Instytucja: 

Gdynia

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • wniosek o dostęp do informacji publicznej - odpowiedź Urzędu Miasta Gdyni przez Gdynia

    SOO.1431.11.2020

    W odpowiedzi na Państwa wniosek, który wpłynął do tut. Urzędu w dniu 28
    września 2020 r., uprzejmie informuję, co następuje:

    1\. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
    kilku odpowiedzi)
    **a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap**
    **b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym***
    **c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
    sposób.**
    **d) Zwykłym mailem**
    e) Inny sposób: **Za pomocą aplikacji miejskiej _gdynia.pl_ w zakresie
    zgłoszeń dotyczących usterek miejskiej infrastruktury**

    _* - platforma „Cyfrowy Urząd”_

    2\. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
    Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    **b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)**
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3\. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    **a) Tak***
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    _* - w przepisach normujących wykonywanie czynności kancelaryjnych nie
    funkcjonuje pojęcie „elektroniczny obieg dokumentw”, stąd nie wiemy, czy
    pytacie Państwo o system teleinformatyczny do elektronicznego zarządzania
    dokumentacją umożliwiający wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych,
    dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie
    dokumentów elektronicznych czy też o sposób dystrybucji pism w podmiocie. W
    tut. Urzędzie obowiązuje tradycyjny (papierowy) system wykonywania czynności,
    ale wspierany narzędziem informatycznym zapewniającym elektroniczny obieg
    dokumentów w podmiocie._

    4\. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją **
    ** b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    **c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji**
    **d)** **Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową**
    e) Inne, jakie?

    5\. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
    urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    **a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany**
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    podmiot udostępniający informację – Prezydent Miasta Gdyni

    osoby, które odpowiadają za treść informacji – Małgorzata Czaja, Piotr
    Wiśniewski

    osoba, która udostępniła informację – Aleksandra Kucia-Maćkowska

    data udostępnienia – 8 października 2020 r.

    \--
    ![](cid:{{ email }})

    Załączniki

    • stopka.png
  • odpowiedź na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej przez Gdynia

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    odp. a) , c) , d)

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    odp.c)

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    odp. a)

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    odp. b), d)

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    odp. b)

    --

    --

    Niezbędne informacje dotyczące bezpieczeństwa przetwarzania przez Urząd Miasta Gdyni Państwa danych osobowych znajdą Państwo pod tym linkiem: http://gdynia.pl/bip/ochrona-danych-osobowych-2,7893/informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-gdyni,524594

    Załączniki

    • stopka.png
    • signature.png