Instytucja: RUTKI

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez RUTKI

    Twoja wiadomość

    Do: sekretariat@gminarutki.pl
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 2020-09-28 07:50

    odczytano w dniu 2020-09-28 08:19.

  • Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez RUTKI

    Dzień dobry

    W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
    publicznej

    Paweł Szeligowski
    Informatyk
    Urząd Gminy Rutki
    tel.: (86) 276 31 67

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
    takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
    ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. - tzw. RODO informujemy, iż:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
    Gminy Rutki jest Wójt Gminy Rutki, z siedzibą w Rutkach-Kossakach przy ul.
    11 Listopada 7.

    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: pod adresem siedziby
    administratora lub adresem e-mail: iod@gminarutki.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
    korespondencji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wynikających z
    przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań ustawowych, w szczególności
    ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dn. 14 czerwca
    1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów prawa.

    4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
    celów określonych w pkt 3, następnie przez okres wynikający z przepisów
    prawa dotyczących archiwizacji .

    5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3,
    Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom innym, niż uprawnieni na
    podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym dane zostały powierzone do
    przetwarzania.

    6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
    sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w granicach określonych w przepisach
    prawa.

    7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych następuje w celu
    realizacji pkt 3, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
    obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest
    dobrowolne.

    Załączniki

    • image001_brJIZAI.jpg (nieskanowany) Skanuj
    • Odpowiedź_tRGSRqm.pdf (nieskanowany) Skanuj