Sesje zdalne - dogrywka przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Kontynuacja monitoringu "Sesje zdalne". Próba gmin wybrana do tego badania została wylosowana z pominięciem gmin, które pytano poprzednio. Ponadto pytamy teraz wszystkie miasta na prawach powiatu (bo jest ich za mało, żeby robić próbę) oraz dzielnice Warszawy (z tego samego powodu).
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 11 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 7 | 0 |
Lubelskie | 42 | 0 |
Lubuskie | 15 | 0 |
Łódzkie | 32 | 0 |
Małopolskie | 32 | 0 |
Mazowieckie | 74 | 0 |
Opolskie | 12 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 23 | 0 |
Śląskie | 44 | 0 |
Świętokrzyskie | 17 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 20 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 21 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek
przez
MUSZYNA
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #118
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z MUSZYNA i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
WIERZBICA
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #28
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z WIERZBICA
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: ugwierzbica@ugwierzbica.pl
Temat: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
Data: 2023-03-20 11:39
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Fwd: Fwd: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
CHĘCINY
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #328
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z CHĘCINY i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Fwd: RE: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
Sosnowiec
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #311
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
1>
>
>
>
>
>
>
> Szanowni Państwo,
>
>
>
> Odpowiedź została do Państwa wysłana 6 marca. Poniżej raz jeszcze załączam odpowiedzi i proszę o potwierdzenie.
>
> BPM.1431.7.2023.RŁ
>
>
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
>
> Watchdog Polska
>
> sprawa-49461@fedrowanie.soecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.soecobywatelska.pl>
>
>
>
> Działając z upoważnienia Prezydenta Sosnowca w odpowiedzi na złożony wniosek o udostępnienie informacji publicznej (art. 2 i art. 10 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej – Dz. U. z 2018 r. poz.1330, ze zm.), poniżej przesyłam odpowiedź.
>
>
>
> Ad. 1. W latach 2020-2022 Rada Miejska w Sosnowcu prowadziła obrady z wykorzystaniem porozumiewania się na odległość (zdalny tryb obradowania).
>
>
>
> Ad. 1a. W latach 2020-2022 odbyły się 24 sesje Rady Miejskiej w Sosnowcu, w których część radnych uczestniczyła zdalnie, a niektórzy byli obecni na sesji. Sesje zdalne nie były zamknięte dla publiczności. Mieszkańcy mogli wziąć udział w sesji na sali sesyjnej z zachowaniem warunków ostrożności wymaganych w okresie epidemii, bądź mogli uzyskać link do wideokonferencji.
>
>
>
> Ad. 2. W 2023 roku obrady Rady Miejskiej w Sosnowcu odbywały się stacjonarnie.
>
> Ad. 3. Używane oprogramowanie to MS Teams, pozwala na udział osobom zaproszonym (które otrzymały link).
>
> Ad. 4 i 4a. W latach 2020-2022 nie doszło do zmiany Statutu Miasta Sosnowca w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość.
>
> Ad. 5. I Ad 5a. Rada Gminy do realizacji transmisji i sesji zdalnych korzysta z łącza Urzędu Miejskiego o przepustowości 1 GB od marca 2022r. W okresie wcześniejszym łącze o wspomnianej wcześniej przepustowości było współdzielone z innymi jednostkami.
