Szkoła jest nasza przez SOWP
Opis
Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 117 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 200 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 208 | 0 |
Śląskie | 282 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 0 | 0 |
Zachodniopomorskie | 122 | 0 |
Listy
Read: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA
w sprawie
Szkoła jest nasza #391
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
RE: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W SIEDLCACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #655
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W SIEDLCACH i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
4
From: DopaminaLab <sprawa-72088@info.szkolajestnasza.pl <mailto:sprawa-72088@info.szkolajestnasza.pl> >
Sent: Monday, July 29, 2024 12:56 PM
To: sekretariat@sp1.siedlce.pl <mailto:sekretariat@sp1.siedlce.pl>
Subject: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email <mailto:sprawa-72088@info.szkolajestnasza.pl> sprawa-72088@info.szkolajestnasza.plZgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej).
Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreślenie) lub wpisanie prawidłowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostępnienie odpowiednich danych i informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera 70 pytań ale większość z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w związku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zająć więcej niż 30-40 minut.
OCENIANIE
1. Czy korzystają Państwo z dziennika elektronicznego? Tak/Nie
1 a. Jeśli tak, to z jakiego?
- Librus
- Vulcan
- inne (jakie?)2. Czy sposób oceniania wewnątrzszkolnego, ustalony w statucie w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3 a. Jeśli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź ustna, praca domowa, itp.) funkcjonują w Państwa szkole oraz jakie przypisano do nich wagi?4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcowe ustala się na podstawie lub z uwzględnieniem średniej arytmetycznej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III (dot. szkół podstawowych) w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6)? Tak/Nie/Nie dotyczy
6. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną:
- za określoną liczbę tzw. "nieprzygotowań" do lekcji? Tak/Nie
- za brak pracy domowej? Tak/Nie
- za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce? Tak/Nie7. Czy zgodnie z przyjętym wewnątrzszkolnym ocenianiem, umocowanym w statucie szkoły, przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą? Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
9. Czy ocenianie zachowania w Państwa placówce oparte jest o system punktowej oceny? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
10 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy11. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się (lub istnieją regulacje dotyczące koloru paznokci)? Tak/Nie
11 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy12. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz makijażu przez osoby uczące się? Tak/Nie
12 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy13. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
13 a. Jeśli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/Nie/Nie dotyczy14. Jakie konsekwencje przewiduje się wobec osób nieprzestrzegających zasad (wymienionych w punktach 10-13):
- punkty ujemne z zachowania
- upomnienie nauczyciela/nauczycielki
- upomnienie dyrektora/dyrektorki
- nagana
- nie regulujemy kwestii dot. farbowania włosów, malowania paznokci, noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczące się w naszej szkole
- inne (jakie?)15. Czy statut szkoły określa zasady ubierania się osób uczących się na terenie szkoły? Tak/Nie
16. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tego zapisu ze statutu szkoły. Jeżeli nie, proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
17. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
17 a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w szkole? Proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu szkoły.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi warunkami? Tak/Nie
20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane są zarekwirowane telefony?
Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon?
- rodzic/opiekun prawny
- uczeń/uczennica
- nie dotyczy22. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie/Nie dotyczy
BEZPIECZEŃSTWO
23. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
24. Czy Państwa Szkoła zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody na:
- wezwanie karetki pogotowia? Tak/Nie
- udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole są:
- zamknięte na klucz
- otwarte26. Czy drzwi wejściowe do szkoły są na czas lekcji:
- zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobę dozorującą,
- otwarte27. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub terenem wokół szkoły w postaci monitoringu? Tak/Nie
27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem (można wybrać kilka):
- korytarze (Tak/Nie)
- wnętrze szatni (Tak/Nie)
- teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- inne (proszę wpisać jakie):
- nie dotyczyORGANY SZKOŁY
28. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
29. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
30. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie/Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
32. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców
33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
- indywidualnym koncie jednego z rodziców
- własnym koncie Rady
- rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
- nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie//Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.
34 a. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców jest publikowane na stronie internetowej szkoły lub w BIP szkoły? Tak/Nie /Nie dotyczy, jesteśmy placówką w której nie tworzy się Rady Rodziców.35. Proszę podać przykładowe wydatki, finansowane w roku szkolnym 2023/24 przez Radę Rodziców.
36. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Rady Rodziców.
37. Proszę o wpisanie “nie dotyczy” jeżeli w szkole nie tworzy się Rady Rodziców.
38. Proszę o podanie daty uchwalenia obowiązującego regulaminu Samorządu Uczniowskiego.
39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi spełnić uczeń/uczennica, by móc kandydować do organów Samorządu Uczniowskiego? Tak/Nie
39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?40. Czy w głosowaniu w wyborach do organów Samorządu Uczniowskiego biorą udział nauczyciele i nauczycielki? Tak/Nie
41. Czy w latach 2021-2024 Samorząd Uczniowski przedstawiał Radzie Pedagogicznej oraz Dyrekcji Szkoły wnioski i opinie dot. spraw szkoły? Tak/Nie
41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło wniosków Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.
41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpłynęło opinii Samorządu Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszę o wpisanie “nie dotyczy”.KADRY
42. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
43. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
44 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
44 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.ADMINISTRACYJNE
45. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
46. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
47. Ile osób realizowało obowiązek szkolny w roku szkolnym 2023/24 w Państwa placówce?
48. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje religii?
49. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
50. Ile osób uczęszczało, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDŻ?
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
51. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł w ciągu ostatnich 5 lat termomodernizację? Tak/Nie
52. Czy termomodernizacja budynku szkoły jest zaplanowana w najbliższych trzech latach? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
54. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (tj. zainstalowano specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i/lub wokół szkoły)? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
56. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
57. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
57 a. Jeżeli tak, to jakie?58. Czy Państwa szkoła zapewnia opcję wyboru posiłków roślinnych w każdy dzień (stołówka szkolna)?
