'

Instytucja: PAKOSŁAW

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez PAKOSŁAW

    To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

    Do: sekretarz@pakoslaw.pl
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłane: 2020-09-28 07:53

    Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że
    wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej
    gwarancji, że odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

  • Re: Cyfryzacja gmin przez PAKOSŁAW

    Urząd Gminy Pakosław udziela odpowiedzi dot.cyfryzacji w Urzędzie:

    > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
    o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
    Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
    publicznych:
    >
    > 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd
    mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    > a) Załatwianie
    spraw za pośrednictwem ePuap
    > b) Załatwianie spraw za pośrednictwem
    innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub
    podpisem cyfrowym
    > c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja
    jest zapewniona w autorski sposób.
    > d) Zwykłym mailem
    > e) Inny sposób

    >
    > 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    > a) Prawie
    wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    > b) Większość usług urzędu
    jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki
    w urzędzie (od 50 do 75%)
    > c) Duża część usług urzędu jest już możliwa
    do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25
    do poniżej 50%)
    > d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do
    realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej
    25% usług)
    > e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
    >

    > 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
    urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    > a) Tak
    > b) Nie
    >
    c) Trudno powiedzieć
    >
    > 4. Jakie problemy napotykają Państwo w
    transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    >

    > a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
    zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
    transformacją.
    > b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
    rozwiązań
    > c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji -
    wysoki koszt zatrudnienia informatyka - co powoduje braki w
    zatrudnieniu, zakup sprzętu, oprogramowania
    > d) Problemy z dostępną na
    rynku ofertą komercyjną lub państwową
    > e) Inne, jakie?
    >
    > 5. Czy
    uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
    urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    > a) Tak, i
    wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    > b) Tak, ale mają
    Państwo obawy czy to wystarczy
    > c) Nie, nie ma takiej potrzeby -
    większość rozwiązań już jest wdrożona
    > d) Nie, choć byłaby taka
    potrzeba
    > e) Inne, jakie.
    >
    > Właściwe odpowiedzi zostały
    podkreślone.
    >
    > B. Konopka