Załącznik do uchwały nr 309/2017
Zarządu MKUO ProNatura Sp. z 0.0.
z dnia 13 września 2017 r.
MIĘDZYGMINNY KOMPLEKS UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
ProNatura Sp. z 0.0. w Bydgoszczy
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
dla zamówień przekraczających kwotę wynikającą z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -
Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. 2017, poz. 1579)
(Regulamin zamówień publicznych)
PREZES ZARZĄDU-
ZARY gx, "£
W
e koriw Grękieki
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała wprowadzająca nr 309/2017 | Strona 2z6 |
Postanowienia ogólne
$1.
Regulamin określa zasady udzielania zamówień publicznych przez Międzygminny Kompleks
Unleszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy.
Definicje
8 2.
1. Terminy stosowane w niniejszym Regulaminie:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Komisja — należy przez to rozumieć komisję przetargową powołaną przez Kierownika
Zamawiającego do przygotowania lub przygotowania i prowadzenia postępowania;
Komórka organizacyjna — należy przez to rozumieć zakład, dział, biuro, zespół itp., określone
w schemacie organizacyjnym, stanowiącym załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Spółki;
Kierownik komórki organizacyjnej — należy przez to rozumieć dyrektora, kierownika komórki
organizacyjnej Spółki oraz pracownika pełniącego samodzielną funkcję;
Kierowniku Zamawiającego — należy przez to rozumieć organ, który zgodnie
z obowiązującymi przepisami, aktem założycielskim lub umową Spółki, jest uprawniony do
reprezentowania Zamawiającego;
Regulamin — należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin udzielania zamówień publicznych
przekraczających kwotę wynikającą z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (t. jedn. Dz.U. 2017, poz. 1579) (Regulamin zamówień publicznych);
Ustawa — należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (t. jedn. Dz. U. 2017 r, poz. 1579);
Wartość zamówienia — należy przez to rozumieć wartość, której podstawą ustalenia jest
całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone
przez Zamawiającego z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami Ustawy;
Zamówienia — należy przez to rozumieć umowy odpłatne zawierane między Zamawiającym a
Wykonawcą, których przedmiotem są usługi, dostawy oraz roboty budowlane;
Zamawiający — należy przez to rozumieć Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania
Odpadów ProNatura Sp. z 0.0. z siedzibą w Bydgoszczy;
10) Wykonawca — należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia
publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego;
11) Obsługa prawna Spółki — należy przez to rozumieć Radcę prawnego Spółki lub Kancelarię
Prawną obsługującą Spółkę na podstawie zawartej, aktualnie obowiązującej umowy;
12) SIWZ — należy przez to rozumieć specyfikację istotnych warunków zamówienia;
(| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH . Uchwała wprowadzająca nr 309/2017 | Strona3z6 |
13) Spółka — należy przez to rozumieć Międzygminny Kompleks Unieszkodiiwiania Odpadów
ProNatura Sp. z o.a.
2. Pozostałe terminy użyte w niniejszym Regulaminie należy interpretować zgodnie
z postanowieniami Ustawy oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
83.
Regulaminu nie stosuje się do zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane udzielane przez
Zamawiającego, w przypadkach, w których zgodnie z art. 4 Ustawy wyłączone jest jej stosowanie.
Zasada planowości
84.
1. Zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane dokonywane są przez Zamawiającego
w oparciu o zatwierdzony na dany rok kalendarzowy plan zamówień publicznych.
2. Kierownicy poszczególnych komórek organizacyjnych, każdy w zakresie swoich kompetencji,
zobowiązani są do przygotowania w terminie do 15 grudnia każdego roku, informacji
o planowanych Zamówieniach na rok następny, w oparciu o przewidywane środki finansowe oraz
na podstawie wielkości Zamówień realizowanych w roku poprzednim.
3. Na podstawie informacji o planowanych Zamówieniach, o których mowa w ust. 2., Kierownik
właściwy ds. zamówień i handlu opracowuje pian zamówień publicznych dla Zamawiającego.
4. Plan zamówień, o którym mowa w ust. 3, zatwierdza Kierownik Zamawiającego.
5. Zamawiający może przekazać Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich wstępne
ogłoszenie informacyjne o planowanych Zamówieniach zgodnie z zasadami opisanymi w art. 13
Ustawy.
Szacowanie Wartości Zamówienia
$5.
