację publiczną przez WÓLKA w sprawie Raport o stanie gminy #201
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną, który wpłynął do Urzędu gminy Wólka w dniu 17.07.2019 przesyłam poniżej treść wnioskowanych informacji.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej? NIE DOTYCZY
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? 83 str.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej NIE DOTYCZY
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny) PRACOWNICY URZĘDU
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi? NIE DOTYCZY
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)? Sesja Rady Gminy
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.30.05.2019 – przedstawienie Radzie Gminy / 14.06.2019 Sesja Rady Gminy
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy. 14.06.2019
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? 1
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy? 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? 0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? NIE DOTYCZY
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? NIE DOTYCZY
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? NIE DOTYCZY
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu? NIE DOTYCZY
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia? NIE DOTYCZY
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? NIE DOTYCZY
Z poważaniem
Anna Kruk
Sekretarz Gminy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Wólka – Wójt Edwin Gortat z siedzibą w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Lublin, tel.81 478 17 50, adres e-mail: <mailto:gmina@wolka.pl> gmina@wolka.pl, 2. Inspektorem Ochrony Danych jest Robert Gostkowski, adres e-mail <mailto:iodo@wolka.pl> iodo@wolka.pl, adres do korespondencji: Urząd gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, 3. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa –zgodnie z Rejestrem Czynności Przetwarzania Danych obowiązującym w Urzędzie Gminy Wólka, 4. Odbiorcami Pana/i danych osobowych będą odbiorcy – zgodnie z Rejestrem Czynności Przetwarzania Danych obowiązującym w Urzędzie Gminy Wólk, 5. Pana/i dane osobowe przechowywane będą przez okres – zgodnie z Rejestrem Czynności Przetwarzania Danych obowiązującym w Urzędzie Gminy Wólka, 6. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (jeśli przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi – art. 6 ust. 1 lit. e RODO), 7. Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, 8. Podanie Pana/i danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów obowiązującego prawa („wymóg ustawowy”) – zgodnie z Rejestrem Czynności Przetwarzania Danych obowiązującym w Urzędzie Gminy Wólka. Konsekwencją niepodania danych jest uniemożliwienie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze lub uniemożliwienie wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, 9. Pana/i dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu), 10. Pana/i dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej, 11. Rejestr Czynności Przetwarzania Danych obowiązujący w Urzędzie gminy Wólka dostępny jest do wglądu Urzędzie Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin pok. 14.
Obraz usunięty przez nadawcę.
Informacja dot raportu o stanie gminy przez JANOWIEC w sprawie Raport o stanie gminy #50
Rada Gminy Janowiec w odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej uprzejmie informuję:
1) Radni w gminie Janowiec przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym
2) Link do uchwały dot. przyjęcia raportu w Biuletynie Informacji Publicznej – https://ugjanowiec.bip.lubelskie.pl/index.php?id=384&akcja=szczegoly&p2=1404368.
3) Raport o stanie gminy liczy 48 stron.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej - https://ugjanowiec.bip.lubelskie.pl/index.php?id=383&p1=szczegoly&p2=1392945
5) Raport przygotowali: pracownicy urzędu gminy , Wójt i kierownicy jednostek organizacyjnych.
7) Raportu podany był do publicznej wiadomości w formie umieszczenia go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożony był , przedstawiony na komisjach RG, na sesji rady gminy.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości – 30 maja 2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy – 27 czerwca 2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy – 0.
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy – 0.
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy - 0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty - 0
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? - nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? -nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu? - nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia? - nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? - nie dotyczy
Pozdrawiam.
Grażyna Biernacka
Kierownik USC Janowiec
tel. 81 8815810
mail: usc@janowiec.pl
(bez tematu) przez KSIĘŻPOL w sprawie Raport o stanie gminy #80
Urząd Gminy w Księżpolu odpowiadając na Państwa wniosek o informację
publiczną z dnia 16 lipca 2019 r
informuję:
1. Rada Gminy nie podejmowała uchwały co do wymogów dotyczących raportu
o stanie gminy,
3. Raport o stanie gminy liczy 48 stron,
4. Link do raportu
https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=50&p1=szczegoly&p2=1394880
5. Raport wykonali pracownicy urzędu pod nadzorem sekretarza,
7. Raport wyłożono do wglądu w biurze Rady Gminy, na tablicy ogłoszeń
urzędu wywieszono sam Raport i informację
dla mieszkańców, umieszczono go w BIP-ie,
8. 27 maj 2019r.,
9. Sesja 19 czerwca 2019 r.,
10. Po przedstawieniu Raportu przez Wójta nikt z radnych nie zabierał głosu,
11. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty.
