Instytucja: 

GRZEGORZEW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez GRZEGORZEW

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres {{ email }}.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3.txt
  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRZEGORZEW

    Grzegorzew, dnia 13 października 2020r.
    OK.1431.55.2020

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
    Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2
    02-605 Warszawa

    Odpowiadając na Państwa e-maila z dnia 28 września 2020r. dot.
    udostępnienia informacji publicznej poniżej przedstawiam odpowiedzi na
    Państwa wniosek:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    d) Zwykłym mailem
    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie?
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    b) Nie
    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    e) Inne. Jesteśmy na etapie składania wniosku z WRPO 2.1.1.

    Z poważaniem
    Katarzyna Fila
    Dyrektor ds. Administracyjnych
    Urząd Gminy w Grzegorzewie
    tel : 63 27 18 255 wew 122

    ----

    Administratorem Państwa Danych Osobowych, jest Wójt Gminy Grzegorzew w
    siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego
    1, 62-640 Grzegorzew. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem
    http://bip.grzegorzew.pl/?a=3148 Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie
    dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać informacje
    poufne. Niedozwolone jest przeglądanie, przesyłanie i rozpowszechnianie
    bądź w inny sposób wykorzystanie tej informacji. Zabronione jest
    podejmowanie działań na jej podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż
    zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymacie taką informację przez
    pomyłkę, to prosimy, o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.