Raport o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 0 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 1 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 0 | 0 |
Śląskie | 0 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 0 | 0 |
Zachodniopomorskie | 0 | 0 |
Listy
Gmina Trzebieszów RE: Wniosek o informację SA.1431.28.2019 przez TRZEBIESZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #173
Trzebieszów, 17.07.2019
SA.1431.28.2019
Odpowiedzi są przy poszczególnych pytaniach.
Z wyrazami szacunku.
Sławomir Smolak
Sekretarz Gminy Trzebieszów
tel. (25)796-03-55, (25)796-05-41 wew. faks: (25)796-03-73
Urząd Gminy Trzebieszów, Trzebieszów Drugi 89, 21-4040 Trzebieszów
<http://www.trzebiweszow.gmina.pl> www.trzebiweszow.gmina.pl
https://www.facebook.com/trzebieszow/
skrytka e-PUAP: /485k8ityjf/skrytka
Rachunek podstawy jednostki i budżetu – 46 9206 0009 0000 0130 2000 0010
Gmina Trzebieszów: NIP: 825-206-49-43, REGON: 7115825517 Kod terytorialny: 0611092
From: sprawa-14057@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14057@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: gmina@trzebieszow.gmina.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
ODP: TAK
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
ODP: https://ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=225
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
ODP: 86
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
ODP: https://ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//RAPORT-O_STANIE_GMINY_2018-wersja2.pdf <https://ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/RAPORT-O_STANIE_GMINY_2018-wersja2.pdf>
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
ODP: pracownicy urzędu
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
ODP: Nie dotyczy
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
ODP: Zamieszczono na BIP (w/w)
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
ODP: 31.05.2019 / https://ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=225 <https://ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=225&p1=szczegoly&p2=1393610> &p1=szczegoly&p2=1393610
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.ODP: 18.06.2019
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
OSD: 0
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
ODP: 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
ODP: 0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?ODP: Nie dotyczy, pkt 12
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
ODP: Nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
ODP: Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
ODP: Nie dotyczy17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
ODP: Nie dotyczy18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
ODP: Nie dotyczy19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
ODP: Nie dotyczyWnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14057@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1NDAuMzY1NzYuNTQwNjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNiBKdWwgMjAxOSAwNDozNTo0MCAtMDAwMHxnbWluYUB0cnplYmllc3pvdy5nbWluYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOMARÓWKA PODLASKA w sprawie Raport o stanie gminy #67
Komarówka Podlaska, 2019-07-17
Or. 1431.22.2019
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16
lipca 2019 r., Gmina Komarówka Podlaska informuje, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Rada Rady Gminy Komarówka Podlaska nie podjęła tego typu uchwały.
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Nie dotyczy
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Raport o stanie gminy liczy 99 stron.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/komarowkapodlaska/5698.pdf
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Raport został przygotowany opracowany przez sekretarza gminy przy współpracy
z pracownikami poszczególnych stanowisk pracy
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
wykonania usługi?
Nie dotyczy.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Pierwszy raz raport został podany do publicznej wiadomości poprzez
opublikowanie na BIP Urzędu Gminy w Komarówce Podlaskiej.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
12.06.2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
raport o stanie gminy.
27.06.2019
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Podczas debaty głos zabrał 1 radny.
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy?
Do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy nie
zabierali głosu - w określonym w zakroszeniu terminie mieszkańcy nie
zgłosili chęci udziału w debacie.
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Jak wyżej
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Nie
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
Nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Nie dotyczy
Z poważaniem
Elżbieta Zienkiewicz
Sekretarz Gminy
tel. 083 353-50-04
Opis: 100px-POL_gmina_Komarówka_PodlaskaCOA.svg
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznych przez TUCZNA w sprawie Raport o stanie gminy #176
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych przesłany
w dniu 16 lipca 2019 r. Urząd Gminy Tuczna przekazuje poniższe informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Rada Gminy Tuczna nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Nie dotyczy.
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Raport liczy 33 strony.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//DOC190528-20190528112926.pdf
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Raport został przygotowany przez pracowników Urzędu Gminy Tuczna oraz
podległych jednostek organizacyjnych.
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
Nie dotyczy.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Raport, przedstawiony Zarządzeniem nr 9/2019 Wójta Gminy Tuczna z dnia
28 maja 2019 r. został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej,
był dostępny do wglądu w Urzędzie Gminy Tuczna, został przekazany Radnym
Gminy Tuczna, został przedstawiony na posiedzeniach komisji stały przy
Radzie Gminy Tuczna oraz został przedstawiony podczas sesji Rady Gminy
Tuczna.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
28 maja 2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy.