1. Wartością Zamówienia jest całkowite, szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy netto, ustalone
z należytą starannością.
2. Podstawą obliczania Wartości Zamówienia na dostawy i usługi jest tączna wartość dostaw i usług
tego samego rodzaju planowanych do udzielenia przez Zamawiającego, a w przypadku dostaw
i ustug powtarzających się okresowo, wartość ustalana jest zgodnie z art. 34 Ustawy.
3. Dostawami i usługami tego samego rodzaju są dostawy produktów lub usługi przeznaczone do
identycznego lub podobnego użytku, normalnie dostępne u jednego rodzaju Wykonawców,
uwzględniając ich potencjał i standardową ofertę.
4. Nie dopuszcza się dzielenia ilości zamawianych dostaw i usług na części w celu uniknięcia
stosowania Ustawy.
gp”
5. W przypadku Zamówień na dostawy lub usługi, dla których Zamawiający planuje zawarcie umowy U
na okres dłuższy niż jeden rok — ustalenie Wartości Zamówienia następuje przez ustalenie łącznej
Asen 2 ip
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH _| Uchwała wprowadzająca nr 309/2017 | Strona4z6 |
Wartości Zamówienia, tj. przez zwielokrotnienie wartości o liczbę lat, na które zawierana ma być
umowa, uwzględniając średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych.
6. Jeżeli przewiduje się udzielenie Zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania, Wartością Zamówienia jest tączna wartość poszczególnych części.
7. Ustalenia Wartości Zamówienia dokonuje się nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli przedmiotem Zamówienia są dostawy
lub usługi, oraz nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, jeżeli przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane. Jeżeli po ustaleniu
Wartości Zamówienia nastąpiła zmiana okoliczności mających wpływ na dokonane ustalenie,
Zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonuje zmiany Wartości Zamówienia.
8. Wartość Zamówienia ustala się na podstawie dostępnych (publikowanych) cenników, oszacowania,
badania rynku, a w odniesieniu do robót budowlanych na podstawie kosztorysu inwestorskiego lub
planowanych kosztów określonych w programie funkcjonalno — użytkowym.
Organizacja procesu udzielania Zamówień
5 6.
1. Zespołem pomocniczym Kierownika Zamawiającego jest Komisja, którą powołuje Kierownik
Zamawiającego do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego oraz badania I oceny ofert, a także dokonania innych czynności
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Tryb pracy Komisji określa „Regulamin pracy Komisji przetargowej” (załącznik nr 4).
3. W przypadku, gdy przygotowanie i prowadzenie postępowania wymaga wiadomości specjalnych
Kierownik Zamawiającego może, na wniosek Komisji, zlecić wykonanie określonych czynności
biegłemu.
Przygotowanie i prowadzenie postępowania
5 7.
1. Przygotowanie postępowania polega na opracowaniu i uzgodnieniu przez Komisję oraz komórkę
organizacyjną, dla której będzie realizowane Zamówienie, wszelkich niezbędnych dokumentów do
przeprowadzenia postępowania, celem zatwierdzenia ich przez Kierownika Zamawiającego.
2. Kierownik komórki organizacyjnej jest odpowiedzialny za przeprowadzenie rozeznania rynku (tj.
oszacowania wartości zamówienia) i opracowanie treści merytorycznej dokumentacji przetargowej
(SIWZ) oraz przekazanie ww. dokumentacji do Zespołu właściwego ds. zamówień.
3. Przedmiot Zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie
dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące
mieć wpływ na sporządzenie oferty. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się dokonanie opisu
z zastosowaniem nazw własnych lub znaków towarowych, jednak wskazaniu takiemu muszą RE
towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Za prawidłowe określenie wymagań technicznych
i jakościowych dotyczących przedmiotu Zamówienia odpowiedzialny jest Kierownik komórki / |
organizacyjnej dla której ma być realizowane Zamówienie. N / sdi
N (// | j
Na 4, |
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała wprowadzająca nr 309/2017 | Strona5z6 |
4. Zespół właściwy ds. zamówień po otrzymaniu niezbędnych danych określonych w ust. 3.,
sporządza „Wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia” (załącznik nr 1)
i przekazuje kompletną dokumentację Zarządowi Spółki na 7 dni kalendarzowych przed
planowanym posiedzeniem Zarządu na którym wniosek będzie podlegał rozpatrzeniu.
