Instytucja: STRYSZÓW

Monitoring: Cyfryzacja urzędów

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Fwd: Cyfryzacja gmin - odpowiedzi na ankietę ( 0R 1431.31.2020) przez STRYSZÓW

    --- Treść przekazanej wiadomości ---
    Temat: Cyfryzacja gmin - odpowiedzi na ankietę ( 0R 1431.31.2020)
    Data: Mon, 5 Oct 2020 14:41:45 +0200
    Nadawca: Wacław Radoń <sekretarz@stryszow.pl>
    Adresat: biuro@siecobywatelska.pl

    Dzień dobry,

    Poniżej przesyłamy odpowiedzi udzielone na Państwa Ankietę :

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
    wybór kilku odpowiedzi)
    *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem e-PUAP
    *b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób.
    *d) Zwykłym mailem*
    e) Inny sposób
    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
    Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    *c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    *d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    *b) Nie*
    c) Trudno powiedzieć
    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    *c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    *d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?
    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    *a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    *b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Z poważaniem

    *Wacław Radoń
    **Sekretarz Gminy*

    Urząd Gminy Stryszów
    34-146 Stryszów 149
    tel. 33 8797412; fax 338797423
    NIP : 5511690907
    email: gmina@stryszow.pl http://www.stryszow.pl

    Załączniki

    • herb_JC2cSUQ.gif (nieskanowany) Skanuj
  • Fwd: Cyfryzacja gmin - odpowiedzi na ankietę ( 0R 1431.31.2020) przez STRYSZÓW

    ---------- Forwarded message ---------
    Od: Wacław Radoń <sekretarz@stryszow.pl>
    Date: pon., 5 paź 2020 o 14:43
    Subject: Cyfryzacja gmin - odpowiedzi na ankietę ( 0R 1431.31.2020)
    To: <biuro@siecobywatelska.pl>

    Dzień dobry,

    Poniżej przesyłamy odpowiedzi udzielone na Państwa Ankietę :

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
    kilku odpowiedzi)

    *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem e-PUAP *b) Załatwianie spraw za
    pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
    zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób.
    *d) Zwykłym mailem*
    e) Inny sposób
    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
    w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

    *c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) *d) Niewielka
    część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    *b) Nie*
    c) Trudno powiedzieć
    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań

    *c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji *d) Problemy z
    dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?
    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

    *a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany *b) Tak, ale mają
    Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Z poważaniem

    *Wacław Radoń **Sekretarz Gminy*

    Urząd Gminy Stryszów
    34-146 Stryszów 149
    tel. 33 8797412; fax 338797423
    NIP : 5511690907
    email: gmina@stryszow.pl http://www.stryszow.pl

    ------------------------------

    *Urząd Gminy Stryszów 34-146 Stryszów 149 tel. 33 8797412; fax 338797423
    NIP : 5511690907 email: *gmina@stryszow.pl

    Wiadomość przekazana
    Od: sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    <sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    <sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
    Do: gmina@stryszow.pl
    Data: 28 września 2020, 07:48:30
    Temat: Cyfryzacja gmin

    ===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
    dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
    Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
    kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
    podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
    autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób
    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
    w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
    mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
    się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
    pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
    funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć
    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
    (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
    wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?
    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
    transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.
    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
    odpowiedzi.
    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
    adres: sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl
    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
    zasadami reprezentacji
    --
    Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
    ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
    tel: 22 844 73 55
    adres email: biuro@siecobywatelska.pl
    skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
    www.siecobywatelska.pl
    NIP 526282872
    KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

    ===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========

    Załączniki

    • herb_FMJVpZx.gif (nieskanowany) Skanuj