Instytucja: 

WYRZYSK

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYRZYSK

    Dzień dobry,

    w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek e-mailowy  z dnia
    28.09.2020r. BOM.1431.58.2020 oraz obowiązek informacyjny.

    Z poważaniem
    Joanna Krakowiak
    *Urząd Miejski w Wyrzysku*
    ul. Bydgoska 29
    89-300 Wyrzysk
    tel. +48 (67) 286 41 00
    fax. +48 (67) 286 26 26

    Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części
    poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli
    wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić
    nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo
    zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą
    jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani
    korzystać z niej.

    Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
    Wyrzysk, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk. Administrator wyznaczył
    Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: {{ email }},
    tel. +48 792 304 042.

    Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr
    telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu
    załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach.
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do
    realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane
    osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów.

    Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
    pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem:
    KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    <http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=wyrzysk/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=527&id=529&str=1>

    Załączniki

    • BOM.1431.58.2020_001.jpg
    • obowiązek_informacyjny_Biuro_Obsługi_Mieszkańców_i_Kancelarii.pdf