5. Kierownik Zamawiającego akceptuje wniosek i powołuje uchwałą Komisję do przygotowania
i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Po opracowaniu dokumentów do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, Przewodniczący Komisji występuje do Kierownika Zamawiającego z „Wnioskiem
o udzielenie zamówienia publicznego” (załącznik nr 2), do którego załącza szacunkową Wartość
Zamówienia oraz dokumentację przetargową (SIWZ) wraz z projektem umowy, zaakceptowane
(zaparafowane) przez Obsługę prawną Spółki.
7. Zatwierdzony (uchwałą) przez Kierownika Zamawiającego wniosek przekazywany jest do Zespołu
właściwego ds. zamówień, celem rejestracji w „Rejestrze Zamówień Publicznych” (załącznik nr 3).
8. Zarejestrowany przez Zespół właściwy ds. zamówień Wniosek o udzielenie zamówienia
publicznego jest przekazywany przez Kierownika Zespołu ds. zamówień do akceptacji Głównego
Księgowego, celem potwierdzenia posiadania środków finansowych na realizację określonego
Zamówienia, a następnie do Kierownika Zamawiającego.
Wadium / Zabezpieczenie
58
1. Wykonawca przystępujący do przetargu wnosi wadium/ zabezpieczenie zgodnie z zapisami Ustawy,
w wysokości określonej przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej (SIWZ).
2. Obieg dokumentów dotyczących wadium/ zabezpieczenia uregulowany został w „Instrukcji obiegu
dokumentów dotyczących wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy” (załącznik nr
5).
Zasady dotyczące przygotowania i prowadzenia postępowania
89.
1. Zamówienia publicznego udziela się wyłącznie w trybie i na zasadach określonych w Ustawie.
2. Podstawowymi trybami udzielania zamówienia publicznego są przetarg nieograniczony i przetarg
ograniczony. Zamówienie może być udzielone w innym trybie wyłącznie w okolicznościach
określonych Ustawą.
Środki ochrony prawnej
8 10.
W przypadku wniesienia odwołania czy skargi do sądu, Zamawiający będzie postępował zgodnie
z przepisami określonymi w Dziale VI Ustawy — Środki ochrony prawnej.
Je ZM
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała wprowadzająca nr 309/2017 | Strona6z6 |
Zakończenie postępowania
811.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego kończy się wyborem oferty Wykonawcy,
z którym została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, wynegocjowaniem
postanowień takiej umowy (w przypadku trybu z wolnej ręki) lub unieważnieniem postępowania.
Dokumentowanie postępowań
5 12.
1. Po dokonaniu wyboru oferenta Sekretarz Komisji, a w przypadku jego nieobecności inna osoba ze
składu członków Komisji, sporządza pisemny protokół z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego zgodnie ze wzorem określonym przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie
Ustawy.
2. Protokół, o którym mowa w ust. 1., podpisują członkowie Komisji a Kierownik Zespołu właściwego
ds. zamówień jest odpowiedzialny za przedłożenie go Kierownikowi Zamawiającego do
zatwierdzenia.
3. Zamawiający, poprzez Kierownika Zespołu właściwego ds. zamówień, sporządza roczne
sprawozdanie o udzielonych Zamówieniach i zgodnie z Ustawą przekazuje je Prezesowi Urzędu
Zamówień Publicznych.
4. Dokumentacja postępowania przechowywana jest w Zespole właściwym ds. zamówień, a
następnie podlega archiwizacji na zasadach określonych w Instrukcji Kancelaryjnej.
5. Zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres minimum 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, chyba że dłuższy okres
przechowywania wynika z przepisów Ustawy lub przepisów wykonawczych wydanych na jej
podstawie, a w przypadku postępowań współfinansowanych ze środków Funduszu Spójności w
ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko przez okres co najmniej 3 lat od daty
zamknięcia Programu, jeżeli w Projekcie występuje pomoc publiczna - 10 lat od dnia udzielenia
pomocy publicznej, chyba że dokumenty/ przepisy regulujące udzielenie pomocy publicznej
stanowią inaczej.
Pubilkacja ogłoszeń o zamówieniach pubilcznych
8 13.
1. Ogłoszenia o zamówieniach publicznych, o których mowa w Ustawie, zamieszcza się w miejscu
publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego, w Biuletynie Zamówień Publicznych
udostępnianym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej, jeżeli są przekazywane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej oraz
w Biuletynie Informacji Publicznej.