26 czerwca 2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Podczas debaty głos zabrało 2 radnych.
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
Do debaty nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
W debacie nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Nie dotyczy.
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
Nie dotyczy.
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
Nie ograniczano czasu wypowiedzi.
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Nie dotyczy.
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Nie dotyczy.
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Nie ograniczano czasu wypowiedzi, nie wprowadzono żadnych innych ograniczeń.
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Nie dotyczy.
Z poważaniem, Grzegorz Panasiuk
Sekretarz Gminy Tuczna
Fwd: Fwd: Re: Fwd: Wniosek o informację przez BEŁŻYCE w sprawie Raport o stanie gminy #9
Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedz na Państwa Wniosek.
Z Poważaniem;
--
Opowiedź na wniosek o informację publiczną przez WOJSŁAWICE w sprawie Raport o stanie gminy #198
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 16.07.2019 r.
Pozdrawiam,
Agnieszka Waleczek
Sekretarz Gminy
RE: Wniosek o informację przez WOHYŃ w sprawie Raport o stanie gminy #195
RO.1431.44.2019
W odpowiedzi na poniżej wniesiony wniosek o dostępie do informacji publicznej, podaję:
Ad.1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
Ad.2. Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej? NIE DOTYCZY
Ad.3. Ile stron liczy raport o stanie gminy? 60 stron
Ad.4. Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej <https://ugwohyn.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/raportostanie.pdf> https://ugwohyn.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//raportostanie.pdf
Ad.5. Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny) pracownicy
Ad.6. Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi? RAPORTU NIE PRZYGOTOWAŁ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
AD.7. Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)? umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej
Ad.8. Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości – 3 czerwca 2019 r.
Ad.9. Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy - 21 czerwca 2019 r.
Ad.10. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? 1 radny
Ad.11. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy? 0 mieszkańców
Ad.12. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? 0 mieszkańców
Ad.13. Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? NIE
Ad.14. Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY
Ad.15. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? NIE DOTYCZY
Ad.16. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? NIE DOTYCZY
Ad.17. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu? NIE DOTYCZY
Ad.18. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia? NIE DOTYCZY
Ad.19 Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? MIESZKAŃCY NIE ZABIERALI GŁOSU
Agnieszka Buch
Gmina Wohyń
From: sprawa-14079@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14079@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: wohyn@home.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14079@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14079@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1NDIuMzY1NzYuOTQyMTRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNiBKdWwgMjAxOSAwNDozNTo0MiAtMDAwMHx3b2h5bkBob21lLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA==>
informacja publiczna. przez KRYNICE w sprawie Raport o stanie gminy #77
Witam. W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 16 lipca b.r. Pozdrawiam. E. Komadowska.
odpowiedź na wniosek przez REJOWIEC FABRYCZNY w sprawie Raport o stanie gminy #133
Odpowiadając na wniosek informuję, że
Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
nie
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
nie
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
32 strony
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
https://ugrejowiecfabryczny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=243&p1=szczegoly&p2=1389295
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Pracownicy Urzędu GminyRejowiec Fabryczny
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
0
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Przedstawienie radnym 16.05.2019r.
Zamieszczenie w BIP 21.05.2019r.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
21.05.2019r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy.
31 maja 2019r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
1
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
Nie było zgłoszeń
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Nie było zgłoszeń .
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
nie
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
nie
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
nie
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
nie
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
nie
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
nie
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
nie
Sekretarz Gminy Rejowiec Fabryczny
Wiesław Korzeniewski
odpowiedzi na Wniosek o udzielnie informacji publicznej przez STARY BRUS w sprawie Raport o stanie gminy #153
W odpowiedzi na wniosek o udzielnie informacji publicznej, przesłany pocztą elektroniczna do tut. Urzędu w dniu 16.07.2019, uprzejmie informuję co następuje :
1.. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy o którym mowa w art.28 ustawy o samorządzie gminnym.
2.. .Nie dotyczy.
3.. Raport liczy 44 strony.
4.. Link do raportu : https://ugstarybrus.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Raport_o_stanie_gminy_Stary_Brus_za_2018_rok_all_(2).pdf
5.. Raport przygotowali pracownicy Urzędu Gminy i pozostałych jednostek.
6.. Nie dotyczy.
