Instytucja: 

CHOCZEWO

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez CHOCZEWO

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_KsjdFdF.txt
  • Re: Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek Urząd Gminy Choczewo przez CHOCZEWO

    Dzień dobry,

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
    do Urzędu Gminy Choczewo z dnia 28.09.2020 r. poniżej przesyłam
    zaznaczone odpowiedzi na pytania.

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
    dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
    Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)
    _*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób.
    _*d*__*) Zwykłym mailem*_
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    _*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*_
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    _*a) Tak*_
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    _*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
    i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    _*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*_
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    --
    Pozdrawiam,
    Małgorzata Zabłotni
    Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
    Sekretariat Urzędu Gminy Choczewo

    W dniu 28.09.2020 o 07:50, {{ email }} pisze:
    --
    Pozdrawiam,
    Małgorzata Zabłotni
    Młodszy referent ds. administracyjno - biurowych
    Sekretariat Urzędu Gminy Choczewo

    *Klauzula informacyjna - zgodnie z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego "RODO"*

    Informujemy, że Administratorem Państwa Danych Osobowych jest *Urząd
    Gminy Choczewo z siedzibą w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników
    17* reprezentowany przez Wójta Gminy Choczewo.  Kontakt z
    Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail:
    *{{ email }} <mailto:{{ email }}>* lub
    pod numerem telefonu: (58) 572-39-40, 572-39-13, 572-39-07*.
    *Przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje
    wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w
    sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z
    wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail:
    *{{ email }} <mailto:{{ email }}>* . Państwa dane
    osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość
    przesłaną za pomocą adresu e-mail na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f),
    tj. prawnie uzasadnionego interesu - udzielenia odpowiedzi na wiadomość.
    Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do udzielenia
    odpowiedzi na przesłaną wiadomość, a po tym okresie przez czas
    przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie danych jest dobrowolne,
    lecz niezbędne do realizacji celu - odpowiedzi na wiadomość przesłaną za
    pomocą poczty elektronicznej. Odbiorcami danych osobowych są podmioty
    świadczące usługi hostingu, serwisu, a także podmioty upoważnione do
    odbioru danych na podstawie przepisów prawa.

    Szczegółowe dane znajdują się w klauzulach informacyjnych na stronie
    Urzędu Gminy Choczewo: *https://www.choczewo.com.pl/*