Cyfryzacja urzędów #1212
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin przez RADZANÓW
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49odczytano w dniu 2020-09-28 12:33.
-
Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znak sprawy SG.1431.44.2020 przez RADZANÓW
---------- Forwarded message ---------
Od: Sekretariat UG Radzanów <{{ email }}>
Date: śr., 30 wrz 2020 o 10:22
Subject: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej znak
sprawy SG.1431.44.2020
To: <{{ email }}>SG.1431.44.2020
Radzanów, dnia 30.09.2020r.W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad. 1 Urząd Gminy w Radzanowie oferuje załatwienie spraw za pośrednictwem
ePuap, e-mailem.Ad. 2 Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawienia się mieszkańca w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)Ad. 3 W Urzędzie Gminy w Radzanowie nie funkcjonuje elektroniczny obieg
dokumentów.Ad.4 Brak pieniędzy na poczynanie stosownych inwestycji.
Ad.5 Nie, choć byłaby taka potrzeba.
Z poważaniem
*Małgorzata Marciniak*
*Urząd Gminy w Radzanowie*
*ul. Plac Piłsudskiego 26*
*06-540 Radzanów*
*tel. 23 679 80 33-35 wew. 32*