7.. Raport został opublikowany na stronie BIP UG Stary brus
8.. Data podania raportu do publicznej wiadomości: 31.05.2019
9.. Sesja rady gminy na której omawiano raport o stanie gminy za rok 2018 odbyła się : 14.06.2019
10.. W trakcie debaty głos zabrało troje radnych.
11.. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w trakcie debaty o stanie gminy.
12.. Nie dotyczy.
13.. Nie dotyczy.
14.. Nie dotyczy.
15.. Nie dotyczy.
16.. Nie dotyczy.
17.. Nie dotyczy.
18.. Nie dotyczy.
19.. Nie dotyczy.
Z poważaniem
Andrzej Ćwirta
UG Stary Brus
udostępnienie informacji publicznych przez UCHANIE w sprawie Raport o stanie gminy #179
Dzień dobry.
Udostępnienie informacji publicznych:
Ad.1) nie
Ad.2) nie dotyczy
Ad.3) 9 stron
Ad.4) https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=329
Ad.5) sekretarz gminy
Ad.6) nie było kosztów
Ad.7) Biuletyn Informacji Publicznej, przedstawienie na sesji rady gminy
Ad.8) 17.06.2019r.
Ad.9) 25.06.2019r.
Ad.10) zero
Ad.11) zero
Ad.12) zero
Ad.13 - 19) nie dotyczy
Z poważaniem
Bożena Kuśmierczuk, Inspektor ds. obsługi samorządu terytorialnego
Urząd Gminy w Uchaniach , ul.Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.
odp na wniosek - Gmina Cyców przez CYCÓW w sprawie Raport o stanie gminy #23
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej (dot. raportu o stanie gminy).
Agnieszka Kierepka
Urząd Gminy Cyców
82 5677003 w. 35
Re: Wniosek o informację przez HRUBIESZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #46
BURMISTRZ MIASTA HRUBIESZOWA
ul. mjr. H. Dobrzańskiego „Hubala" 1,
22-500 Hrubieszów
e-mail: miasto@hrubieszow.pl
www.miasto.hrubieszow.pl
tel. 84 696 28 08, faks 84 696 25 04
S.1431.47.2019
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Działając na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z
późn. zm.), w związku ze złożeniem w dniu 16.07.2019 r. za pomocą
poczty elektronicznej na adres miasto@hrubieszow.pl wniosku:
od: Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
o udzielenie informacji publicznej
UDOSTĘPNIAM INFORMACJĘ PUBLICZNĄ W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
ODP. TAK
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
ODP.
HTTPS://UMHRUBIESZOW.BIP.LUBELSKIE.PL/INDEX.PHP?ID=51&P1=SZCZEGOLY&P2=1396182
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
ODP. 70 STRON RAPORTU + 213 STRON ZAŁĄCZNIKÓW DO RAPORTU
Załączniki to wcześniej przyjęte sprawozdania i uchwały z realizacji
programów, strategii, polityk itp. za 2018 r. tj.:
* Informacja nt. realizacji zadań z miejskiego kalendarza imprez za
rok 2018 (rozpatrywana na VI sesji Rady Miejskiej w Hrubieszowie w dniu
28 marca 2019 r.).
* Informacja z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz
podejmowane działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa na terenie
miasta w roku 2018 (rozpatrywana na VI sesji Rady Miejskiej w
Hrubieszowie w dniu 28 marca 2019 r.).
* Uchwała Nr VI/44/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
2019 r. w sprawie sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Hrubieszowie za 2018 rok oraz przedstawienia potrzeb w
zakresie pomocy społecznej.
* Uchwała nr VII/62/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 26
kwietnia 2019 r. w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej Gminy
Miejskiej Hrubieszów za 2018 r.
* Uchwała Nr VII/61/2019 Rady Miejskiej Hrubieszów z dnia 26 kwietnia
2019 r. w sprawie sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania
rodziny i systemu pieczy zastępczej za rok 2018.
* Uchwała Nr VI/47/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Miejskiego
Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
* Uchwała nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Preliminarza
wydatków do Miejskiego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
* Uchwała nr V/31/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 26 lutego
2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z Rocznego programu współpracy
Gminy Miejskiej Hrubieszów z organizacjami pozarządowymi oraz
podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie za rok 2018.
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
ODP.