2. Odpowiedzialność za publikację ogłoszeń o zamówieniach publicznych, o których mowa w ust. 1.
spoczywa na Kierowniku Zespołu właściwego ds. zamówień.
UA Ufa
j!
|
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr309/2017 | Załączniknri | Stronalz1 |
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wnoszę o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest:
Wartość szacunkowa zamówienia WYNOSI: ssa sassses sauna rarezza aaa wee naga zarara rana baa aaa taa ytewzadak tad zł netto,
co w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w
sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych, gdzie 1€ = PLN, stanowi równowartość ......... smsa sasnsaasasoezroeresnec nasa euro.
Proponowany skład Komisji przetargowej:
Bydgoszcz, dnia: ...........-sssssszzesaanassaanaarazn anawa
_ organizacyjnej
podpis Kierownika komórki podpis Zarządu Spółki o |
Td
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 308/2017 | Załącznik nr 2 | Strona1z1
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
skierowany przez: ......ssmesausnuononsaasasananoaanozntawnea poanonnotasanagaawaarnananno
(Przewodniczący Komisji - wnioskujący)
1. Numer sprawy:
2. Opis przedmiotu zamówienia:
(Ilość I rodzaj towaru, etapy i miejsce dostawy, termin I miejsce realizacji, zakres rzeczowy I czasowy usługi, zakres i czas
realizacji roboty budowlanej, Inne informacje niezbędne do prawidłowego I terminowego wykonania zamówienia).
3. Rodzaj zamówienia: dostawa/usługa/roboty budowlane”
4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
5. Szacunkowa wartość zamówienia — bez VAT .........ses.eemesoonuu.cu, woo ona ana ao wow o aaa oda a po aoe manta nadow9 wrota taa taauawa
co w oparciu o średni kurs złotego do euro, ustalony rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w
sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych, gdzie 1€ = PLN, stanowi równowartość .........eussessassassanwarenaaonnsa euro.
Wartość brutto zamówienia: ............-as s nasaeeasaaaaaaaaoaona aa aaa aaa prany wana hana aRINNNNLLNiW
7. Proponowany tryb postępowania: ........aausaauussies seu. wara wa taa down nasada anet awo nowa zastawa poetoonantotat 100 szo zaz nioo wa
8. Uzasadnienie wyboru trybu (merytoryczne i prawnej: .......asassaszaszezzezer ewa azzuuaeunu u NA .
9. Źródło finansowania: ..................... poon azzowranianaa pana wota uorewa NN aaa anna ae at anawa aż
BYdgOSZCZ, ANIA: .......e....a ee ranaawoznzannanwanaanaa
podpis Kierownika |. podpis Głównego , ,
komórki organizac yinej Księgoweso | podpis Zarządu Spółki
| |
OJJ
Załączniki:
1. - Protokół z przeprowadzenia rozeznania rynku
2. Wzórumowy
3. — Dokumentacja przetargowa (SIWZ)
6 Mio
JR
zh
NOU
eiruemAzbimoqo Amown ORNĄ eueperia cje
* ufULIG. efoJeMEZ EE] , ON . S3.1pe - EJMEUOĄAM AUEJTAJĄ " nAlejazid EIUSIMOLUEZ JOIUPaZIg AufAduaioj a. JN -d1
HEJO J90LIEJĄ BIUSZSO)30 elETQ
EIUp po :uEqS
AZDZSODGAJ M
'0'0 z *"d$ EJNIENOJd MOGVdGO VINVIMTIGOXHZSIINN SATIdWOA ANNIWDAZOJIW
ZAZUd HJANVTAIZGN HJANZONANd NIIMOWVZ ULSIIU
HOANZOFIANd NALMOWYZ VINVTAIZAŃ NINYTN5A
ską
_LIOZ/60£ Ju epemyof]
|. Tzlwong | gmymzstqez |
A
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr309/2017 | Załączniknr4 | Strona1z6 |
REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
Postanowienia ogólne
81.
Niniejszy Regulamin określa organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji
Przetargowej powoływanej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2017 r.,
poz. 1579), zwaną w dalszej części Ustawą, prowadzonego przez Zamawiającego.
8 2.
