Instytucja: 

JEDLICZE

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Fwd: Odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r., znak. RBI.1431.80.2020.ASt o udostępnienie informacji publicznej przez JEDLICZE

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r., znak.
    RBI.1431.80.2020.ASt o udostępnienie informacji publicznej
    Data: Mon, 12 Oct 2020 15:23:27 +0200
    Nadawca: Urząd Gminy Jedlicze <{{ email }}>
    Adresat: {{ email }}

     W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020
    r., znak. RBI.1431.80.2020.ASt o udostępnienie informacji publicznej

    --
    /

    *Sekretariat*

    Urząd Gminy Jedlicze
    tel. 13 44 847 10

    Ta wiadomość zawiera informacje poufne lub zastrzeżone i jest
    przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby lub podmiotu. Jeśli nie
    jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej
    rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować, oraz wykorzystywać zawartych
    tutaj informacji. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za
    pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej
    wiadomości i usunięcie jej z komputera. Z powodu możliwego
    przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub
    niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty
    elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego
    nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia
    występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej
    przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości,
    prosimy żądać wersji drukowanej.

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L
    Nr119/1), zwane dalej RODO informujemy że administratorem Pani/Pana
    danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jedlicze z siedzibą w Jedliczu,
    ul. Rynek 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji
    ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 9 ust.2 RODO.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
    do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

    /

    Załączniki

    • Informacja_Publ8iczna_80.pdf