Instytucja: 

LUTUTÓW

 Monitoring: 

Czy urzędy gmin przekazują bez podstawy prawnej listy wyborców?

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Otwarte

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o informację czy zostały przekazane informacje o wyborcach Poczcie Polskiej S.A. lub czy Państwo zamierzają to zrobić przed przyjęciem ustawy o szczególnych zasadach przeprowadzania wyborów powszechnych na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych w 2020 r. http://sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr=328

    Wnioskowane informacje prosimy przesłać na adres {{EMAIL}}

    Członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
    Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski

  • Re: Wniosek o informację publiczną przez LUTUTÓW

    Dzień dobry,

    w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
    publicznej z dn. 27 kwietnia 2020 r.

    Urząd Miejski w Lututowie

    pon., 27 kwi 2020 o 10:42 <{{ email }}>
    napisał(a):

    --
    Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
    chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
    i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
    do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
    Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
    nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
    Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
    rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
    charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
    wiadomości jak i załączników do niej.

    *OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
    siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
    tel. 43 87 140 52; e-mail: **{{ email }}*
    <{{ email }}>

    2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
    Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: {{ email }}
    <{{ email }}>*

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
    na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
    6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;

    4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;

    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
    trzeciego/organizacji międzynarodowej;

    6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
    okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;

    7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
    sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
    danych, prawo wniesienia sprzeciwu;

    8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
    przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
    rozporządzenia;

    9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
    pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.

    Załączniki

    • skanowanie1257.pdf