Instytucja: LUBARTÓW

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez LUBARTÓW

    To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres poczta@um.lubartow.pl.

    Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

    Załączniki

    • MDNPart3_8N4YkXn.txt (nieskanowany) Skanuj
  • Re: Cyfryzacja gmin przez LUBARTÓW

    Urząd Miasta Lubartów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek

    W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29016@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
    --

    Magdalena Misztal
    Sekretariat Burmistrza Miasta Lubartów

    Urząd Miasta Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów

    tel. 81 85 52 273
    fax. 81 85 52 016

    Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
    osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
    Burmistrz Miasta Lubartów, adres: ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów.
    Informacje o Pani/Pana uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
    osobowych zamieszczone są pod adresem:
    https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//UML_klauzula_RODO.pdf

    Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
    do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
    Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
    rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
    jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
    podmiot niebędący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
    korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
    zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze
    swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

    Załączniki

    • AO.1431.38.2020.pdf (nieskanowany) Skanuj