Instytucja: 

ZABÓR

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

3

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ZABÓR

    Twoja wiadomość

    Do: {{ email }}
    Temat: Cyfryzacja gmin
    Wysłano: 28.09.2020 07:47

    odczytano w dniu 28.09.2020 08:59.

  • Odpowiedź na wniosek przez ZABÓR

    Dzień dobry,

    W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 roku.

    --
    Z poważaniem

    Iwona Adamiak
    Podinspektor ds. promocji

    Urząd Gminy Zabór

    tel. 68 321 83 00
    fax. 68 321 83 01
    e-mail: <mailto:{{ email }}> {{ email }}

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Administratorem danych jest Wójt Gminy Zabór. Podstawą przetwarzania danych
    są kompetencje gminy wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel
    przetwarzania danych nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę
    prawną zawarto w treści niniejszego dokumentu. Dane mogą być przekazane
    podmiotom uprawnionym do ich otrzymania przepisami prawa lub na podstawie
    umowy, np. na serwis systemów informatycznych. Dane przechowywane będą przez
    okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach
    art. od 15 do 22 RODO możesz wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść
    sprzeciw wobec przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania,
    ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych, cofnąć zgodę na
    przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek
    podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań ustawowych, chyba że jest
    warunkiem zawarcia umowy. W razie konieczności uszczegółowienia powyższych
    informacji możesz zapoznać się z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w
    urzędzie, na stronie BIP lub skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
    Osobowych Krzysztofem Pukaczewskim: <mailto:{{ email }}>
    {{ email }}.

    Załączniki

    • image001_pcA23nq.png
    • SUG_Zabor_S20100111130.pdf