Cyfryzacja urzędów #1590
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez RUTKI
Twoja wiadomość
Do: {{ email }}
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:50odczytano w dniu 2020-09-28 08:19.
-
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez RUTKI
Dzień dobry
W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznejPaweł Szeligowski
Informatyk
Urząd Gminy Rutki
tel.: (86) 276 31 67Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. - tzw. RODO informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Rutki jest Wójt Gminy Rutki, z siedzibą w Rutkach-Kossakach przy ul.
11 Listopada 7.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: pod adresem siedziby
administratora lub adresem e-mail: {{ email }}.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wynikających z
przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań ustawowych, w szczególności
ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dn. 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów prawa.4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celów określonych w pkt 3, następnie przez okres wynikający z przepisów
prawa dotyczących archiwizacji .5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3,
Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom innym, niż uprawnieni na
podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym dane zostały powierzone do
przetwarzania.6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w granicach określonych w przepisach
prawa.7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.8. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych następuje w celu
realizacji pkt 3, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest
dobrowolne.