'

Instytucja: Biała Podlaska

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez Biała Podlaska

    Twoja wiadomość

    Do: um@bialapodlaska.pl
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 2020-09-28 07:47

    odczytano w dniu 2020-09-28 11:35.

  • odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Biała Podlaska

    Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
    28.09.2020 nt "Cyfryzacja gmin"

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)
    _a) Załatwienie spraw za pośrednictwem ePUAP_
    _b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób
    _d) Zwykłym mailem_
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    internet w państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    _b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50% do 75%)_
    c) Duża część usług urzędu jest jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25% do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez internet

    3. Czy w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje elektroniczny obieg dokumentów?
    _a) Tak_
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją
    _b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań_
    _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań jest już wdrożona
    _d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
    e) Inne, jakie

    --
    Maciej Czerkies
    Referat Informatyki i Łączności
    Urząd Miasta Biała Podlaska
    tel. 83 341 64 84