1. Komisja jest zespołem pomocniczym Kierownika Zamawiającego, powoływanym do oceny
spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
pubłicznego oraz badania i oceny ofert, a także dokonania innych, zleconych przez Kierownika
Zamawiającego, czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Komisja składa się z co najmniej trzech członków.
3. Komisja przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycje wykluczenia Wykonawcy,
odrzucenia oferty oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, a także występuje z wnioskiem o
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Komisja nie ma charakteru stałego I powoływana jest każdorazowo do przeprowadzenia danego
postępowania.
53.
1. W przypadku zamówienia na roboty budowlane lub usługi, którego wartość jest równa lub
przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 1 000 000 euro, do nadzoru nad realizacją
udzielonego zamówienia powołuje się zespół osób, zwany dalej „zespołem”.
2. Zespół powoływany jest dla jednego lub więcej powiązanych ze sobą zamówień.
3. Co najmniej dwóch członków zespołu, o którym mowa w ust. 1., musi być powoływanych do
komisji przetargowej.
4. Zespołu nie powołuje się, jeżeli zamawiający w inny sposób zapewnia udział co najmniej dwóch
członków komisji przetargowej w nadzorze nad realizacją udzielonego zamówienia.
Obowiązki członków komisji
84.
1. Członkowie komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się
wyłącznie przepisami prawa, wiedzą I doświadczeniem.
2. Do obowiązków członków komisji należy w szczególności:
1) czynny udział w pracach komisji w ramach obowiązków służbowych,
2) wykonywanie poleceń Przewodniczącego dotyczących prac komisji,
3) niezwłoczne poinformowanie Przewodniczącego komisji łub Kierownika Zamawiającego o
okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka komisji.
3. Członkowie komisji nie mogą ujawniać żadnych informacji związanych z pracami komisji, w tym w
szczególności informacji związanych z przebiegiem badania, oceny i porównania treści złożonych
2 fi
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 | Załączniknr4 | Strona2z6 |
4. Jeżeli w związku z pracą komisji członek komisji otrzymuje polecenie, które w jego przekonaniu
jest niezgodne z prawem, godzi w interes Zamawiającego lub interes publiczny albo ma znamiona
pomyłki, winien przedstawić swoje zastrzeżenia w formie pisemnej Kierownikowi
Zamawiającego.
Prawa członków komisji
85.
1. Członkowie komisji mają prawo do uczestnictwa we wszystkich pracach komisji.
2. Członkowie komisji mają prawo wglądu do wszystkich dokumentów związanych z pracą komisji,
w szczególności do ofert, załączników, wyjaśnień złożonych przez Wykonawców, opinii biegłych,
którzy zostali powołani w danym postępowaniu.
3. Członkowie komisji mają prawo do zgłaszania, w każdym czasie, pisemnych zastrzeżeń
odnoszących się do pracy komisji do Kierownika Zamawiającego.
Oświadczenia o bezstronności
$ 6.
1. Kierownik Zamawiającego, członkowie komisji oraz inne osoby wykonujące czynności w danym
postępowaniu, składają pisemne „Oświadczenie” o zaistnieniu lub braku istnienia okoliczności, o
których mowa w art. 17 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 4-1), niezwłocznie po powzięciu informacji
dających podstawę do jego złożenia.
2. W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których
mowa w art. 17 ust. 1 Ustawy, nie złożenia takiego oświadczenia w terminie lub złożenia
oświadczenia niezgodnego z prawdą, Przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka
komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i występuje do
Kierownika Zamawiającego o odwołanie tego członka ze składu komisji.
3. Oświadczenie o okolicznościach uzasadniających wyłączenie członka komisji z dalszych prac
Przewodniczący komisji włącza do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
Przewodniczący komisji
87.
1. Przewodniczącym komisji jest Kierownik komórki organizacyjnej dla której ma być realizowane
Zamówienie łub wyznaczony przez niego pracownik pełniący funkcję kierowniczą.
2. Przewodniczący kieruje pracami komisji.
3. Do zadań Przewodniczącego należy w szczegółności:
1) ustalenie organizacji pracy komisji oraz wyznaczanie miejsca i terminów jej posiedzeń,
2) prowadzenie posiedzeń komisji,
3) Informowanie członków komisji o odpowiedzialności w przypadku naruszenia przepisów
Ustawy lub niniejszego Regulaminu,
4) odbieranie od członków oświadczeń, o których mowa w 8 6,
5) przedkładanie Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia projektów dokumentów
przygotowanych przez komisję,
6) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego,
=
LU ZA
[ REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
| Uchwała nr 309/2017 | Załącznik nr4 | Strona3z6 |
7) informowanie Kierownika Zamawiającego o problemach związanych z pracami komisji
w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekretarz komisji
$8.