>
>
>
>
>
>
> Z poważaniem,
>
> Rafał Łysy
>
> Kierownik Biura Prasowego – Rzecznik Prasowy
>
> Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
>
> Więcej o SOSNOWCU znajdziesz na www.sosnowiec.pl
>
>
> Facebook : facebook.com/miastososnowiec <https://www.facebook.com/miastososnowiec>
>
>
> __________________________________________
>
> kom. 509 965 441
>
> rafal.lysy@um.sosnowiec.pl <mailto:rafal.lysy@um.sosnowiec.pl>
>
>
>
>
>
>
>
> From: um um.sosnowiec.pl <um@um.sosnowiec.pl>
> Sent: Monday, March 20, 2023 11:58 AM
> To: organizacyjny@um.sosnowiec.pl; rafal.lysy@um.sosnowiec.pl
> Subject: Fwd: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
>
>
>
>
>
>
>
> >
> > ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> >
> >
> > Od: sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> >
> >
> >
> > Do: um@um.sosnowiec.pl <mailto:um@um.sosnowiec.pl>
> >
> >
> >
> > Data: 20.03.2023 11:39
> >
> >
> > Temat: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > Szanowni Państwo,
> >
> > 27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
> >
> > Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> >
> >
> > Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
> >
> > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
> >
> > 1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> >
> > 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
> >
> > 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
> >
> > 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
> > 3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
> >
> > 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
> > 4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
> >
> > 5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
> > 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
> >
> > Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> >
> >
> > Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
> >
> > --
> > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> > tel: 22 844 73 55
> > www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> > NIP 5262842872
> > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> >
> > --
> >
> > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> > tel: 22 844 73 55
> > www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> > NIP 5262842872
> > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> >
> > > W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu > um@pilawagorna.pl <mailto:um@pilawagorna.pl>: > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 > września 2001 r. o dostępie do > informacji publicznej, niniejszym wnosimy o > udostępnienie > informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach > > 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do > > porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb > obradowania)? > 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co > najmniej część radnych łączyła się > zdalnie) sesji Rady Gminy > odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału > > publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła > wyłącznie > obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, > w których co najmniej > część radnych łączyła się zdalnie) sesji > Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do > momentu otrzymania wniosku? > 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do > prowadzenia > sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych > > łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział > publiczności? 3a. > Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. > Czy w latach 2020-2022 doszło do > zmian statutu Rady Gminy, w > związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem > urządzeń do > porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do > > zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. > 5. Jakim > łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze > wykorzystywane do > realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym > takich, w których co najmniej > część radnych łączyła się zdalnie)? > 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem > odpowiedzi na wniosek > zmieniła się jakość łącza internetowego, którym > dysponowała Rada > Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna > > Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTY3OTMwODc1MjQyLjgzNC4yMTcwMzMwNDA3MTkxNzU5OTY3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjAgTWFyIDIwMjMgMTA6Mzk6MTIgLTAwMDB8dW1AdW0uc29zbm93aWVjLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
> >
> >
> >
> >
>
Odpowiedź
przez
SARNAKI
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #147
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SARNAKI i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
BRZEŹNICA
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #133
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z BRZEŹNICA i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
1
RE: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
Sosnowiec
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #311
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z Sosnowiec i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
1From: um um.sosnowiec.pl <um@um.sosnowiec.pl>
Sent: Monday, March 20, 2023 11:58 AM
To: organizacyjny@um.sosnowiec.pl; rafal.lysy@um.sosnowiec.pl
Subject: Fwd: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych�
�
---------- Pierwotna wiadomość ----------
Od: sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Do: um@um.sosnowiec.pl <mailto:um@um.sosnowiec.pl>
Data: 20.03.2023 11:39
Temat: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
�
�
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-49461@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu > um@pilawagorna.pl <mailto:um@pilawagorna.pl> : > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 > września 2001 r. o dostępie do > informacji publicznej, niniejszym wnosimy o > udostępnienie > informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach > > 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do > > porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb > obradowania)? > 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co > najmniej część radnych łączyła się > zdalnie) sesji Rady Gminy > odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału > > publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła > wyłącznie > obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, > w których co najmniej > część radnych łączyła się zdalnie) sesji > Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do > momentu otrzymania wniosku? > 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do > prowadzenia > sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych > > łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział > publiczności? 3a. > Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. > Czy w latach 2020-2022 doszło do > zmian statutu Rady Gminy, w > związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem > urządzeń do > porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do > > zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. > 5. Jakim > łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze > wykorzystywane do > realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym > takich, w których co najmniej > część radnych łączyła się zdalnie)? > 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem > odpowiedzi na wniosek > zmieniła się jakość łącza internetowego, którym > dysponowała Rada > Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna > > Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTY3OTMwODc1MjQyLjgzNC4yMTcwMzMwNDA3MTkxNzU5OTY3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjAgTWFyIDIwMjMgMTA6Mzk6MTIgLTAwMDB8dW1AdW0uc29zbm93aWVjLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