HTTPS://UMHRUBIESZOW.BIP.LUBELSKIE.PL/INDEX.PHP?ID=53&P1=SZCZEGOLY&P2=1388891
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
ODP. PRACOWNICY URZĘDU
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
OD. NIE DOTYCZY
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
ODP. UMIESZCZENIE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości
ODP. 20.05.2019 R.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy.
ODP. 30.05.2019 R.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
ODP. 4
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy?
ODP. 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
ODP. NIE DOTYCZY
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
ODP. NIE DOTYCZY
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
ODP. NIE DOTYCZY
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
ODP. NIE DOTYCZY
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
ODP. NIE DOTYCZY
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
czasu?
ODP. NIE DOTYCZY
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie?
ODP. NIE DOTYCZY
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
ODP. NIE DOTYCZY
Z upoważnienia Burmistrza
---
MONIKA PODOLAK
SEKRETARZ MIASTA
URZĄD MIASTA HRUBIESZÓW
ul. mjr. H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
22-500 Hrubieszów
tel.: 84 696 23 80, fax 84 696 25 04 wew. 30
e-mail: miasto@hrubieszow.pl, www.miasto.hrubieszow.pl
SEKRETARZ: tel.: 84 696 23 80 wew. 26, tel. kom.: 506 088 144
e-mail: sekretarz@miasto.hrubieszow.pl
______________________________
_Informacje wynikające z obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ust.
1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dostępne są na stronie
internetowej https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl_
_Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki,
może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej
adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub
powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o
powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości
wraz z załącznikami._
Links:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.watchdogportal.pl
[3] http://www.funduszesoleckie.pl
[4] http://www.informacjapubliczna.org
2BURMISTRZ MIASTA HRUBIESZOWA
ul. mjr. H. Dobrzańskiego „Hubala" 1,
22-500 Hrubieszów
e-mail: miasto@hrubieszow.pl
www.miasto.hrubieszow.pl
tel. 84 696 28 08, faks 84 696 25 04S.1431.47.2019
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Działając na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z
późn. zm.), w związku ze złożeniem w dniu 16.07.2019 r. za pomocą
poczty elektronicznej na adres miasto@hrubieszow.pl wniosku:od: Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawao udzielenie informacji publicznej
UDOSTĘPNIAM INFORMACJĘ PUBLICZNĄ W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?ODP. TAK
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?ODP.
HTTPS://UMHRUBIESZOW.BIP.LUBELSKIE.PL/INDEX.PHP?ID=51&P1=SZCZEGOLY&P2=13961823) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
ODP. 70 STRON RAPORTU + 213 STRON ZAŁĄCZNIKÓW DO RAPORTU
Załączniki to wcześniej przyjęte sprawozdania i uchwały z realizacji
programów, strategii, polityk itp. za 2018 r. tj.:* Informacja nt. realizacji zadań z miejskiego kalendarza imprez za
rok 2018 (rozpatrywana na VI sesji Rady Miejskiej w Hrubieszowie w dniu
28 marca 2019 r.).
* Informacja z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz
podejmowane działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa na terenie
miasta w roku 2018 (rozpatrywana na VI sesji Rady Miejskiej w
Hrubieszowie w dniu 28 marca 2019 r.).
* Uchwała Nr VI/44/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
2019 r. w sprawie sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Hrubieszowie za 2018 rok oraz przedstawienia potrzeb w
zakresie pomocy społecznej.
* Uchwała nr VII/62/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 26
kwietnia 2019 r. w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej Gminy
Miejskiej Hrubieszów za 2018 r.
* Uchwała Nr VII/61/2019 Rady Miejskiej Hrubieszów z dnia 26 kwietnia
2019 r. w sprawie sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania
rodziny i systemu pieczy zastępczej za rok 2018.
* Uchwała Nr VI/47/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Miejskiego
Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
* Uchwała nr VI/48/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 28 marca
2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Preliminarza
wydatków do Miejskiego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 roku.
* Uchwała nr V/31/2019 Rady Miejskiej w Hrubieszowie z dnia 26 lutego
2019 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z Rocznego programu współpracy
Gminy Miejskiej Hrubieszów z organizacjami pozarządowymi oraz
podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie za rok 2018.4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
PublicznejODP.
HTTPS://UMHRUBIESZOW.BIP.LUBELSKIE.PL/INDEX.PHP?ID=53&P1=SZCZEGOLY&P2=13888915) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
ODP. PRACOWNICY URZĘDU
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?OD. NIE DOTYCZY
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?ODP. UMIESZCZENIE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości
ODP. 20.05.2019 R.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy.ODP. 30.05.2019 R.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
ODP. 4
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy?ODP. 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
ODP. NIE DOTYCZY
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
ODP. NIE DOTYCZY
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)ODP. NIE DOTYCZY
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?ODP. NIE DOTYCZY
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?ODP. NIE DOTYCZY
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
czasu?ODP. NIE DOTYCZY
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie?ODP. NIE DOTYCZY
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?ODP. NIE DOTYCZY
Z upoważnienia Burmistrza
---
MONIKA PODOLAK
SEKRETARZ MIASTAURZĄD MIASTA HRUBIESZÓW
ul. mjr. H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
22-500 Hrubieszów
tel.: 84 696 23 80, fax 84 696 25 04 wew. 30
e-mail: miasto@hrubieszow.pl, www.miasto.hrubieszow.pl
SEKRETARZ: tel.: 84 696 23 80 wew. 26, tel. kom.: 506 088 144
e-mail: sekretarz@miasto.hrubieszow.pl______________________________
_Informacje wynikające z obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ust.
1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dostępne są na stronie
internetowej https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl_
_Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki,
może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej
adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub
powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o
powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości
wraz z załącznikami._W dniu 2019-07-16 16:24, miasto napisał(a):
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
>
> TEMAT:
> Wniosek o informację
>
> DATA:
> Tue, 16 Jul 2019 04:35:33 -0000
>
> NADAWCA:
> sprawa-13930@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> ODPOWIEDŹ-DO:
> sprawa-13930@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> ADRESAT:
> miasto@hrubieszow.pl
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13930@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl [1]
> www.watchdogportal.pl [2]
> www.funduszesoleckie.pl [3]
> www.informacjapubliczna.org [4]
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
Links:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.watchdogportal.pl
[3] http://www.funduszesoleckie.pl
[4] http://www.informacjapubliczna.org
Przeczytano: Wniosek o informację przez WILKOŁAZ w sprawie Raport o stanie gminy #190
Twoja wiadomość
Do: gmina@wilkolaz.pl
Temat: Wniosek o informację
Wysłano: 16-07-2019 06:35
odczytano w dniu 17-07-2019 07:58.
Przeczytano: Wniosek o informację przez TRZEBIESZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #173
Twoja wiadomość
Do: gmina@trzebieszow.gmina.pl
Temat: Wniosek o informację
Wysłano: 2019-07-16 06:35
odczytano w dniu 2019-07-17 07:35.
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez TRAWNIKI w sprawie Raport o stanie gminy #172
Urząd Gminy Trawniki w załączeniu przekazuje odpowiedź na informację
publiczną zawartą w e- mailu z dnia 16.07.2019r.
Urząd Gminy Trawniki
Magdalena Madej
81/ 58-56-018
Przeczytano: Wniosek o informację przez BEŁŻEC w sprawie Raport o stanie gminy #8
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@belzec.pl
Temat: Wniosek o informację
Wysłano: 2019-07-16 06:35
odczytano w dniu 2019-07-16 14:36.
odpowiedź na wniosek przez STANIN w sprawie Raport o stanie gminy #152
W odpowiedzi na wniosek o udostępnieni informacji publicznej udzielam
następujących odpowiedzi:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Odp. NIE
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Odp. Nie dotyczy
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Odp. 57 stron
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
Odp. https://stanin.pl/raport-o-stanie-gminy-stanin-za-rok-2018/
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Odp. Pracownicy urzędu
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
Odp. Nie dotyczy
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Odp. Umieszczenie w BIP
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
Odp. 31.05.2019
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
stanie gminy.
Odp. 26.06.2019
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Odp. 3
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
Odp. 0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Odp. 0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Odp. nie dotyczy
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
Odp. Nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca
Odp. Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Odp. Nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Odp. Nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Odp. Nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Odp. Nie dotyczy
Urząd Gminy Stanin
Stanin 62
21-422 Stanin
Tel. 25 798 11-18
e-mail <mailto:stanin@stanin.pl> stanin@stanin.pl
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez WOJCIESZKÓW w sprawie Raport o stanie gminy #197
Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Działając na podstawie art. 13 i 14 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, poniżej przedstawiam odpowiedź na pytania
zawarte we wniosku:
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź - NIE
2. Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY
3. Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Odpowiedź - 84 strony
4. Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
Odpowiedź - https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=188
<https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=188&p1=szczegoly&p2=139
9295> &p1=szczegoly&p2=1399295
5. Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Odpowiedź - Raport przygotowywali pracownicy Urzędu Gminy Wojcieszków.
6. Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
wykonania usługi?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY
7. Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Odpowiedź - Raport pierwszy raz do publicznej wiadomości został podany
poprzez zamieszczenie go na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy i
wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
8. Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
Odpowiedź - tablica ogłoszeń - 3 czerwca 2019r., BIP - 18 czerwca 2019r.
9. Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
raport o stanie gminy.
Odpowiedź - 28 czerwca 2019r.
10. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Odpowiedź - 1 radny;
11. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy?
Odpowiedź - Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
12. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Odpowiedź - Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.
13. Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Odpowiedź - NIE.
14. Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
Odpowiedź - NIE DOTYCZY.
15. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY.
16. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY.
17. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY.
18. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY.
19. Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Odpowiedź - NIE DOTYCZY.
Z poważaniem,
Piotr Goławski
Urząd Gminy Wojcieszków
Ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków
Tel. /25/ 755 41 01
Ta wiadomość oraz jej załączniki skierowane są do osoby lub jednostki, do
której jest adresowana i może zwierać informacje zastrzeżone lub poufne oraz
prawnie chronione, przeznaczone do wyłącznej wiadomości adresata. Jeśli nie
jest Pan/Pani właściwym adresatem niniejszej wiadomości, jakiekolwiek jej
rozpowszechnianie, przeglądanie, powielanie lub inne wykorzystanie jest
ściśle zabronione. Jeżeli otrzymanie niniejszej wiadomości jest efektem
pomyłki lub błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i usuniecie
wiadomości wraz z załącznikami.
inf. publiczna raport przez SOSNÓWKA w sprawie Raport o stanie gminy #150
Witam
W załączeniu przesyłam stosowne informacje dotyczące raportu o stanie Gminy
Pozdrawiam
Jan Kwiecień
Sekretarz Gminy
Re: Wniosek o informację przez LUBARTÓW w sprawie Raport o stanie gminy #85
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-13969@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek, informuję:
1) Nie.
2) Nie dotyczy.
3) Raport o stanie Gminy Lubartów za 2018 rok liczy 78 stron.
4)
https://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=349&p1=szczegoly&p2=1393582
5) Raport o stanie Gminy Lubartów za 2018 rok przygotowali pracownicy
Urzędu Gminy Lubartów.
6) Nie dotyczy.
7) Umieszczenie Raportu o stanie Gminy Lubartów za 2018 rok w Biuletynie
Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu miny Lubartów.
8) 30 maja 2019 r.
9) 27 czerwca 2019 r.
10) 0.
11) 0.
12) 0.
13) Nie.
14) Nie było ograniczeń.
15) Nie było ograniczeń.
16) Nie było ograniczeń.
17) Nie było ograniczeń.
18) Nie było ograniczeń.
19) Mieszkańcy nie zabrali głosu w sprawie Raportu o stanie Gminy
Lubartów za 2018 rok.
Z poważaniem,
Katarzyna Brzozowska
Sekretarz Gminy Lubartów
tel. (81) 854 59 07
Urząd Gminy Lubartów
ul. Lubelska 18A
21-100 Lubartów
tel. (81) 855 35 86
W dniu 2019-07-16 o 06:35, sprawa-13969@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-13969@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
Szanowni Państwo,w odpowiedzi na wniosek, informuję:
1) Nie.
2) Nie dotyczy.
3) Raport o stanie Gminy Lubartów za 2018 rok liczy 78 stron.
4)
https://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=349&p1=szczegoly&p2=13935825) Raport o stanie Gminy Lubartów za 2018 rok przygotowali pracownicy
Urzędu Gminy Lubartów.6) Nie dotyczy.
7) Umieszczenie Raportu o stanie Gminy Lubartów za 2018 rok w Biuletynie
Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu miny Lubartów.8) 30 maja 2019 r.
9) 27 czerwca 2019 r.
10) 0.
11) 0.
12) 0.
13) Nie.
14) Nie było ograniczeń.
15) Nie było ograniczeń.
16) Nie było ograniczeń.
17) Nie było ograniczeń.
18) Nie było ograniczeń.
