Instytucja: 

PIESZYCE

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • cyfryzacja gmin przez PIESZYCE

    SE.1431.0011.2020

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

    ul. Ursynowska 22/2; 02-605 Warszawa

    dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 roku
    - cyfryzacja gmin

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?

    odp.

    a) załatwianie spraw przez ePuap

    b) załatwianie spraw przez platformę wewnętrzną Peup

    c) zwykłym e-mailem

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
    państwa urzędzie?

    odp.

    25%

    3) Czy w urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

    odp.

    tak

    4) Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?

    odp.

    a) braki kadrowe,

    b) braki finansowe,

    5) Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji?

    odp.

    Nie, choć byłaby taka potrzeba

    Z poważaniem!

    Arkadiusz Zaruski

    Sekretarz Gminy Pieszyce

    Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenie
    Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
    sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (OJ L 119, 4.5.2016, p. 1-88) chcemy poinformować, że
    administratorem Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
    Pieszyce; siedziba: 58-250 Pieszyce, ul. T. Kościuszki 2, zwanych dalej jako
    Urząd. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie w celu realizacji
    czynności administracyjnych, dochodzenia ewentualnych roszczeń lub w celu
    obrony przed roszczeniami i udokumentowania wykonania usług. Podstawą prawną
    przetwarzania pozyskanych danych osobowych jest wniosek o udostępnienie
    informacji publicznej. Urząd przekazuje dane osobowe wyłącznie kategoriom
    podmiotów świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie
    informatyczne. Pozyskane dane osobowe są przechowywane przez okres
    przedawnienia roszczeń roszczeń cywilnoprawnych, lub okres archiwizowania
    akt, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później. Każdy ma prawo
    dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub
    ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego
    danych. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Urzędu; udostępnia się
    adres: {{ email }}, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie
    danych osobowych. Każda osoba, której dane pozyskano ma prawo wniesienia
    skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa. Urząd nie zamierza przekazywać
    danych osobowych poza obszar EOG. Podanie danych jest dobrowolne, jednak nie
    podanie danych osobowych uniemożliwi Urzędowi wykonanie usługi. Nie
    podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym
    nie dokonujemy profilowania.