Cyfryzacja urzędów #113
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
cyfryzacja gmin przez PIESZYCE
SE.1431.0011.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2; 02-605 Warszawa
dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 roku
- cyfryzacja gmin1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
odp.
a) załatwianie spraw przez ePuap
b) załatwianie spraw przez platformę wewnętrzną Peup
c) zwykłym e-mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
państwa urzędzie?odp.
25%
3) Czy w urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
odp.
tak
4) Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
odp.
a) braki kadrowe,
b) braki finansowe,
5) Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji?odp.
Nie, choć byłaby taka potrzeba
Z poważaniem!
Arkadiusz Zaruski
Sekretarz Gminy Pieszyce
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (OJ L 119, 4.5.2016, p. 1-88) chcemy poinformować, że
administratorem Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Pieszyce; siedziba: 58-250 Pieszyce, ul. T. Kościuszki 2, zwanych dalej jako
Urząd. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie w celu realizacji
czynności administracyjnych, dochodzenia ewentualnych roszczeń lub w celu
obrony przed roszczeniami i udokumentowania wykonania usług. Podstawą prawną
przetwarzania pozyskanych danych osobowych jest wniosek o udostępnienie
informacji publicznej. Urząd przekazuje dane osobowe wyłącznie kategoriom
podmiotów świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie
informatyczne. Pozyskane dane osobowe są przechowywane przez okres
przedawnienia roszczeń roszczeń cywilnoprawnych, lub okres archiwizowania
akt, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później. Każdy ma prawo
dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego
danych. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Urzędu; udostępnia się
adres: {{ email }}, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie
danych osobowych. Każda osoba, której dane pozyskano ma prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa. Urząd nie zamierza przekazywać
danych osobowych poza obszar EOG. Podanie danych jest dobrowolne, jednak nie
podanie danych osobowych uniemożliwi Urzędowi wykonanie usługi. Nie
podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym
nie dokonujemy profilowania.