'

Instytucja: ŻMIGRÓD

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez ŻMIGRÓD

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: urzad@zmigrod.com.pl
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Data: 2020-09-28 07:45

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
    została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
    odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Informacja publiczna przez ŻMIGRÓD

    Dzień dobry,

    W załączniku przesyłam pismo.

    --
    Paulina Poprawa
    Sekretariat
    Urząd Miejski w Żmigrodzie
    Plac Wojska Polskiego 2-3
    55-140 Żmigród
    Tel. 71 385 30 57 wew. 14

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Burmistrz Gminy
    Żmigród, mający siedzibę w Urzędzie Miejskim
    w Żmigrodzie, Pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, tel. 71 385 30
    57, 385 30 50, e-mail urzędu: urzad@zmigrod.com.pl.

    2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych p. Martę Chorzępa,
    kontakt: iod@zmigrod.com.pl lub listownie na adres Administratora.

    3. Pełna treść obowiązku jest dostępna pod adresem:
    https://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=116517

    Załączniki

    • 3206da8e.jpeg (nieskanowany) Skanuj
    • ORP.1431.65.2020.pdf (nieskanowany) Skanuj