Instytucja: 

JANÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na informację publiczną przez JANÓW

    Dzień dobry

    W załączeniu odpowiedź na informację publiczną.

    Z poważaniem

    --
    Monika Gałązka

    Sekretarz Gminy Janów

    Urząd Gminy Janów
    ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów
    tel. 34 3278048 w. 21, 34 3278501 fax 34 3278081

    www.janow.pl

    Pomyśl o środowisku, zanim wydrukujesz ten e-mail.

    Powyższa wiadomość oraz wszelkie przesłane wraz z nią załączniki przeznaczone są wyłącznie do wiadomości osób lub podmiotów, do których zostały zaadresowane.
    Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie w szczególności poprzez dystrybucję, powielanie, rozpowszechnianie, publikację lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
    Jeśli uzyskali Państwo dostęp do tej wiadomości lub jej załączników, nie będąc jej adresatem, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nadawcy zwrotną pocztą elektroniczną oraz usunięcie otrzymanej wiadomości i ewentualnych załączników, także w stanie przetworzonym. Fakt otrzymania powyższej wiadomości nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek zobowiązań nadawcy wobec osób lub podmiotów nie będących jej zamierzonymi adresatami.


    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych
    osobowych jest Wójt Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów.

    Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: {{ email }}. Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
    Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
    której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane innym odbiorcom, tj. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora
    tj. dostawcom usług IT, podmiotom obsługującym korespondencję w tym poczta (kurierzy), a także innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów (przykład: na wniosek Sądu, Policji).
    Dane będą przetwarzane w okresie przewidzianym dla archiwizacji dokumentów wchodzących do narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Państwu prawo dostępu do Państwa danych
    oraz prawo żądania ich sprostowania, sprzeciwu, ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi
    do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy,
    czy odpowiedzi na korespondencję.

    Załączniki

    • S30BW-920100910500.pdf