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)
- tak, wegetariańskie
- tak, wegańskie
- tak, wegetariańskie i wegańskie
- nie59. Jeżeli „tak”, czy opcja diety roślinnej wiąże się z inną odpłatnością?
- tak, wybór diety roślinnej wiąże się z dodatkową opłatą (cena jest wyższa)
- tak, za posiłki roślinne płaci się mniej
- nie, wybór diety nie wpływa na cenę za posiłek
- nie dotyczy (nasza szkoła nie zapewnia posiłków)60. Czy szkoła zapewnia bezpłatnie środki menstruacyjne (np. podpaski, tampony)? Tak/Nie
INNE
61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
62. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne)? Tak/Nie
63. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli "tak" - to w jakiej kwocie?64. Czy w Państwa Szkole uregulowano kwestie dotyczące przyjmowania upominków i innych korzyści przez Dyrekcję, nauczycieli, nauczycielki i innych pracowników Szkoły (np. polityka prezentowa, rejestr korzyści)? Tak/Nie
65. Czy Szkoła prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki? Tak/Nie
66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnętrznymi realizującymi usługi na terenie placówki jest udostępniony na stronie szkoły lub w BIP? Tak/Nie/Nie dotyczy
67. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się na stronie internetowej? Tak/Nie
68. Czy szkoła publikuje wizerunki osób uczących się w mediach społecznościowych? Tak/Nie
69. Proszę o przesłanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w Państwa Szkole.
70. Czy w Państwa Szkole utworzono Szkolny Budżet Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Tak/Nie
70 a. Jeżeli tak, jaką kwotę w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono na realizację Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.
70 b. Jeżeli tak, jakie działania zrealizowano w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w Państwa Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie “nie dotyczy”.UZASADNIENIE
W ostatnich latach polska szkoła przechodziła i przechodzi, nieustające przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież opieką i wsparciem. Inicjatywę wspiera Sieć Obywatelska Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców. Szkoła jest nasza.W razie dodatkowych pytań, ewentualnych trudności w odpowiedzi lub wątpliwości, prosimy o kontakt: <mailto:dopaminalaab@gmail.com> dopaminalaab@gmail.com
--
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 r. i jest wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się.
Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6
w sprawie
Szkoła jest nasza #797
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W BIAŁKOWIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #715
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.TOW "GRYF POMORSKI" W REDKOWICACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #362
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA IM.TOW "GRYF POMORSKI" W REDKOWICACH i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
DzieÅ dobry,
poniżej przesyÅam odpowiedzi na pytania.
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka Fitowska
W dniu 2024-07-29 12:18, DopaminaLab napisaÅ(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ
ce pytania.
> Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email sprawa-71795@info.szkolajestnasza.pl
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracjÄ
,
> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie odpowiednich
> danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze
> statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ
że siÄ z
> zaÅÄ
czeniem dokumentów, wnosimy o zaÅÄ
czenie i przesÅanie ich w
> formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
> 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w
> zwiÄ
zku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ
Ä wiÄcej niż
> 30-40 minut.
>
> OCENIANIE
>
> 1. Czy korzystajÄ
PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - Librus
>
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ
trzszkolnego, ustalony w statucie w
> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieżÄ
cych przypisuje siÄ wagi? /Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
> ustna, praca domowa, itp.) funkcjonujÄ
w PaÅstwa szkole oraz jakie
> przypisano do nich wagi?
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> bieżÄ
cych? Tak
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> placówce ocenami bieżÄ
cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) sÄ
oceny wyrażone cyfrÄ
(od 1 do 6)?
> Tak
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ
trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ
:
> - za okreÅlonÄ
liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Nie
> - za brak pracy domowej? /Nie
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? /Nie
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ
trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> tygodniach/dniach) w jakim osoba uczÄ
ca siÄ może poprawiÄ danÄ
> ocenÄ bieżÄ
cÄ
? Tak/
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenÄ celujÄ
cÄ
? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.
stopieÅ celujÄ
cy otrzymuje uczeÅ, który:
a) posiadÅ wiedzÄ i umiejÄtnoÅci znacznie wykraczajÄ
ce poza program
nauczania
i wymagania programowe przedmiotu w danej klasie,
b) biegle posÅuguje siÄ zdobytymi wiadomoÅciami w rozwiÄ
zywaniu
problemów
teoretycznych lub praktycznych z programu nauczania danej klasy,
proponuje
rozwiÄ
zania nietypowe, rozwiÄ
zuje także zadania wykraczajÄ
ce poza
program
nauczania,
c) uczestniczy i odnosi sukcesy w pozaszkolnych formach aktywnoÅci
zwiÄ
zanych
z danymi zajÄciami edukacyjnymi (konkursy przedmiotowe, zawody
sportowe),
d) posiada wysoki ponadprzeciÄtny stopieÅ aktywnoÅci fizycznej, duże
umiejÄtnoÅci
techniczne w wybranej dyscyplinie sportu, znaczÄ
ce osiÄ
gniÄcia
indywidualne lub
zespoÅowe w miÄdzyszkolnych zawodach sportowych,
> ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz farbowania wÅosów
> przez osoby uczÄ
ce siÄ? tak
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/
>
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz malowania paznokci
> przez osoby uczÄ
ce siÄ (lub istniejÄ
regulacje dotyczÄ
ce koloru
> paznokci)? tak
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz makijażu przez osoby
> uczÄ
ce siÄ? tak
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ
zuje zakaz noszenia biżuterii
> przez osoby uczÄ
ce siÄ? tak
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> nieprzestrzegajÄ
cych zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> x upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> x upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ
ce siÄ w naszej
> szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ
cych
> siÄ na terenie szkoÅy? Tak
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczy".
