Instytucja: 

KOSTRZYN nad Odrą

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • RE: Cyfryzacja gmin przez KOSTRZYN nad Odrą

    Szanowni Państwo,

    Niniejszym udzielam informacji na Państwa wniosek:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
    kilku odpowiedzi)

    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap

    TAK

    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym

    wdrażamy platformę e-BOI, będzie możliwość stosowania PZ i podpisu cyfrowego

    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
    sposób.

    NIE

    d) Zwykłym mailem

    TAK

    e) Inny sposób

    NIE

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
    Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)

    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

    a) Tak

    b) Nie

    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.

    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

    e) Inne, jakie?

    platforma ePUAP jest nieintuicyjna i trudna w obsłudze zarówno dla
    obywatela, jak i dla urzędnika, nie mówiąc o informatyku, platforma działa
    bardzo powoli albo w ogóle, brak łatwo dostępnych i przyjaznych w obsłudze
    narzędzi do budowy i publikacji e-formularzy

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
    urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany

    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona

    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

    e) Inne, jakie.

    Z poważaniem

    Wojciech Bień
    główny specjalista ds. informatyki
    Wydział Organizacyjno-Administracyjny
    Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą
    tel. +48 95 727 81 11 | fax +48 95 727 81 02 | kom. 607-770-609
    www.kostrzyn.pl | <mailto:{{ email }}>
    {{ email }}

    Załączniki

    • image001_XBxIhaC.png