Raport o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 0 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 1 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 0 | 0 |
Śląskie | 0 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 0 | 0 |
Zachodniopomorskie | 0 | 0 |
Listy
Wysyłanie wiadomości e-mail: Sieć Obywatelska Watchdog Polska przez KARCZMISKA w sprawie Raport o stanie gminy #60
Witam
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16.07.2019 r. w sprawie raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Zenon Rodzik
Sekretarz Gminy
Re: Wniosek o informację - OR.1431.41.2019 przez ADAMÓW (pow. zamojski) w sprawie Raport o stanie gminy #3
Urząd Gminy Adamów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek dot.
raportu o stanie gminy.
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-13887@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
2
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-13887@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZESZCZANY w sprawie Raport o stanie gminy #174
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi (pismo znak RGW.1431.6.2019 z dnia
25.07.2019 r.) na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Gminy Trzeszczany
Re: Wniosek o informację przez MARKUSZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #98
1) Radni nie podejmowali uchwały określającej szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2) Nie dotyczy
3) Raport o stanie gminy liczy 23 strony
4) Link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
https://ugmarkuszow.bip.e-zeto.eu/bip/62_ugmarkuszow/fckeditor/file///Raport%20o%20stanie%20gminy%20Markusz%C3%B3w.pdf
5) Raport przygotowany został przez pracowników urzędu.
6) Nie dotyczy
7) Raport został przekazany do biura Rady Gminy, a także zamieszczony na
stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości - 30 maja 2019
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy - 27 czerwca 2019 r.
10) Głos podczas debaty głos zabrało 5 radnych
11) Mieszkańcy nie zgłaszali akcesu do zabrania głosu w debacie
12) Nie dotyczy
13) Nie dotyczy
14) Nie dotyczy
15) Nie dotyczy
16) Nie dotyczy
17) Nie dotyczy
18) Nie dotyczy
19) Nie dotyczy
Sekretarz Gminy
Bożena Tkaczyk - Żurawska
tel. 81 8818004
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-13982@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
odp. na inf. pub. przez BEŁŻEC w sprawie Raport o stanie gminy #8
W załączeniu przesyłam wnioskowane dane
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JÓZEFÓW nad Wisłą w sprawie Raport o stanie gminy #57
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 16.07.2019 r.
Z poważaniem,
*Magdalena Burda*
*Sekretariat*
*Urząd Miasta Józefów nad Wisłą *
ul. Opolska 33 F, 24-340 Józefów nad Wisłą,
tel. 81 828 83 20, fax 81 828 50 70,
e-mail: /sekretariat@gminajozefow.pl/ <mailto:sekretariat@gminajozefow.pl>
/www.gminajozefow.pl/ <http://www.gminajozefow.pl>
Wniosek o informację- odpowiedź Gmina Rokitno przez ROKITNO w sprawie Raport o stanie gminy #134
> Dzień dobry,
poniżej przesyłam odpowiedź na przesłany wniosek o udzielenie informacji
publicznej
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym? -*NIE*
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej? - *NIE DOTYCZY*
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? *- 25*
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej -
> *https://ugrokitno.bip.lubelskie.pl/index.php?id=134&id_dokumentu=1394011&akcja=szczegoly&p2=1394011*
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> *- PRACOWNICY URZĘDU GMINY*
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi? *- NIE DOTYCZY*
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> - *umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej*
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.-
> *03.06.2019 R.*
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy. *- 27.06.2019 R.*
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? -*0*
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?*- 0*
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? *- 0*
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? *- 0*
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli
> dotyczy)- *NIE DOTYCZY*
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? -
> *NIE DOTYCZY*
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> - *NIE DOTYCZY*
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu? - *NIE DOTYCZY*
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia? - *NIE DOTYCZY*
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?- *NIE DOTYCZY*
>
>
--
z poważaniem
*Katarzyna Tur
*tel. 83 345 35 50
e-mail: tur@rokitno.pl
*/
/*
*/Urząd Gminy Rokitno/*
/Rokitno 39a
21-504 Rokitno
e-mail: sekretariat@rokitno.pl <mailto:sekretariat@rokitno.pl>
tel. 83 345 35 50/
Odpowiedź na wniosek przez LUBARTÓW w sprawie Raport o stanie gminy #84
Dzień dobry,
Urząd Miasta Lubartów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Ewa Czarnecka
Wydział Administracyjno-Organizacyjny
Urząd Miasta Lubartów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez GOŚCIERADÓW w sprawie Raport o stanie gminy #41
Witam ,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Sekretariat Urzędu Gminy Gościeradów
Gościeradów Ukazowy 61
23-275 Gościeradów
tel. 15 838 11 05
fax. 15 838 11 40
www.goscieradow.pl
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Raport o stanie gminy #103
Witam,
w załączeniu przekazuję podpisany elektronicznie plik z odpowiedzią na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Sylwia Hubica
Odpowiedź na wniosek przez JEZIORZANY w sprawie Raport o stanie gminy #55
W.1431.20.2019
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Z upoważnienia Wójta Gminy Jeziorzany, zgodnie z Państwa wnioskiem, udzielam
poniższej informacji według sformułowanych pytań:
1) Radni RG Jeziorzany nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 1.