§144. 1. SzkoÅa zobowiÄ
zuje uczniów do noszenia estetycznego i
schludnego stroju
uczniowskiego w odpowiednim stonowanym kolorze. Strój nie powinien
zwracaÄ szczególnej
uwagi i wzbudzaÄ kontrowersji.
2. Zabrania siÄ: noszenia zbyt krótkich spódnic, strojów odkrywajÄ
cych
biodra,
brzuch, ramiona oraz z dużymi dekoltami.
3. Zabrania siÄ: farbowania wÅosów, niestosownej fryzury, makijażu,
malowania
paznokci, noszenia dużej iloÅci biżuterii.
4. Ubranie nie może zawieraÄ wulgarnych i obraźliwych nadruków - również
w jÄzykach obcych oraz zawieraÄ niebezpiecznych elementów.
Statut 8-letniej SzkoÅy Podstawowej im. TOW âGryf Pomorskiâ w
Redkowicach 120
5. Strój na wychowanie fizyczne to biaÅa koszulka i ciemne spodenki oraz
obuwie
sportowe z bezpiecznÄ
podeszwÄ
.
6. UczeÅ zobowiÄ
zany jest nosiÄ na terenie szkoÅy odpowiednie obuwie
zmienne.
7. Podczas uroczystoÅci z okazji rozpoczÄcia i zakoÅczenia roku
szkolnego oraz dnia
edukacji, narodowego ÅwiÄta niepodlegÅoÅci, ÅwiÄta konstytucji 3 Maja,
obowiÄ
zuje uczniów
strój galowy tj. elegancka biaÅa bluzka lub koszula, spodnie lub
spódnica w kolorze
granatowym lub czarnym. Strój galowy obowiÄ
zuje także w przypadku innych
ważnych
uroczystoÅci, o których uczniowie i rodzice sÄ
informowani odpowiednio
wczeÅniej.
> 17. Czy w szkole obowiÄ
zujÄ
mundurki? Nie
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ
ce siÄ kupujÄ
mundurek na wÅasny
> koszt? Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
> szkoÅy.
> Zasady korzystania z telefonów komórkowych i innych urzÄ
dzeÅ
§145. 1. UczeÅ na odpowiedzialnoÅÄ swojÄ
i rodziców lub prawnych
opiekunów
przynosi do szkoÅy telefon komórkowy lub inne urzÄ
dzenia elektroniczne
np. odtwarzaczy
MP3 .....
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie "nie dotyczy"
telefon ucznia zostaje przekazany do âdepozytuâ znajdujÄ
cego siÄ
sekretariacie szkoÅy
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> x rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ
samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji?Nie dotyczy
>
> BEZPIECZEÅSTWO
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ
możliwoÅÄ opuszczenia budynku
> szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
> nie dotyczy
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody
> na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Nie
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Nie
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ
:
> - zamkniÄte na klucz
> x otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ
na czas lekcji:
> x zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> dozorujÄ
cÄ
,
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> szkoÅy lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
> monitoringiem (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (Tak)
> - wnÄtrze szatni (Tak)
> - teren wokóŠszkoÅy (Tak)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> ORGANY SZKOÅY
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Nie
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ
skÅadki na dziaÅalnoÅÄ
> Rady Rodziców? Tak
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady
> Rodziców? Nie
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ
tku danego roku szkolnego informuje
> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ
o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> dziaÅalnoÅÄ? Tak
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> x wÅasnym koncie Rady
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ
w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków Nie
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ
czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
> Nie
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
nagrody dla uczniów za udziaÅ w konkursach, nagrody na zakoÅczenie roku
szkolnego
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ
zujÄ
cego regulaminu Rady
> Rodziców.
> 2017
> 37. ProszÄ o wpisanie "nie dotyczy" jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ
zujÄ
cego regulaminu
> SamorzÄ
du Uczniowskiego.
> 2017
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ
du
> Uczniowskiego? nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ
du Uczniowskiego
> biorÄ
udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? /Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ
d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw
> szkoÅy? Tak
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> SamorzÄ
du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
> wpisanie "nie dotyczy".
wniosek w sprawie aktywnego spÄdzania przerw Åródlekcyjnych
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> SamorzÄ
du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
> wpisanie "nie dotyczy".
> nie dotyczy
> KADRY
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ
obsadzone
> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ
wakaty w PaÅstwa placówce
> i ile ich jest?
> 1/2 wakatu - nauczyciel wspóÅorganizujÄ
cy ksztaÅcenie
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? 10h
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów.
> kwalifikacje do zajmowania stanowiska psychologa w szkole podstawowej
> ADMINISTRACYJNE
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ
zek szkolny w roku szkolnym 2023/24
> w PaÅstwa placówce?
> 137
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> religii?
> 134
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
> 0
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»?
> 83
> ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ
gu ostatnich 5 lat
> termomodernizacjÄ? Tak
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> odnawialne źródÅa energii? Nie
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ
dzenia monitorujÄ
ce jakoÅÄ
> powietrza wewnÄ
trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Nie
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ
dzeÅ
> odpowiadajÄ
cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ
trz budynku? Nie
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ
dzenia i
> rozwiÄ
zania chÅodzÄ
ce (w przypadku fali upaÅów)? Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ
siÄ
> instalacje bazujÄ
ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> deszczowy, ÅÄ
ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
> ÅÄ
ka kwietna
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych
> w każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> x nie
>
> 59. Jeżeli âtak", czy opcja diety roÅlinnej wiÄ
że siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ
?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ
że siÄ z dodatkowÄ
opÅatÄ
> (cena jest wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> podpaski, tampony)? Tak
>
> INNE
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ
udziaÅ w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
> grupÄ
? Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których
> mogÄ
oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)?
