Cyfryzacja urzędów #1671
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez CHOCZEWO
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
-
Re: Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek Urząd Gminy Choczewo przez CHOCZEWO
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
do Urzędu Gminy Choczewo z dnia 28.09.2020 r. poniżej przesyłam
zaznaczone odpowiedzi na pytania.Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d*__*) Zwykłym mailem*_
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
_*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_*a) Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)_*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.--
Pozdrawiam,
Małgorzata Zabłotni
Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
Sekretariat Urzędu Gminy ChoczewoW dniu 28.09.2020 o 07:50, {{ email }} pisze:
--
Pozdrawiam,
Małgorzata Zabłotni
Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
Sekretariat Urzędu Gminy Choczewo*Klauzula informacyjna - zgodnie z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego "RODO"*Informujemy, że Administratorem Państwa Danych Osobowych jest *Urząd
Gminy Choczewo z siedzibą w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników
17* reprezentowany przez Wójta Gminy Choczewo. Kontakt z
Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail:
*{{ email }} <mailto:{{ email }}>* lub
pod numerem telefonu: (58) 572-39-40, 572-39-13, 572-39-07*.
*Przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje
wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w
sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z
wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail:
*{{ email }} <mailto:{{ email }}>* . Państwa dane
osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość
przesłaną za pomocą adresu e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f),
tj. prawnie uzasadnionego interesu - udzielenia odpowiedzi na wiadomość.
Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia
odpowiedzi na przesłaną wiadomość, a po tym okresie przez czas
przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie danych jest dobrowolne,
lecz niezbędne do realizacji celu - odpowiedzi na wiadomość przesłaną za
pomocą poczty elektronicznej. Odbiorcami danych osobowych są podmioty
świadczące usługi hostingu, serwisu, a także podmioty upoważnione do
odbioru danych na podstawie przepisów prawa.Szczegółowe dane znajdują się w klauzulach informacyjnych na stronie
Urzędu Gminy Choczewo: *https://www.choczewo.com.pl/*Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
do Urzędu Gminy Choczewo z dnia 28.09.2020 r. poniżej przesyłam
zaznaczone odpowiedzi na pytania.Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d*__*) Zwykłym mailem*_
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
_*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_*a) Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)_*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.--
Pozdrawiam,
Małgorzata Zabłotni
Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
Sekretariat Urzędu Gminy ChoczewoW dniu 28.09.2020 o 07:50, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> *d**) Zwykłym mailem*
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> *c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> *a) Tak*
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> *a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją.*
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> *b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: {{ email }}
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Pozdrawiam,
Małgorzata Zabłotni
Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
Sekretariat Urzędu Gminy Choczewo*Klauzula informacyjna - zgodnie z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego "RODO"*Informujemy, że Administratorem Państwa Danych Osobowych jest *Urząd
Gminy Choczewo z siedzibą w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników
17* reprezentowany przez Wójta Gminy Choczewo. Kontakt z
Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail:
*{{ email }} <mailto:{{ email }}>* lub
pod numerem telefonu: (58) 572-39-40, 572-39-13, 572-39-07*.
*Przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje
wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w
sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z
wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail:
*{{ email }} <mailto:{{ email }}>* . Państwa dane
osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość
przesłaną za pomocą adresu e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f),
tj. prawnie uzasadnionego interesu - udzielenia odpowiedzi na wiadomość.
Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia
odpowiedzi na przesłaną wiadomość, a po tym okresie przez czas
przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie danych jest dobrowolne,
lecz niezbędne do realizacji celu - odpowiedzi na wiadomość przesłaną za
pomocą poczty elektronicznej. Odbiorcami danych osobowych są podmioty
świadczące usługi hostingu, serwisu, a także podmioty upoważnione do
odbioru danych na podstawie przepisów prawa.Szczegółowe dane znajdują się w klauzulach informacyjnych na stronie
Urzędu Gminy Choczewo: *https://www.choczewo.com.pl/*