Instytucja: 

GOŁCZA

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GOŁCZA

    Urząd  Gminy w Gołczy przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o
    udzielenie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r.
    Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

    --

    Z poważaniem,
    *Maryla Stasiek-Mentel*
    Urząd Gminy w Gołczy
    Sekretarz Gminy Gołcza
    {{ email }} <mailto:{{ email }}>

    Urząd Gminy Gołcza*  Urząd Gminy Gołcza*
      Gołcza 80
      32-075 Gołcza
      tel. 12-388-60-03
    www.golcza.pl <http://www.golcza.pl>

    Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy
    Gołcza, Gołcza 80 32-075 Gołcza. Państwa*dane osobowe są przetwarzane w
    celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały
    nam udostępnione. *Jeżeli chcą się Państwo skontaktować z Inspektorem
    Ochrony Danych Osobowych, proszę pisać pod adres e-mail: {{ email }}.
    Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 RODO, m.in. realizacja prawnie
    uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z
    użytkownikami. Państwa dane będziemy przechowywać do czasu zrealizowania
    sprawy, w której się z nami Państwo kontaktują, wygaśnięcia ewentualnych
    roszczeń z nią związanych lub momentu wygaśnięcia obowiązków
    przechowywania danych wynikających z przepisów prawa. Po spełnieniu
    określonych w RODO przesłanek przysługuje Państwu prawo dostępu do
    danych, otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia
    przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
    danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego pod adresem – ul. Stawki
    2, 00-193 Warszawa oraz do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie
    danych osobowych w każdym czasie. Podanie danych jest dobrowolne, jednak
    niezbędne do załatwienia Państwa sprawy.

    Załączniki

    • O_1431__41_2020_wotchdog_cyfryzacja.pdf