> Tak
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ
opÅaty? /Nie
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ
ce przyjmowania
> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli,
> nauczycielki i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa,
> rejestr korzyÅci)? Tak
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ
cymi usÅugi na terenie placówki? Tak
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ
cymi
> usÅugi na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub
> w BIP? Nie
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ
cych siÄ na stronie
> internetowej? Tak
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ
cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? Tak
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
> Szkole.
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ
kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono
> na realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
>
> UZASADNIENIE
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ
ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
> zdiagnozowanie obszarów trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ
zanych ze zmianami
> i rzeczywistoÅciÄ
szkolnÄ
oraz na tej podstawie opracowanie
> publikacji zawierajÄ
cej ustandaryzowanÄ
i usystematyzowanÄ
wiedzÄ
> (w tym prawnÄ
) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w
> dziejÄ
cych siÄ zmianach. Publikacja zostanie rozesÅana do
> wszystkich szkóŠobjÄtych monitoringiem. DostÄpna bÄdzie
> również w formie elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promowaÄ
> otwartoÅÄ, wÅÄ
czenie, równoÅÄ oraz prawa dzieci i prawa
> czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry zarzÄ
dzajÄ
ce oraz
> pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ dzieci i
> mÅodzież opiekÄ
i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ Obywatelska
> Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców.
> SzkoÅa jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
> wÄ
tpliwoÅci, prosimy o kontakt: dopaminalaab@gmail.com --
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> wspólnÄ
, oddolnÄ
inicjatywÄ
pasjonatów edukacji, rodziców,
> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczÄ
cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>
>>
DzieÅ dobry,
poniżej przesyÅam odpowiedzi na pytania.Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka FitowskaW dniu 2024-07-29 12:18, DopaminaLab napisaÅ(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
> ustawy o dostÄpie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na nastÄpujÄ ce pytania.
> Prosimy o przesÅanie odpowiedzi za poÅrednictwem poczty
> elektronicznej na adres email sprawa-71795@info.szkolajestnasza.pl
>
> Zgodnie z przepisami, czas udzielenia odpowiedzi to 14 dni (art. 13
> ust. 1 ustawy o dostÄpie do informacji publicznej).
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracjÄ ,
> poprzez zaznaczenie (np. pogrubienie lub podkreÅlenie) lub wpisanie
> prawidÅowej odpowiedzi, poprzez podanie/udostÄpnienie odpowiednich
> danych i informacji lub poprzez przywoÅanie odpowiedniego cytatu ze
> statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiÄ Å¼e siÄ z
> zaÅÄ czeniem dokumentów, wnosimy o zaÅÄ czenie i przesÅanie ich w
> formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów. Wniosek zawiera
> 70 pytaÅ ale wiÄkszoÅÄ z nich wymaga tylko odpowiedzi Tak/Nie, w
> zwiÄ zku z czym odpowiedź na wniosek nie powinna zajÄ Ä wiÄcej niż
> 30-40 minut.
>
> OCENIANIE
>
> 1. Czy korzystajÄ PaÅstwo z dziennika elektronicznego? Tak
> 1 a. JeÅli tak, to z jakiego?
> - Librus
>
>
> 2. Czy sposób oceniania wewnÄ trzszkolnego, ustalony w statucie w
> PaÅstwa placówce przewiduje stosowanie Åredniej ważonej? Nie
>
> 3. Czy do konkretnych ocen bieÅ¼Ä cych przypisuje siÄ wagi? /Nie
> 3 a. JeÅli tak, to jakie kategorie wag (np. sprawdzian, odpowiedź
> ustna, praca domowa, itp.) funkcjonujÄ w PaÅstwa szkole oraz jakie
> przypisano do nich wagi?
>
> 4. Czy w PaÅstwa placówce oceny Åródroczne/koÅcowe ustala siÄ na
> podstawie lub z uwzglÄdnieniem Åredniej arytmetycznej z ocen
> bieÅ¼Ä cych? Tak
>
> 5. Czy w klasach I-III (dot. szkóŠpodstawowych) w PaÅstwa
> placówce ocenami bieÅ¼Ä cymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) sÄ oceny wyrażone cyfrÄ (od 1 do 6)?