Sekretarzem komisji jest pracownik Zespołu właściwego ds. zamówień wyznaczony przez jego
Kierownika.
Do obowiązków Sekretarza komisji należy:
1) dokumentowanie czynności podejmowanych przez komisję, zgodnie z przepisami Ustawy,
2) organizowanie posiedzeń komisji w uzgodnieniu z jej Przewodniczącym,
3) opracowywanie projektów dokumentów przygotowywanych przez komisję, w zakresie
zleconym przez Przewodniczącego,
4) obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji,
5) prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez Przewodniczącego,
6) przesyłanie, po zatwierdzeniu przez Kierownika Zamawiającego, wniosków, ogłoszeń i innych
dokumentów przygotowanych przez komisję,
7) przechowywanie protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w trakcie jego trwania,
8) czuwanie nad prawidłowością realizacji zasady jawności postępowania, a zwłaszcza
udostępnianie protokołu postępowania oraz załączników do protokołu,
9) czuwanie nad ochroną wiadomości objętych tajemnicą.
Biegli I inne osoby uczestniczące w pracach komisji
89.
jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości
specjalnych, Przewodniczący komisji składa Kierownikowi Zamawiającego umotywowany
wniosek o powołanie biegłych (rzeczoznawców).
Do biegłych (rzeczoznawców) stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące praw i obowiązków
członków komisji.
Biegły przedstawia opinię na piśmie, a na zaproszenie Przewodniczącego komisji bierze udział w
posiedzeniach komisji z głosem doradczym i udziela dodatkowych wyjaśnień.
Tryb pracy komisji przetargowej
8 10.
Komisja rozpoczyna pracę z chwilą zatwierdzenia przez Kierownika Zamawiającego jej składu
zaproponowanego we „Wniosku o wszczęcie postępowania o udziełenie zamówienia
publicznego” (załącznik nr 1).
Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, które było
przedmiotem postępowania, lub z chwilą unieważnienia postępowania.
Po zakończeniu prac komisji jej Przewodniczący przekazuje dokumentację postępowania do
Zespołu właściwego ds. zamówień w celu jej przechowania, na zasadach określonych w Instrukcji
Kancelaryjnej.
ra
Klin
=
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 | Załączniknr4 | Strona4z6 |
Przygotowanie postępowania
$11.
Na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, komisja zobowiązana
jest przygotować i przekazać do zatwierdzenia Kierownikowi Zamawiającego następujące
dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia wraz z udokumentowaniem wartości szacunkowej,
2) propozycję wyboru trybu udzielania zamówienia wraz z uzasadnieniem, w przypadku Innego
trybu niż przetarg nieograniczony lub ograniczony,
3) projekty wniosków, zawiadomień, informacji do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych lub
innych organów, jeżeli zachodzi potrzeba uzyskania stosownych decyzji administracyjnych albo
złożenia stosownych zawiadomień czy informacji,
4) projekty ogłoszeń do publikacji,
5) projekty dokumentacji przetargowej (SIWZ),
6) inne niezbędne dokumenty.
Udostępnianie dokumentacji przetargowej
8 12.
1. Po ogłoszeniu postępowania Sekretarz komisji:
1)w wymaganych przypadkach publikuje na stronach internetowych Zamawiającego
dokumentację przetargową (SIWZ) oraz wszelkie konieczne załączniki,
2) wydaje zainteresowanym Wykonawcom dokumentację przetargową (SIWZ) na ich wniosek,
3) przyjmuje zapytania oraz żądania wyjaśnień do dokumentacji przetargowej (SIWZ),
4) wszelkie odpowiedzi na zapytania, wyjaśnienia oraz modyfikacje treści dokumentacji
przetargowej (SIWZ), publikuje na stronach internetowych Zamawiającego,
5) w razie zwołania zebrania Wykonawców sporządza protokół z zebrania.
2. Zebranie, o którym mowa powyżej, prowadzi Przewodniczący komisji.
Protokóły z posiedzeń komisji
8 13.
