Cyfryzacja urzędów #908
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
2 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
|
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Cyfryzacja gmin - GMINA JABŁONKA przez JABŁONKA
Dzień dobry,
poniżej przedstawiam informacje stanowiące odpowiedź na Państwa wniosek
z dnia 28.09.2020r. o udostępnienie informacji publicznej:> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_**_
> _**_b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_*
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> *_d) Zwykłym mailem_*
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> _*b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)*_
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> _*a) Tak*_
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> *_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_*
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*_
> e) Inne, jakie.
>
>
> Z poważaniem,
> *mgr Joanna Kuczkowicz-Bugajska*
>
> Podinspektor / Referat Organizacji Przedsiębiorczości i Promocji
> tel.: +48 18 26 111 45
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> *URZĄD GMINY JABŁONKA*
> ul. 3 Maja 1
> 34-480 Jabłonka
> tel.: +48 18 26 111 00 / fax.: +48 18 26 524 68
> www.jablonka.pl
> e-mail: {{ email }}
>
> Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
> w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
> przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
> rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”) informuję, że
> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jabłonka,
> zwany dalej Administratorem, dane kontaktowe: tel.: 18 26 111 00,
> adres e-mail: {{ email }}. Dane osobowe będą przetwarzane
> na podstawie Pani/Pana zgody, w celach związanych z komunikacją
> pomiędzy Administratorem a Panią/Panem, przez okres niezbędny do
> zakończenia komunikacji, nie dłużej jednak niż do momentu cofnięcia
> zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane
> podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji powyższego
> celu oraz uprawnionym organom. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do
> treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
> przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi
> do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez
> wpływu na zgodne z prawem przetwarzanie, którego dokonano na podstawie
> zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak
> ich podania uniemożliwi komunikację z Administratorem.
>