> Tak
>
> 6. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem umocowanym w
> statucie szkoÅy przewiduje siÄ ocenÄ niedostatecznÄ :
> - za okreÅlonÄ liczbÄ tzw. "nieprzygotowaÅ" do lekcji? Nie
> - za brak pracy domowej? /Nie
> - za nieobecnoÅÄ na sprawdzianie/kartkówce? /Nie
>
> 7. Czy zgodnie z przyjÄtym wewnÄ trzszkolnym ocenianiem, umocowanym w
> statucie szkoÅy, przewiduje siÄ okreÅlony czas (w
> tygodniach/dniach) w jakim osoba uczÄ ca siÄ może poprawiÄ danÄ
> ocenÄ bieÅ¼Ä cÄ ? Tak/
>
> 8. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na
> ocenÄ celujÄ cÄ ? ProszÄ o zacytowanie treÅci odpowiedniego
> artykuÅu/paragrafu.stopieÅ celujÄ cy otrzymuje uczeÅ, który:
a) posiadÅ wiedzÄ i umiejÄtnoÅci znacznie wykraczajÄ ce poza program
nauczania
i wymagania programowe przedmiotu w danej klasie,
b) biegle posÅuguje siÄ zdobytymi wiadomoÅciami w rozwiÄ zywaniu
problemów
teoretycznych lub praktycznych z programu nauczania danej klasy,
proponuje
rozwiÄ zania nietypowe, rozwiÄ zuje także zadania wykraczajÄ ce poza
program
nauczania,
c) uczestniczy i odnosi sukcesy w pozaszkolnych formach aktywnoÅci
zwiÄ zanych
z danymi zajÄciami edukacyjnymi (konkursy przedmiotowe, zawody
sportowe),
d) posiada wysoki ponadprzeciÄtny stopieÅ aktywnoÅci fizycznej, duże
umiejÄtnoÅci
techniczne w wybranej dyscyplinie sportu, znaczÄ ce osiÄ gniÄcia
indywidualne lub
zespoÅowe w miÄdzyszkolnych zawodach sportowych,
> ZASADY W SZKOLE I OCENIANIE ZACHOWANIA
>
> 9. Czy ocenianie zachowania w PaÅstwa placówce oparte jest o system
> punktowej oceny? Nie
>
> 10. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz farbowania wÅosów
> przez osoby uczÄ ce siÄ? tak
> 10 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/
>
>
> 11. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz malowania paznokci
> przez osoby uczÄ ce siÄ (lub istniejÄ regulacje dotyczÄ ce koloru
> paznokci)? tak
> 11 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak/dotyczy
>
> 12. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz makijażu przez osoby
> uczÄ ce siÄ? tak
> 12 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak
>
> 13. Czy w PaÅstwa placówce obowiÄ zuje zakaz noszenia biżuterii
> przez osoby uczÄ ce siÄ? tak
> 13 a. JeÅli tak, to czy jest on uregulowany w statucie? Tak
>
> 14. Jakie konsekwencje przewiduje siÄ wobec osób
> nieprzestrzegajÄ cych zasad (wymienionych w punktach 10-13):
> - punkty ujemne z zachowania
> x upomnienie nauczyciela/nauczycielki
> x upomnienie dyrektora/dyrektorki
> - nagana
> - nie regulujemy kwestii dot. farbowania wÅosów, malowania paznokci,
> noszenia biżuterii lub/i makijażu przez osoby uczÄ ce siÄ w naszej
> szkole
> - inne (jakie?)
>
> 15. Czy statut szkoÅy okreÅla zasady ubierania siÄ osób uczÄ cych
> siÄ na terenie szkoÅy? Tak
>
> 16. JeÅli tak, proszÄ o przywoÅanie/zacytowanie tego zapisu ze
> statutu szkoÅy. Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie ânie dotyczy".
§144. 1. SzkoÅa zobowiÄ zuje uczniów do noszenia estetycznego i
schludnego stroju
uczniowskiego w odpowiednim stonowanym kolorze. Strój nie powinien
zwracaÄ szczególnej
uwagi i wzbudzaÄ kontrowersji.
2. Zabrania siÄ: noszenia zbyt krótkich spódnic, strojów odkrywajÄ cych
biodra,
brzuch, ramiona oraz z dużymi dekoltami.
3. Zabrania siÄ: farbowania wÅosów, niestosownej fryzury, makijażu,
malowania
paznokci, noszenia dużej iloÅci biżuterii.
4. Ubranie nie może zawieraÄ wulgarnych i obraźliwych nadruków - również
w jÄzykach obcych oraz zawieraÄ niebezpiecznych elementów.
Statut 8-letniej SzkoÅy Podstawowej im. TOW âGryf Pomorskiâ w
Redkowicach 120
5. Strój na wychowanie fizyczne to biaÅa koszulka i ciemne spodenki oraz
obuwie
sportowe z bezpiecznÄ podeszwÄ .
6. UczeÅ zobowiÄ zany jest nosiÄ na terenie szkoÅy odpowiednie obuwie
zmienne.
7. Podczas uroczystoÅci z okazji rozpoczÄcia i zakoÅczenia roku
szkolnego oraz dnia
edukacji, narodowego ÅwiÄta niepodlegÅoÅci, ÅwiÄta konstytucji 3 Maja,
obowiÄ zuje uczniów
strój galowy tj. elegancka biaÅa bluzka lub koszula, spodnie lub
spódnica w kolorze
granatowym lub czarnym. Strój galowy obowiÄ zuje także w przypadku innych
ważnych
uroczystoÅci, o których uczniowie i rodzice sÄ informowani odpowiednio
wczeÅniej.> 17. Czy w szkole obowiÄ zujÄ mundurki? Nie
> 17 a. JeÅli tak czy osoby uczÄ ce siÄ kupujÄ mundurek na wÅasny
> koszt? Tak/Nie
> 17 b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>
> 18. W jaki sposób uregulowano warunki korzystania z telefonów w
> szkole? ProszÄ o zacytowanie odpowiedniego fragmentu ze statutu
> szkoÅy.
> Zasady korzystania z telefonów komórkowych i innych urzÄ dzeÅ
§145. 1. UczeÅ na odpowiedzialnoÅÄ swojÄ i rodziców lub prawnych
opiekunów
przynosi do szkoÅy telefon komórkowy lub inne urzÄ dzenia elektroniczne
np. odtwarzaczy
MP3 .....
> 19. Czy statut szkoÅy przewiduje rekwirowanie telefonu
> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeÅ/uczennica używa telefonu
> niezgodnie z przyjÄtymi warunkami? Tak
>
> 20. Jeżeli tak, to w jaki sposób (gdzie) przechowywane sÄ
> zarekwirowane telefony?
> Jeżeli nie, proszÄ o wpisanie "nie dotyczy"
telefon ucznia zostaje przekazany do âdepozytuâ znajdujÄ cego siÄ
sekretariacie szkoÅy
> 21. Jeżeli tak, kto może odebraÄ zarekwirowany telefon?
> x rodzic/opiekun prawny
> - uczeÅ/uczennica
> - nie dotyczy
>
> 22. Czy uczniowie peÅnoletni mogÄ samodzielnie usprawiedliwiaÄ
> nieobecnoÅci lub/i zwalniaÄ siÄ z lekcji?Nie dotyczy
>
> BEZPIECZEÅSTWO
>
> 23. Czy uczniowie peÅnoletni majÄ możliwoÅÄ opuszczenia budynku
> szkoÅy w trakcie zajÄÄ/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
> nie dotyczy
> 24. Czy PaÅstwa SzkoÅa zbiera od rodziców/opiekunów prawnych zgody
> na:
> - wezwanie karetki pogotowia? Nie
> - udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Nie
>
> 25. Czy drzwi ewakuacyjne w szkole sÄ :
> - zamkniÄte na klucz
> x otwarte
>
> 26. Czy drzwi wejÅciowe do szkoÅy sÄ na czas lekcji:
> x zamykane na klucz i otwierane (w razie potrzeby) przez osobÄ
> dozorujÄ cÄ ,
> - otwarte
>
> 27. Czy szkoÅa prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
> szkoÅy lub terenem wokóŠszkoÅy w postaci monitoringu? Tak
> 27 a. Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objÄte sÄ
> monitoringiem (można wybraÄ kilka):
> - korytarze (Tak)
> - wnÄtrze szatni (Tak)
> - teren wokóŠszkoÅy (Tak)
> - inne (proszÄ wpisaÄ jakie):
> - nie dotyczy
>
> ORGANY SZKOÅY
>
> 28. Czy w PaÅstwa Placówce powoÅano RadÄ SzkoÅy? Nie
>
> 29. Czy w PaÅstwa placówce powoÅano RadÄ Rodziców? Tak
>
> 30. Czy w PaÅstwa Placówce zbierane sÄ skÅadki na dziaÅalnoÅÄ
> Rady Rodziców? Tak
>
> 31. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisujÄ
> deklaracjÄ wpÅaty okreÅlonej kwoty Årodków na konto Rady
> Rodziców? Nie
>
> 32. Czy Rada Rodziców na poczÄ tku danego roku szkolnego informuje
> spoÅecznoÅÄ szkolnÄ o sugerowanej wysokoÅci skÅadki na jej
> dziaÅalnoÅÄ? Tak
>
> 33. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane Årodki na:
> - indywidualnym koncie jednego z rodziców
> x wÅasnym koncie Rady
> - rachunku/subkoncie utworzonym na koncie placówki
> - nie dotyczy, jesteÅmy placówkÄ w której nie tworzy siÄ Rady
> Rodziców
>
> 34. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia spoÅecznoÅci szkolnej
> roczne sprawozdania finansowe wydatków Nie
> 34 a. Jeżeli tak, proszÄ o przesÅanie/zaÅÄ czenie ostatniego
> sprawozdania finansowego Rady Rodziców PaÅstwa placówki.
> 34 b. Jeżeli tak, czy sprawozdanie finansowe wydatków Rady Rodziców
> jest publikowane na stronie internetowej szkoÅy lub w BIP szkoÅy?
> Nie
>
> 35. ProszÄ podaÄ przykÅadowe wydatki, finansowane w roku szkolnym
> 2023/24 przez RadÄ Rodziców.
nagrody dla uczniów za udziaÅ w konkursach, nagrody na zakoÅczenie roku
szkolnego
> 36. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu Rady
> Rodziców.
> 2017
> 37. ProszÄ o wpisanie "nie dotyczy" jeżeli w szkole nie tworzy siÄ
> Rady Rodziców.
>
> 38. ProszÄ o podanie daty uchwalenia obowiÄ zujÄ cego regulaminu
> SamorzÄ du Uczniowskiego.
> 2017
> 39. Czy w Szkole uregulowano, jakie warunki musi speÅniÄ
> uczeÅ/uczennica, by móc kandydowaÄ do organów SamorzÄ du
> Uczniowskiego? nie
> 39 a. Jeżeli tak, to jakie to warunki?
>
> 40. Czy w gÅosowaniu w wyborach do organów SamorzÄ du Uczniowskiego
> biorÄ udziaÅ nauczyciele i nauczycielki? /Nie
>
> 41. Czy w latach 2021-2024 SamorzÄ d Uczniowski przedstawiaÅ Radzie
> Pedagogicznej oraz Dyrekcji SzkoÅy wnioski i opinie dot. spraw
> szkoÅy? Tak
> 41 a. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo wniosków
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
> wpisanie "nie dotyczy".
wniosek w sprawie aktywnego spÄdzania przerw Åródlekcyjnych
> 41 b. Jeżeli tak, ile (w latach 2021-2024) wpÅynÄÅo opinii
> SamorzÄ du Uczniowskiego i w jakich sprawach. Jeżeli nie, proszÄ o
> wpisanie "nie dotyczy".
> nie dotyczy
> KADRY
>
> 42. Czy na dzieÅ wpÅywu wniosku w PaÅstwa placówce sÄ obsadzone
> wszystkie etaty zgodnie z zapotrzebowaniem? Nie
>
> 43. JeÅli nie, jakich stanowisk dotyczÄ wakaty w PaÅstwa placówce
> i ile ich jest?
> 1/2 wakatu - nauczyciel wspóÅorganizujÄ cy ksztaÅcenie
> 44. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/
> 44 a. JeÅli tak w jakim wymiarze godzinowym? 10h
> 44 b. JeÅli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
> wyksztaÅcenia kierunkowego i ukoÅczonych kursów.
> kwalifikacje do zajmowania stanowiska psychologa w szkole podstawowej
> ADMINISTRACYJNE
>
> 45. Czy szkoÅa prowadzi BIP? Tak
>
> 46. Czy szkoÅa posiada skrzynkÄ ePUAP? Tak
>
> 47. Ile osób realizowaÅo obowiÄ zek szkolny w roku szkolnym 2023/24
> w PaÅstwa placówce?
