Szkoła jest nasza przez SOWP
Opis
Naszym celem jest zdiagnozowanie obszarów trudności i wyzwań, związanych ze zmianami i rzeczywistością szkolną oraz na tej podstawie opracowanie publikacji zawierającej ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompedium dobrych praktyk celem wsparcia w dziejących się zmianach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 117 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 200 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 208 | 0 |
Śląskie | 282 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 0 | 0 |
Zachodniopomorskie | 122 | 0 |
Listy
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #767
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #766
PD: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 152 IM. MARII DĄBROWSKIEJ W WARSZAWIE
w sprawie
Szkoła jest nasza #519
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 152 IM. MARII DĄBROWSKIEJ W WARSZAWIE i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #765
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #764
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #763
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #762
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #761
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #760
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #759
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #758
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #757
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #756
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #755
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #754
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #753
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #752
Wniosek o informację DOPAMINA LAB przez Anna_Debon w sprawie Szkoła jest nasza #751
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W SIEDLCACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #655
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
Potwierdzenie odczytania wiadomości
przez
TECHNIKUM NR 2 IM. INŻ.TADEUSZA TAŃSKIEGO W SŁUBICACH
w sprawie
Szkoła jest nasza #730
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dostarczenia dla wiadomości e-mail, którą wysłałeś dnia 29
lipca 2024 do ckziu powiatslubicki.pl <ckziu@powiatslubicki.pl> z tematem
"Wniosek o informację DOPAMINA LAB".
Uwaga: to potwierdzenie dostarczenia potwierdza jedynie, że wiadomość została
wyświetlona na komputerze odbiorcy. Nie ma gwarancji, że odbiorca przeczytał
wiadomość lub zrozumiał jej treść.
Automatyczna odpowiedź (Wniosek o informację DOPAMINA LAB)
przez
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
w sprawie
Szkoła jest nasza #741
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Potwierdzenie odczytania wiadomości
przez
TECHNIKUM NR 1
w sprawie
Szkoła jest nasza #729
Ocena LLM:
Kategoryzacja AI została pominięta dla listu z automatyczną odpowiedzią.
To jest potwierdzenie dostarczenia dla wiadomości e-mail, którą wysłałeś dnia 29
lipca 2024 do ckziu powiatslubicki.pl <ckziu@powiatslubicki.pl> z tematem
"Wniosek o informację DOPAMINA LAB".
Uwaga: to potwierdzenie dostarczenia potwierdza jedynie, że wiadomość została
wyświetlona na komputerze odbiorcy. Nie ma gwarancji, że odbiorca przeczytał
wiadomość lub zrozumiał jej treść.