Cyfryzacja urzędów #771
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez BĘDKÓW
To jest potwierdzenie dla wiadomości wysłanej przez Ciebie do
<{{ email }}> o 2020-09-28 07:48To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze odbiorcy o 2020-09-28 07:59
-
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BĘDKÓW
Dzień dobry,
znak sprawy: S.1431.43.2020
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 28.09.2020 r.--
Pozdrawiam
Sekretariat
Patrycja Rozpędek
Urząd Gminy Będków
ul.Parkowa 3, 97-319 Będków
{{ email }}--
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki
stanowią tajemnicę urzędu i są przeznaczone tylko dla wymienionych
adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę
poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z
załącznikami ze swojego systemu. Nie powinni Państwo także ujawniać
otrzymanych informacji nikomu, ani sporządzać/ zachowywać, czy
dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji. E-mail jest
nieformalnym sposobem komunikacji i dane w nim zawarte mogą podlegać
uszkodzeniu. Nie jesteśmy w stanie sprawować pełnej kontroli nad
zawartością będącą przedmiotem transmisji dokonywanej za pośrednictwem
Internetu. Opinie, wnioski i inne informacje zawarte w tej wiadomości
pochodzą wyłącznie od ich autora i nie są udzielane lub autoryzowane
przez urząd, chyba że zostały autoryzowane przez reprezentanta Firmy
niezależnie od tej wiadomości. Obowiązkiem adresata tej wiadomości jest
upewnienie się, czy ta wiadomość lub jej załączniki nie zawierają
wirusów, zaś nasza firma zastrzega, iż nie ponosi odpowiedzialności za
jakiekolwiek szkody lub straty wynikające z ich działania, niezależnie
od sposobu wykorzystania niniejszej wiadomości.Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Będkowie. Dane
przetwarzane są w celu podjęcia działań we wnioskowanych sprawach,
wydania wnioskowanych opinii i dokumentów oraz uzyskania informacji.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w art. 15-21
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://bedkow.eu/