> 137
> 48. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje
> religii?
> 134
> 49. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje etyki?
> 0
>
> 50. Ile osób uczÄszczaÅo, w roku szkolnym 2023/24, na lekcje WDÅ»?
> 83
> ZRÃWNOWAÅ»ONY ROZWÃJ
>
> 51. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy przeszedÅ w ciÄ gu ostatnich 5 lat
> termomodernizacjÄ? Tak
>
> 52. Czy termomodernizacja budynku szkoÅy jest zaplanowana w
> najbliższych trzech latach? Tak/Nie
>
> 53. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony we wÅasne
> odnawialne źródÅa energii? Nie
>
> 54. Czy w PaÅstwa szkole monitoruje siÄ jakoÅÄ powietrza (tj.
> zainstalowano specjalistyczne urzÄ dzenia monitorujÄ ce jakoÅÄ
> powietrza wewnÄ trz budynku i/lub wokóŠszkoÅy)? Nie
>
> 55. Czy PaÅstwa szkoÅa posiada i korzysta z urzÄ dzeÅ
> odpowiadajÄ cych za oczyszczanie powietrza wewnÄ trz budynku? Nie
>
> 56. Czy budynek PaÅstwa szkoÅy jest wyposażony w urzÄ dzenia i
> rozwiÄ zania chÅodzÄ ce (w przypadku fali upaÅów)? Nie
>
> 57. Czy w infrastrukturze wokóŠPaÅstwa szkoÅy znajdujÄ siÄ
> instalacje bazujÄ ce na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
> deszczowy, ÅÄ ka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak
> 57 a. Jeżeli tak, to jakie?
> ÅÄ ka kwietna
> 58. Czy PaÅstwa szkoÅa zapewnia opcjÄ wyboru posiÅków roÅlinnych
> w każdy dzieÅ (stoÅówka szkolna)?
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
> - tak, wegetariaÅskie
> - tak, wegaÅskie
> - tak, wegetariaÅskie i wegaÅskie
> x nie
>
> 59. Jeżeli âtak", czy opcja diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z innÄ
> odpÅatnoÅciÄ ?
> - tak, wybór diety roÅlinnej wiÄ Å¼e siÄ z dodatkowÄ opÅatÄ
> (cena jest wyższa)
> - tak, za posiÅki roÅlinne pÅaci siÄ mniej
> - nie, wybór diety nie wpÅywa na cenÄ za posiÅek
> - nie dotyczy (nasza szkoÅa nie zapewnia posiÅków)
>
> 60. Czy szkoÅa zapewnia bezpÅatnie Årodki menstruacyjne (np.
> podpaski, tampony)? Tak
>
> INNE
>
> 61. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorÄ udziaÅ w
> wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad
> grupÄ ? Nie
>
> 62. Czy szkoÅa udostÄpnia uczniom i uczennicom szafki (w których
> mogÄ oni przechowywaÄ podrÄczniki i inne pomoce dydaktyczne)?
> Tak
>
> 63. Czy za dostÄp do szafek pobierane sÄ opÅaty? /Nie
> JeÅli "tak" - to w jakiej kwocie?
>
> 64. Czy w PaÅstwa Szkole uregulowano kwestie dotyczÄ ce przyjmowania
> upominków i innych korzyÅci przez DyrekcjÄ, nauczycieli,
> nauczycielki i innych pracowników SzkoÅy (np. polityka prezentowa,
> rejestr korzyÅci)? Tak
>
> 65. Czy SzkoÅa prowadzi rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi
> realizujÄ cymi usÅugi na terenie placówki? Tak
>
> 66. Czy rejestr umów z podmiotami zewnÄtrznymi realizujÄ cymi
> usÅugi na terenie placówki jest udostÄpniony na stronie szkoÅy lub
> w BIP? Nie
>
> 67. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ na stronie
> internetowej? Tak
>
> 68. Czy szkoÅa publikuje wizerunki osób uczÄ cych siÄ w mediach
> spoÅecznoÅciowych? Tak
>
> 69. ProszÄ o przesÅanie wzoru zgody rodzica/opiekuna prawnego na
> wykorzystanie wizerunku dziecka, który jest stosowany w PaÅstwa
> Szkole.
>
> 70. Czy w PaÅstwa Szkole utworzono Szkolny Budżet
> Obywatelski/Szkolny Budżet Partycypacyjny? Nie
> 70 a. Jeżeli tak, jakÄ kwotÄ w roku szkolnym 2023/2024 przeznaczono
> na realizacjÄ Szkolnego Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu
> Partycypacyjnego? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
> 70 b. Jeżeli tak, jakie dziaÅania zrealizowano w ramach Szkolnego
> Budżetu Obywatelskiego/Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego w PaÅstwa
> Szkole? Jeżeli nie, prosze o wpisanie "nie dotyczy".
>
> UZASADNIENIE
> W ostatnich latach polska szkoÅa przechodziÅa i przechodzi,
> nieustajÄ ce przemiany. Dotyczy to zarówno jej systemowej
> organizacji, jak i życia codziennego. Naszym celem jest
> zdiagnozowanie obszarów trudnoÅci i wyzwaÅ, zwiÄ zanych ze zmianami
> i rzeczywistoÅciÄ szkolnÄ oraz na tej podstawie opracowanie
> publikacji zawierajÄ cej ustandaryzowanÄ i usystematyzowanÄ wiedzÄ
> (w tym prawnÄ ) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w
> dziejÄ cych siÄ zmianach. Publikacja zostanie rozesÅana do
> wszystkich szkóŠobjÄtych monitoringiem. DostÄpna bÄdzie
> również w formie elektronicznej. Swoim projektem pragniemy promowaÄ
> otwartoÅÄ, wÅÄ czenie, równoÅÄ oraz prawa dzieci i prawa
> czÅowieka w edukacji i szkole, wesprzeÄ kadry zarzÄ dzajÄ ce oraz
> pedagogiczne szkóŠi rodziców, a także otoczyÄ dzieci i
> mÅodzież opiekÄ i wsparciem. InicjatywÄ wspiera SieÄ Obywatelska
> Watchdog Polska i Fundusz Obywatelski im. Ludwiki i Henryka Wujców.