�
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych - UG Wieprz
przez
WIEPRZ
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #134
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z WIEPRZ i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
1
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
Orla
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #238
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z Orla i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
1
Przeczytano: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
MUSZYNA
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #118
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z MUSZYNA
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Odp. na wniosek w sprawie inf. o sesji zdalnej
przez
NIEBORÓW
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #79
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z NIEBORÓW i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
WIEPRZ
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #134
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z WIEPRZ
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@wieprz.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytane: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
NOWE BRZESKO
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #126
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z NOWE BRZESKO
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretariat@nowe-brzesko.pl> o 2023-03-20 11:39
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2023-03-20 11:54
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
MICHAŁÓW
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #335
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z MICHAŁÓW i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Przeczytano: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
NIEBORÓW
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #79
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z NIEBORÓW
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
MICHAŁÓW
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #335
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z MICHAŁÓW
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@michalow.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
CHĘCINY
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #328
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z CHĘCINY
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@checiny.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
TROSZYN
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #156
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z TROSZYN
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: gmina@troszyn.pl
Temat: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
Data: 2023-03-20 11:39
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Przeczytano: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych
przez
SARNAKI
w sprawie
Sesje zdalne - dogrywka #147
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SARNAKI
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sesje zdalne - dogrywka #419
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sesje zdalne - dogrywka #411
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sesje zdalne - dogrywka #396
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sesje zdalne - dogrywka #389
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sesje zdalne - dogrywka #387
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Re: Wniosek o informację dot. sesji zdalnych przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sesje zdalne - dogrywka #380
Szanowni Państwo,
27.02.2023 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący sesji zdalnych. Pomimo upływu ustawowego terminu nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia odpowiedzi.
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Poniżej przypominamy treść wniosku przesłanego do Państwa 27.02.2023 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Czy w latach 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie obejrzeć transmisję)
2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do momentu otrzymania wniosku?
3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności?
3a. Jak nazywa się używane oprogramowanie?
4. Czy w latach 2020-2022 doszło do zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy)
4a. Jeśli doszło do zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały.
5. Jakim łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się zdalnie)?
5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym dysponowała Rada Gminy?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2023-02-25 13:32:13 z adresu um@pilawagorna.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
> września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, niniejszym wnosimy o
> udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie: 1. Czy w latach
> 2020-2022 Rada Gminy prowadziła obrady z wykorzystaniem środków do
> porozumiewania się na odległość lub korespondencyjnie (zdalny tryb obradowania)?
> 1a. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych łączyła się
> zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w latach 2020-2022 bez możliwości udziału
> publiczności? (były zamknięte dla publiczności i publiczność mogła wyłącznie
> obejrzeć transmisję) 2. Ile zdalnych (w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie) sesji Rady Gminy odbyło się w roku 2023 do
> momentu otrzymania wniosku? 3. Czy oprogramowanie używane przez Radę Gminy do
> prowadzenia sesji zdalnych (w tym takich, w których co najmniej część radnych
> łączyła się zdalnie), o ile jest używane, pozwala na udział publiczności? 3a.
> Jak nazywa się używane oprogramowanie? 4. Czy w latach 2020-2022 doszło do
> zmian statutu Rady Gminy, w związku z prowadzeniem obrad z wykorzystaniem
> urządzeń do porozumiewania na odległość? (o ile dotyczy) 4a. Jeśli doszło do
> zmiany statutu, to wnosimy o podanie linku do stosownej uchwały. 5. Jakim
> łączem internetowym dysponuje Rada Gminy (chodzi o łącze wykorzystywane do
> realizacji transmisji i sesji zdalnych - w tym takich, w których co najmniej
> część radnych łączyła się zdalnie)? 5a. Czy między marcem 2020 r. a dniem
> odpowiedzi na wniosek zmieniła się jakość łącza internetowego, którym
> dysponowała Rada Gminy? Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}} Katarzyna
> Batko-Tołuć, Szymon Osowski członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji