Instytucja: 

JASIENICA

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez JASIENICA

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 2020-09-28 07:51

    odczytano w dniu 2020-09-28 08:15.

  • Odpowiedź na pismo przez JASIENICA

    Dzień dobry,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 28.09.2020r.

    ____________________

    Z poważaniem,

    Aneta Tolasz

    Sekretariat

    Urząd Gminy Jasienica

    43-385 Jasienica 159

    tel.: 33 472 62 95

    email: {{ email }} <mailto:{{ email }}>

    W świetle obowiązujących przepisów Wójt Gminy Jasienica jest administratorem
    Państwa danych osobowych, z którym można się kontaktować korespondencyjnie
    pod adresem: Jasienica 159, 43-385 Jasienica lub mailem:
    <mailto:{{ email }}> {{ email }}

    Z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować
    korespondencyjnie pod adresem: 43-385 Jasienica 159 telefonicznie pod nr
    tel: 33/472 62 45 lub mailowo e-mail: <mailto:{{ email }}>
    {{ email }}, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
    danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

    Państwa dane mogą być przetwarzane w związku z: realizacją zadań własnych
    lub zleconych określonych przepisami prawa, wykonywaniem zadań realizowanych
    w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, zawarciem
    umowy, wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu
    i zakresie. Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż
    te, dla których zostały pierwotnie zebrane. Dane mogą być przekazywane innym
    organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa
    oraz podmiotom, z którymi nawiązaliśmy współpracę w związku ze wsparciem i
    asystą techniczną systemów informatycznych, w których przetwarzane są
    Państwa dane osobowe. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa
    trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

    Dane są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14
    lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 poz.
    218 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
    stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
    wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
    archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

    Mają Państwo prawo do: dostępu i do sprostowania danych osobowych, a w
    niektórych przypadkach mają Państwo prawo do: usunięcia swoich danych
    osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

    W przypadku, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie zgody mają Państwo
    prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, że
    przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO.

    Gdy obowiązek podania danych wynika z obowiązujących przepisów prawa są
    Państwo zobowiązani do ich przekazania w przeciwnym razie może to skutkować
    konsekwencjami przewidzianymi w przepisach. Gdy dane osobowe są niezbędne do
    zawarcia umowy, ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy.

    Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany jednak nie będą
    podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.

    Załączniki

    • doc20201005122614.pdf