3) Raport o stanie gminy liczy 22 strony.
4) Adres do raportu o stanie gminy, który zostanie zamieszczony w Biuletynie
Informacji Publicznej:
https://ugjeziorzany.bip.lubelskie.pl/index.php?id=250.
5) Raport opracowali pracownicy Urzędu Gminy Jeziorzany.
6) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 5.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości: wyłożenie w
Urzędzie Gminy Jeziorzany oraz doręczenie radnym i sołtysom.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości: 30 maja 2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
stanie gminy: 25 czerwca 2019 r.
10) Ilość radnych, którzy zabrali głos podczas debaty o stanie gminy: 4
radnych.
11) Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy.
12) Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie o stanie gminy.
13) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 12.
14) Nie dotyczy.
15) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 12.
16) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 12.
17) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 12.
18) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 12.
19) Pytanie bezprzedmiotowe, w związku z odpowiedzią nr 12.
Z poważaniem:
Jerzy Bańkowski, z-ca wójta
Odpowiedź na inf.pub. przez BIŁGORAJ w sprawie Raport o stanie gminy #14
Dzień dobry
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Pozdrawiam
Renata Stelmach
Urząd Gminy Biłgoraj
RE: Wniosek o informację przez WISZNICE w sprawie Raport o stanie gminy #192
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o informację poniżej przedstawiamy odpowiedzi na Państwa pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? TAK
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?https://ugwisznice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61 <https://ugwisznice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=1397619> &p1=szczegoly&p2=1397619
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? 98 STRON
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej https://ugwisznice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=138 <https://ugwisznice.bip.lubelskie.pl/index.php?id=138&p1=szczegoly&p2=1393797> &p1=szczegoly&p2=1393797
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny) PRACOWNICY URZĘDU ORAZ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi? PODMIOT ZEWNĘTRZNY raport wykonywał w części dokumentu, a koszt usługi wyniósł:
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)? RAPORT ZOSTAŁ UMIESZCZONY NA BIP GMINY, PRZESŁANY DO RADNYCH ORAZ OMÓWIONY NA SESJI RADY GMINY.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 31 MAJA 2019 R.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy. 06.07.2019 R.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? 0
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy? 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? 0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? NIE
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? NIE DOTYCZY
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? NIE DOTYCZY
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu? NIE DOTYCZY
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia? NIE DOTYCZY
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? NIE DOTYCZY
Z poważaniem,
Ewa Jarosławska-Popielewicz
Inspektor ds. Promocji Gminy i obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Wisznice
ul. Rynek 35
21-580 Wisznice
tel. 83 378 21 19, 83 378 21 02
faks: 83 378 20 39
e-mail: <mailto:amaciejuk@wisznice.pl> ejpopielewicz@wisznice.pl
<http://www.wisznice.pl/> www.wisznice.pl
herb_wisznic
Informacja publiczna przez NIEMCE w sprawie Raport o stanie gminy #111
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej odnośnie
raporu o stanie gminy Niemce, informuję że:
1) Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu
2)--
3) 68
4)ugniemce.bip.lubelskie.pl
5) Sekretarz Gminy
6)nie
7) strona główna gminy oraz BIP
8)21.05.2019
9)31.05.2019
10)1
11)1
12)1
13)NIE
14)BRAK
15)-
16)-
17)-
18)-
19) Mieszkaniec zabrał głos po wypowiedzi radnych
Odpowiedź na informację publiczną przez ZWIERZYNIEC w sprawie Raport o stanie gminy #209
W odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 16.07.2019 r. informuję:
Ad 1. NIE
Ad 2. -
Ad 3. 24 strony
Ad 4. https://zwierzyniec.e-biuletyn.pl/index.php?id=996
Ad 5. Pracownik Urzędu
Ad 6. -
Ad 7. Umieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Ad 8. 06.06.2019 r.
Ad 9. 26.06.2019 r.
Ad 10. 5 - radnych
Ad 11. -
Ad 12. -
Ad 13. -
Ad 14. -
Ad 15. -
Ad 16. -
Ad 17. -
Ad 18. -
Ad 19. -
Sylwia Mędziak
Insp. d/s obsługi rady
Re: Wniosek o informację przez KŁOCZEW w sprawie Raport o stanie gminy #63
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony przez Państwa w dniu 16 lipca 2019 r.
Z poważaniem,
Małgorzata Kiliszek
Urząd Gminy Kłoczew
Tel. (25) 75 43 199 w. 16
1From: sprawa-13947@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:35 AM
To: gmina@kloczew.pl
Subject: Wniosek o informacjęNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13947@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348
odp.inf.publiczna przez None w sprawie Raport o stanie gminy #99
Dzień dobry, przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
Anna Dygulska
Sekretarz Gminy Mełgiew
Re: Wniosek oinformację przez RUDA-HUTA w sprawie Raport o stanie gminy #136
Dzień dobry,
udzielam odpowiedzi na wniosek o informację publiczną z dnia 16 lipca
2019 r.:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
NIE
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
-
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
52 strony
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
https://ugrudahuta.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Raport_o_stanie_gminy_Ruda-Huta_2018.pdf
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
pracownicy urzędu
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
-
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
wyłożenie
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
29 maja 2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy.
21 czerwca 2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
4
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
-
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
-
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
-
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
-
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
-
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
-
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
-
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
-
Marek Słupczyński
Sekretarz Gminy Ruda-Huta
Urząd Gminy Ruda-Huta
ul. Niepodległości 44
22-110 Ruda-Huta
tel/fax 82 5686033, 5686016, 5686076
www.ruda-huta.pl
W dniu 2019-07-16 06:35, sprawa-14020@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14020@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
Re: Wniosek o informację przez SIENNICA RÓŻANA w sprawie Raport o stanie gminy #145
Urząd Gminy w Siennicy Różanej w załączeniu przesyłamy odpowiedz na
Państwa wniosek o udostępnianie informacji publicznej.
wt., 16 lip 2019 o 06:35 <sprawa-14029@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):
--
Urząd Gminy Siennica Różana
Siennica Różana 265 A
22-304 Siennica Różana
tel. 82 575-92-81
fax. 82 575-99-00 wew. 37
www.siennica.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30
1Urząd Gminy w Siennicy Różanej w załączeniu przesyłamy odpowiedz na
Państwa wniosek o udostępnianie informacji publicznej.wt., 16 lip 2019 o 06:35 <sprawa-14029@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
> Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
> gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
> usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
> umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
> stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
> wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
> wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
> wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
> inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
> wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres: sprawa-14029@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>--
Urząd Gminy Siennica Różana
Siennica Różana 265 A
22-304 Siennica Różanatel. 82 575-92-81
fax. 82 575-99-00 wew. 37
www.siennica.plGodziny urzędowania:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30
Gmina Sitno - Odpowiedz dot. Raportu o Stanie Gminy RG.1431.2.2019 przez SITNO w sprawie Raport o stanie gminy #146
Witam
w załączeniu odpowiedz.
Pozdrawiam
Krzysztof Prokopowicz
UG Sitno
odpowiedź na wniosek przez TARNOGRÓD w sprawie Raport o stanie gminy #165
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 16.07.2019 r.
--
Z poważaniem
Kurzydło Anna
Urząd Miejski w Tarnogrodzie,
ul. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród,
tel. 84 6897161, fax. 84 6897731
odpowiedz na wniosek o udzielenie inf.publicznej przez KRZYWDA w sprawie Raport o stanie gminy #79
Urząd Gminy Krzywda w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o udzielenie
informacji publicznych.
zofia mikusek
z-ca wójta
RE: Wniosek o informację przez STARY ZAMOŚĆ w sprawie Raport o stanie gminy #154
Dzień dobry!
W załączeniu odpowiedzi na przedstawione pytania.
Janusz Czarny Sekretarz Gminy
1
From: sprawa-14038@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14038@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: gmina@staryzamosc.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Nie
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej? Nie dotyczy
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? 60
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=329
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny) Pracownicy urzędu
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi? Nie dotyczy
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)? Wyłożenie w UG
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 10.05.2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy. 23 maja 2019
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? 5 radnych
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy? Mieszkańcy nie brali udziału w debacie
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? Nie dotyczy
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? Nie dotyczy
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy) Nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? Nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu? Nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia? Nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? Nie dotyczyWnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14038@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348Obraz usunięty przez nadawcę.
RE: Wniosek o informację przez DRELÓW w sprawie Raport o stanie gminy #29
Witam.
W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co następuje:
1) Tak
2) Uchwała przygotowana przez Radcę
3) 5
4) http://www.drelow.pl/asp/pliki/do_pobrania/raport_o_stanie_gminy_2018.pdf
5) Sekretarz Gminy i Pracownicy Urzędu Gminy
6) Nie dotyczy
7) Przedstawienie Radzie Gminy, Bip, Strona Internetowa UG
8) 31-05-2019
9) 27-06-2019
10) 1
11) 0
12) 0
13) Nie
14) Nie dotyczy
15) Nie dotyczy
16) Nie dotyczy
17) Nie dotyczy
18) Nie dotyczy
19) Nie dotyczy
Urszula Abramowicz
inspektor ds. mienia komunalnego
Urząd Gminy Drelów
ul. Szkolna 12
21-570 Drelów
tel. 83 372 32 29
From: sprawa-13913@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-13913@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: drelow@drelow.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1MzIuMzY1NzYuMzU4NkBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxUdWUsIDE2IEp1bCAyMDE5IDA0OjM1OjMyIC0wMDAwfGRyZWxvd0BkcmVsb3cucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Informacja publiczna przez MILEJÓW w sprawie Raport o stanie gminy #105
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Karolina Smalec
Urząd Gminy Milejów
21-020 Milejów
Partyzancka 13a