z poważaniem Henryk Kłało Sekretarz
Odpowiedź na wionies o informację przez ŚWIDNIK w sprawie Raport o stanie gminy #163
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.
z wyrazami szacunku
Mateusz Ostrowski
Biuro Promocji Miasta
Urząd Miasta Świdnik
**
* * *
**Urząd Miasta Świdnik**
ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik
tel. 81 751 76 09
fax 81 751 76 08
**Gmina Miejska Świdnik**
NIP 7122904551
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub
zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawartą w nim informację przez
osobę lub podmiot niebędący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.
\-----------------------------------------------------------------
The information transmitted is intended only for the person or entity to which
it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any
review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action
in reliance upon, this information by person or entity other than the intended
recipient is not permitted. If you received this in error, please contact the
sender and delete the material from any computer.
* * *
**
Re: Wniosek o informację - odpowiedź przez ZALESIE w sprawie Raport o stanie gminy #206
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji poniżej przesyłamy wnioskowane informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp.: NIE
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Odp.: Brak
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Odp.: 29
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
Odp.: http://www.zalesie.biuletyn.net/?bip=2&cid=103&id=823
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Odp.: Pracownicy urzędu
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
Odp.: Brak
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Odp.: Przekazanie Radnym Gminy, zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
Odp.: 16 maja 2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
Odp.: 30 maja 2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Odp.: 1
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
Odp.: 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Odp.: 0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Odp.: nie ograniczono
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
Odp.: nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
Odp.: nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Odp.: nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Odp.: nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Odp.: nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Odp.: nie dotyczy
Z poważaniem
Urząd Gminy Zalesie
ul. Warszawska 354
21-512 Zalesie
tel. 833757586
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14090@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348
RE: Wniosek o informację przez ŁOMAZY w sprawie Raport o stanie gminy #93
Dzień dobry,
w złączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Agnieszka Horaczyńska
Podinspektor ds organizacyjnych, kadr, obsługi rady gminy
Urząd Gminy Łomazy
Plac Jagielloński 27
21-532 Łomazy
tel. 83 341 70 03
www.lomazy.pl
lomazy
2
From: sprawa-13977@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-13977@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: ug@lomazy.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13977@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1MzUuMzY1NzYuOTUxNTFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNiBKdWwgMjAxOSAwNDozNTozNSAtMDAwMHx1Z0Bsb21henkucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Odpowiedź na wniosek - informacja publiczna przez REJOWIEC FABRYCZNY w sprawie Raport o stanie gminy #132
ON.1431.21.2019
W nawiązaniu do wniosku z dnia 16 lipca br. o udostępnienie informacji
publicznej, w załączniku przesyłam odpowiedzi.
Odpowiedz przygotowała - Gabriela Zduniuk, inspektor, Biuro Rady Miasta
Rejowiec Fabryczny.
Z uszanowaniem
Joanna Kasprzak
Marta Lekan
Kancelaria
URZĄD MIASTA REJOWIEC FABRYCZNY
ul. Lubelska 16, 22-170 Rejowiec Fabryczny
tel. 82 5663277, fax 82 5664728
e-mail: info@rejowiec.pl
odpowiedź na wniosek o udzielenie inf. publicznej przez KRAŚNIK w sprawie Raport o stanie gminy #75
Dzień dobry, w załączeniu znajduje się odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Urząd Miasta Kraśnik.
odpowiedź na wniosek z dnia 16.07.2019r. przez SPICZYN w sprawie Raport o stanie gminy #151
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 16.07.2019r.
Emilia Kowal
Urząd Gminy Spiczyn
odpowiedź na informację publiczną przez WILKÓW w sprawie Raport o stanie gminy #191
Witam!
W załączeniu odpowiedź na złożony wniosek o udostępnienie informacji
publicznej .
Pozdrawiam
Iwona Giza
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Wilków
Wilków 62 a, 24-313 Wilków
wilkow@gminawilkow.pl <mailto:wilkow@gminawilkow.pl>
tel: 81 828 10 02 wew. 201
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Raport o stanie gminy #171
Urząd Gminy Tomaszów Lubelski w załączeniu przedkłada odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 16 lipca 2019 r.
Z poważaniem,
Małgorzata Bartoszek - Miszczyszyn
Podinspektor ds. kadr i obsługi Rady Gminy i Komisji Rady
Urząd Gminy Tomaszów Lubelski