19) Mieszkańcy nie zabrali głosu w sprawie Raportu o stanie Gminy
Lubartów za 2018 rok.Z poważaniem,
Katarzyna Brzozowska
Sekretarz Gminy Lubartów
tel. (81) 854 59 07Urząd Gminy Lubartów
ul. Lubelska 18A
21-100 Lubartów
tel. (81) 855 35 86
Re: Wniosek o informację przez STOCZEK ŁUKOWSKI w sprawie Raport o stanie gminy #157
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuję
poniższe dane:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *Nie *
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej? *(nie dotyczy)*
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? *29 str.*
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej -*Zarządzenie nr 13/19**
*
*https://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/index.php?type=4&name=bt173&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu9&value%5B1%5D=28*
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny) -
*pracownicy urzędu*
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi? *(nie dotyczy)*
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
*umieszczenie w BIP*
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
*3**0.05.2019 r.*
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy. *21.06.2019 r.*
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? *4*
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy? *0*
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? *0*
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?*(nie
dotyczy)*
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli
dotyczy)*(nie dotyczy)*
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? *(nie dotyczy)*
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? *(nie
dotyczy)*
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
czasu? *(nie dotyczy)*
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla
ograniczenia? *(nie dotyczy)*
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? *(nie dotyczy)*
Z poważaniem
insp. Katarzyna Buczek
Urząd Gminy w Stoczku Łukowskim
tel. 25 797 00 47
Re: Wniosek o informację przez TELATYN w sprawie Raport o stanie gminy #166
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję iż:
Ad. 1) Nie
Ad. 2) brak
Ad. 3) 42
Ad. 4)
https://ugtelatyn.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//0RAPORT_O_STANIE_GMINY_TELATYN(2)_%E2%80%94_kopia.pdf
https://ugtelatyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=172&p1=szczegoly&p2=1393677
Ad. 5) Pracownicy Urzędu Gminy Telatyn
Ad. 6) nie dotyczy
Ad. 7) BIP
Ad. 8) 2019-05-31
Ad. 9) 2019-06-28
Ad. 10) 0
Ad. 11) 0
Ad. 12) 0
Ad. 13) nie dotyczy
Ad. 14) j.w
Ad. 15) j.w
Ad. 16) j.w
Ad. 17) j.w
Ad. 18) j.w
Ad. 19) j.w
Małgorzata Bryk
Urząd Gminy Telatyn
tel. 84 66 13 110
W dniu 16.07.2019 o 06:35, sprawa-14050@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14050@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
raport o stanie gminy - Baranów (lubelskie) przez BARANÓW (woj. lubelskie) w sprawie Raport o stanie gminy #6
Dzień dobry
Przesyłam w załączeniu odpowiedzi na zadane pytania w sprawie raportu o
stanie gminy.
Pozdrawiam
Stanisław Włodarczyk
Sekretarz Gminy Baranów
Tel. Wewnętrzny: 28
Urząd Gminy Baranów
ul. Rynek 14
24-105 Baranów
Tel. 81 883-40-27 lub 81 883-40-45
Fax. 81 883-40-41
www.gminabaranow.pl <https://www.gminabaranow.pl/>
Przeczytano: Wniosek o informację przez WOHYŃ w sprawie Raport o stanie gminy #195
Twoja wiadomość
Do: wohyn@home.pl
Temat: Wniosek o informację
Wysłano: 16.07.2019 06:35
odczytano w dniu 16.07.2019 12:35.
Re: Wniosek o informację - Gmina Piszczac przez PISZCZAC w sprawie Raport o stanie gminy #119
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
16.07.2019r. informuję, iż:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
*Odp. : NIE*
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
*Odp.: Nie dotyczy*
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
*Odp.: 51 stron*
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
*http://piszczac.biuletyn.net/?bip=2&cid=469&id=220972*
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
*Odp.: pracownicy Urzędu Gminy Piszczac*
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
*Odp.: Nie dotyczy*
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
*Odp.: publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie w Biurze
Rady Gminy*
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
*Odp.: 2019-05-31 godz. 14:48*
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport
o stanie gminy.
*Odp.: 26 czerwca 2019, godz. 14:00*
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
*Odp.: 2 radnych*
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
*Odp.: 0*
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
*Odp.: 0*
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
*Odp.: Nie*
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
*Odp.: Nie dotyczy*
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
*Odp.: Nie dotyczy*
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
*Odp.: Nie dotyczy*
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
*Odp.: Nie dotyczy*
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
*Odp.: Nie dotyczy*
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
*Odp.: Nie dotyczy*
--