Instytucja: 

MYŚLENICE

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MYŚLENICE

    Znak sprawy: OR.1431.125.2020

    Dzień dobry,

    w odpowiedzi na wniosek o informację publiczną z dnia 28 września 2020
    roku uprzejmie informuję:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)
    _a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
    _b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
    _c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób._
    _d) Zwykłym mailem_

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    _a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)_

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    _a) Tak_

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    _a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    *e.myslenice.pl (eUrząd)*_

    Z poważaniem

    --
    Janusz Szczeciński
    Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
    tel. 12 639-23-14
    www.myslenice.pl

    _____________
    Na podstawie art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
    (UE) 2016/67 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
    fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE
    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) określane dalej jako „RODO”
    informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto
    i Gmina Myślenice z siedzibą: Rynek 8/9, 32-400 Myślenice,
    reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Myślenice. Administrator
    powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za
    pośrednictwem adresu poczty e-mail: {{ email }}. Pani/Pana dane
    osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
    Szczegółowe klauzule informacyjne opublikowano na stronie
    https://bip.malopolska.pl/umigmyslenice,m,308567,rodo.html

    Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który
    jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje.

    Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie
    lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek
    działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż
    zamierzony adresat.

    Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o
    poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich
    komputerów.