Instytucja: 

BRZOZÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Cyfryzacja gmin przez BRZOZÓW

    Dzień dobry,
    dziękujemy za przesłaną wiadomość.


    Po zapoznaniu się ze sprawą, odpowiedzi udzielimy w najszybszym możliwym
    terminie.

    Wiadomość wysłana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.


    Urząd Miejski w Brzozowie
    ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów
    tel. 13 434 10 55
    _______________________

    RODO:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Urząd Miejski w
    Brzozowie reprezentowany przez Burmistrza Brzozowa, z siedzibą przy ul.
    Armii Krajowej 1, 36 - 200 Brzozów,
    2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Urzędzie
    Miejskim w Brzozowie sprawuje Inspektor Ochrony Danych: e-mail:
    <mailto:{{ email }}> {{ email }}
    3. Dane osobowe zwane dalej "danymi", będą przetwarzane w celu rozpatrzenia
    wniesionego przez Panią/Pana pisma - na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca
    1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
    4. Pozyskane od Pani/Pana dane mogą być przekazywane: organom lub podmiotom
    publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących
    przepisów prawa,
    np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z
    żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
    5. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego bądź organizacji
    międzynarodowych.
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a
    następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika z
    przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
    administracyjnego.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich
    sprostowania, wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych.
    9. Informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego
    podejmowania decyzji.
    ________________________


    Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
    do którego jest adresowana i może zawierać informacje o charakterze poufnym
    lub zastrzeżonym.
    Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez
    osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi
    przepisami prawa.
    Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
    niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie i
    usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.