Instytucja: 

JASIENIEC

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez JASIENIEC

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_qqx9rr1.txt
  • Re: Cyfryzacja gmin przez JASIENIEC

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
    zarejestrowany w dniu 28.09.2020r., znak L.dz. 5030.2020, poniżej
    przesyłam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:

    *
    *

    *Odp. 1. *

    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap;

    d) Zwykłym mailem.

    *O**dp. 2.*_
    _

    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%).

    *Odp. 3.*

    a) Tak.

    *Odp. 4.*

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

    *Odp. 5.*

    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany.

    _Proszę o elektroniczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, na adres z
    którego została wysłana, korzystając z opcji odpowiedz_

    Z poważaniem

    Tomasz Podhorecki
    Sekretarz Gminy
    tel. 48 6613570 wew. 104
    fax. 48 6613581
    mail: {{ email }}

    KLAUZULA INFORMACYJNA dot. OCHRONY DANYCH
    Stosownie do obowiązku wynikającego z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (w skrócie: RODO) Wójt Gminy Jasieniec informuje, że w Urzędzie
    Gminy Jasieniec przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe. Administratorem
    przetwarzanych danych jest Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu, ul.
    Warecka 42, 05-604 Jasieniec, w imieniu której działa Wójt Gminy
    Jasieniec. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym
    można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
    danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem
    danych poprzez e-mail {{ email }}. Dane osobowe są przetwarzane w
    celu realizacji zadań gminy nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o
    samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875) oraz innych ustaw
    szczególnych. Dane osobowe są więc przetwarzane na podstawie art. 6 lit.
    c i e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
    prawnego ciążącego na administratorze oraz przetwarzanie jest niezbędne
    do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach
    sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Dane osobowe
    mogą być również przetwarzane na postawie art. 6 lit. a RODO, tj. w
    przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na
    przetwarzanie swoich danych w jednym lub większej liczbie celów lub na
    postawie art. 6 lit. b RODO, tj. jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do
    wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
    Przetwarzane w Urzędzie Gminy Jasieniec dane osobowe mogą być
    udostępniane podmiotom przetwarzającym, realizującym na rzecz
    administratora danych zadania w zakresie utrzymania i rozwoju systemów
    informatycznych wyłącznie w zakresie realizacji powyższej usługi.
    Ponadto dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do
    odbioru danych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich
    przepisów prawa, w tym do państw trzecich i organizacji
    międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów
    prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie
    krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych
    przepisach prawa. Osobom, których dane przetwarzane są w Urzędzie Gminy
    Jasieniec przysługują następujące prawa: prawo do ograniczenia
    przetwarzania na zasadach określonych w art. 18 RODO, tj. z wyjątkiem
    gdy przetwarzanie ma na celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej oraz ważnych względów
    interesu publicznego, prawo dostępu do danych, prawo żądania
    sprostowania danych, prawo do usunięcia danych po upływie okresu
    wskazanego wyżej, prawo do usunięcia danych w każdym czasie, o ile dane
    przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. W
    przypadku uznania, że Gmina Jasieniec narusza przepisy RODO, osobie
    której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
    nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie
    członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca
    popełnienia domniemanego naruszenia.

    W dniu 28.09.2020 o 07:49, {{ email }} pisze:

    Załączniki

    • cbaomhppandbmlbo.png