Instytucja: Kielce

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez Kielce

    Twoja wiadomość

    Do: bip@um.kielce.pl
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 28.09.2020 07:51

    odczytano w dniu 28.09.2020 10:33.

  • odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej (PiKS-VII.1431.254.2020) przez Kielce

    Szanowni Państwo,

    w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
    publicznej dot. rozwiązań cyfrowych.

    --
    Z wyrazami szacunku

    Monika Olbratowska

    Stanowisko ds. Dostępu do Informacji Publicznej
    Wydział Przedsiębiorczości i Komunikacji Społecznej
    Telefon: (41) 36 76 250
    Adres e-mail: monika.olbratowska@um.kielce.pl

    URZĄD MIASTA KIELCE [1]

    Uprzejmie informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest
    Prezydent Miasta Kielce.
    W przypadku pytań dotyczących procesu przetwarzania swoich danych
    osobowych możecie Państwo
    skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, pisząc na adres e-mail
    iod@um.kielce.pl
    Więcej informacji odnośnie do Polityki prywatności oraz swoich prawach
    możecie Państwo uzyskać
    na stronie http://rodo.kielce.eu

    Links:
    ------
    [1] http://www.um.kielce.pl

    Załączniki