> SzkoÅa jest nasza.
>
> W razie dodatkowych pytaÅ, ewentualnych trudnoÅci w odpowiedzi lub
> wÄ tpliwoÅci, prosimy o kontakt: dopaminalaab@gmail.com --
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstaÅo w lutym 2019 r. i jest
> wspólnÄ , oddolnÄ inicjatywÄ pasjonatów edukacji, rodziców,
> nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczÄ cych siÄ.
> Prowadzimy projekty edukacyjne, na podstawie zebranych danych
> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oÅwiatowych
> polityk lokalnych i ogólnopolskich.
>
>>
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO W BIAŁOGARDZIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #770
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 23
w sprawie
Szkoła jest nasza #241
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Odpowiedź na Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. HELENY MARUSARZÓWNY W SZCZYRKU
w sprawie
Szkoła jest nasza #25
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. HELENY MARUSARZÓWNY W SZCZYRKU i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
2
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
TECHNIKUM IM. DR. ALOJZEGO WASZKA W USTRONIU
w sprawie
Szkoła jest nasza #100
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: sekretariat@zstustron.edu.pl
Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-07-29 11:23
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W LEGIONOWIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #579
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci, która zostaÅa wysÅana na adres sp1@poczta.fm.
Uwaga: to potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci oznacza tylko, że wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treÅÄ tej wiadomoÅci zostaÅa przeczytana lub zrozumiana.
--
Email sprawdzony przez program Arcabit
This email was scanned by Arcabit
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 14 IM. PROF. WŁADYSŁAWA SZAFERA W PŁOCKU
w sprawie
Szkoła jest nasza #560
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: sekretariat@sp14plock.edu.pl
Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-07-29 12:41
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
w sprawie
Szkoła jest nasza #778
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci, która zostaÅa wysÅana na adres lo3@miasto.szczecin.pl.
Uwaga: to potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci oznacza tylko, że wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treÅÄ tej wiadomoÅci zostaÅa przeczytana lub zrozumiana.
1
Odpowiedź na wniosek
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 54 IM. JANUSZA KORCZAKA
w sprawie
Szkoła jest nasza #795
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 54 IM. JANUSZA KORCZAKA i zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
1
Read: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JERZEGO NOSKIEWICZA Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI I PRZEDSZKOLNYMI W TANOWIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #848
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Jerzego Noskiewicza z Oddziałami Dwujęzycznymi i Przedszkolnymi w Tanowie, ul. Szczecińska 31, 72-004 Tanowo. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody – w zakresie określonym przepisami oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO. Szczegółowych informacji na temat przetwarzania i ochrony Państwa danych udzieli Inspektor ochrony danych: Małgorzata Górka, e-mail: inspektor@danych.osobowych.pl, tel.: 500 071 091. Zapraszamy do zapoznania się z treścią klauzul informacyjnych na stronie http://sptanowo.pl/rodo
1
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO
w sprawie
Szkoła jest nasza #121
Ocena LLM:
B) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BOLESŁAWA CHROBREGO
w sprawie
Szkoła jest nasza #782
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci, która zostaÅa wysÅana na adres sp1@miasto.szczecin.pl.
Uwaga: to potwierdzenie dorÄczenia wiadomoÅci oznacza tylko, że wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treÅÄ tej wiadomoÅci zostaÅa przeczytana lub zrozumiana.
1
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. HELENY MARUSARZÓWNY W SZCZYRKU
w sprawie
Szkoła jest nasza #25
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Potwierdzenie odbioru: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA W SMOGÓRACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #727
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA W SMOGÓRACH i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
1
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
TECHNIKUM NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W ŻORACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #229
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. IRENY SENDLER
w sprawie
Szkoła jest nasza #732
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
TECHNIKUM
w sprawie
Szkoła jest nasza #739
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K.I. GAŁCZYŃSKIEGO W DOBREJ
w sprawie
Szkoła jest nasza #843
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Przeczytane / Displayed:Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA W PRUSINOWIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #811
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA W PRUSINOWIE i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Twoja wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona 2024-07-30 08:38:55
Temat: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB
Czas dostarczenia: 2024-07-29 13:27:21
Odbiorca: spprusinowo@interia.pl
--
Your message was displayed on 2024-07-30 08:38:55
Subject: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB
Delivery time: 2024-07-29 13:27:21
Recipient: spprusinowo@interia.pl
Przeczytane / Displayed:Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA W PRUSINOWIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #811
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA W PRUSINOWIE i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Twoja wiadomoÅÄ zostaÅa wyÅwietlona 2024-07-30 08:32:08
Temat: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB
Czas dostarczenia: 2024-07-29 13:27:21
Odbiorca: spprusinowo@interia.pl
--
Your message was displayed on 2024-07-30 08:32:08
Subject: Wniosek o informacjÄ DOPAMINA LAB
Delivery time: 2024-07-29 13:27:21
Recipient: spprusinowo@interia.pl
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. ST.LIGONIA W KSIĄŻENICACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #134
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: dyrektor@spksiazenice.czerwionka-leszczyny.pl
Temat: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
Data: 2024-07-29 11:30
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.