Instytucja: 

SUCHY LAS

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Cyfryzacja gmin- odpowiedź na inform. publiczną. przez SUCHY LAS

    OG.1431.58.2020
    Suchy Las, 5 października 2020 roku.

    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska


    Szymon Osowski,


    Katarzyna Batko -Tołuć


    ul. Ursynowska 22/2

    02-605 Warszawa

    Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 28.09.2020 r. o
    udostępnienie informacji publicznej przekazuję poniżej odpowiedzi na pytania
    w kolorze czerwonym.

    PODMIOT UDOSTĘPNIAJĄCY INFORMACJĘ:

    Wójt Gminy Suchy Las {{ email }} <mailto:{{ email }}>

    OSOBA, KTÓRA WYTWORZYŁA INFORMACJĘ LUB ODPOWIADA ZA JEJ TREŚĆ:

    Kamila Jankowiak, {{ email }}
    <mailto:{{ email }}>

    OSOBA, KTÓRA UDOSTĘPNIŁA INFORMACJĘ:

    Izabela Julkowska {{ email }}
    <mailto:{{ email }}>

    Sprawę prowadzi:

    Izabela Julkowska

    Starszy Inspektor

    e-mail: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
    ;

    Tel. 61 8926 266

    Klauzula Informacyjna - udostępnienie informacji publicznej

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Suchy z
    siedziba w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13;

    2) kontakt do inspektora ochrony danych: {{ email }}
    <mailto:{{ email }}>

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku na
    podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6
    września 2001 r.

    4) Odbiorcami Pani/Pana danych będą wyłącznie podmioty uprawnione na
    podstawie przepisów prawa.

    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
    trzeciego/organizacji międzynarodowej.

    6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z
    obowiązującym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt oraz do celów archiwalnych.

    7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
    sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.

    8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna
    Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
    przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
    kwietnia 2016 r.;

    9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne.

    10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym
    również w formie profilowania.

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
    kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
    sposób.
    d) Zwykłym mailem (JEŚLI PRZEPISY POZWALAJĄ)
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
    Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
    urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Z poważaniem

    Izabela Julkowska

    Wydział Organizacyjny

    e-mail:: <mailto:{{ email }}>
    {{ email }};

    Tel. +48 61 8926 266

    INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych, dla których
    administratorem danych jest Wójt Gminy Suchy Las

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu
    Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
    uchylenia dyrektywy 95/46/WE) uprzejmie informujemy, że:

    * Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Suchy Las z siedzibą w
    Suchym Lesie przy ul. Szkolnej 13, 62-002 Suchy Las, email:
    <mailto:{{ email }}> {{ email }}.

    * Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Suchym Lesie:
    <mailto:{{ email }}> {{ email }}.

    * Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy
    w Urzędzie Gminy w Suchym Lesie.

    * Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c -
    e ogólnego rozporządzenia.

    * Ogólne cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 8
    marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 994).

    * Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na
    podstawie przepisów prawa.

    * Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
    celu dla jakiego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
    Po spełnieniu celu mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych
    zgodnie z terminami wynikającymi z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018 roku, poz. 217 ze
    zm.), a w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, przez
    okres niezbędny do realizacji wskazanego celu.

    * W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów
    prawa, posiada Pani/Pan prawo do:

    * dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego
    rozporządzenia;

    * sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia;

    * ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego
    rozporządzenia.

    * Podanie Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji
    obowiązków wynikających z przepisów prawa.

    * Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres UODO, ul. Stawki 2, 00-193
    Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza
    przepisy o ochronie danych osobowych.

    * Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w
    formie profilowania.

    Załączniki

    • image001_wugHvEL.jpg