1. Z posiedzenia komisji Sekretarz komisji sporządza protokół zawierający datę posiedzenia oraz
wskazanie czynności i rozstrzygnięć podejmowanych przez komisję na posiedzeniu.
2. Protokoły z posiedzeń komisji podpisują członkowie komisji uczestniczący w posiedzeniu.
3. Brak podpisu któregokolwiek z członków komisji powinien zostać wyjaśniony w załączonej do
protokołu notatce, podpisanej przez Przewodniczącego i Sekretarza komisji.
4. Jeżeli powodem braku podpisu są zastrzeżenia członka komisji, co do prawidłowości
postępowania, do protokołu załącza się również złożone przez niego w formie pisemnej zdanie
odrębne.
5. Protokoły z posiedzeń komisji stanowią załączniki do Protokołu z postępowania o zamówienie
publiczne, który podlega zatwierdzeniu przez Kierownika Zamawiającego.
Informowanie o pracach komisji
CECH
Do udzielania wyjaśnień i informacji związanych z pracą komisji uprawnionych jest jej Przewodniczący
albo upoważniony przez niego inny członek komisji 7
N
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 | Załącznik nr4 | Strona5z6
Otwarcie ofert
8 15.
Podczas otwarcia ofert Przewodniczący komisji zobowiązany jest aby:
1)
2)
3)
4)
5)
zapewnić, by otwarcie ofert nastąpiło w miejscu i terminie, o którym poinformowano
Wykonawców,
przed otwarciem ofert Sekretarz komisji poinformował o kwocie, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
przed otwarciem każdej z ofert sprawdzono I okazano obecnym na posiedzeniu stan
zabezpieczenia ofert,
oferty złożone po wyznaczonym terminie ich składania nie były otwierane i zostały zwrócone
Wykonawcy,
po otwarciu każdej z ofert odczytano informacje wymagane przepisami Ustawy.
Ocena I badanie ofert
8 16.
Po otwarciu ofert komisja:
1)
2)
3)
4
5)
6)
7)
8)
ustala, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego,
wnioskuje do Kierownika Zamawiającego o wystąpienie do Wykonawców o wyjaśnienie i/lub
uzupełnienie oświadczeń i dokumentów zgodnie z przepisami Ustawy,
wnioskuje do Kierownika Zamawiającego o wykluczenie Wykonawców w przypadkach
określonych w Ustawie,
bada oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz stwierdza czy nie
podlegają one odrzuceniu,
wnioskuje do Kierownika Zamawiającego o poprawienie w ofertach oczywistych omyłek
pisarskich, rachunkowych w obliczeniu ceny oraz innych omyłek polegających na niezgodności
oferty z dokumentacją przetargową (SIWZ), nie powodujących istotnych zmian w treści oferty,
zawiadamiając Wykonawców,
wnioskuje do Kierownika Zamawiającego o odrzucenie oferty Wykonawców w przypadkach
przewidzianych Ustawą,
ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu,
przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej, bądź występuje o unieważnienie
postępowania, przedstawiając Kierownikowi Zamawiającego odpowiednie projekty pism.
Wybór najkorzystniejszej oferty
8 17.
Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny ofert
dokonanej przez członków komisji, po szczegółowym zapoznaniu się z ofertami oraz opiniami
biegłych, w przypadku gdy zostali powołani.
Indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych
w dokumentach stanowiących podstawę złożenia oferty.
Ocena ofert powinna się odbywać w warunkach umożliwiających niezbędną swobodę i
bezstronność członków komisji.
ok |
3
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH [ Uchwała nr309/2017 | Załączniknr4 | Strona6z6 |
4. W przypadku konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej, potrzebnej do merytorycznej
oceny złożonych ofert, członek komisji nie posiadający takiej wiedzy może wystąpić do
Przewodniczącego komisji o wyłączenie go z czynności oceny ofert.
W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 Ustawy, komisja występuje
o unieważnienie postępowania. Pisemne uzasadnienie takiego wniosku powinno zawierać
wskazanie podstawy prawnej oraz faktycznej.
Środki ochrony prawnej
8 18.
O wniesieniu przez Wykonawców środków ochrony prawnej Przewodniczący komisji
niezwłocznie informuje pozostałych członków komisji, zwołując posiedzenie komisji.
„ Sekretarz komisji podejmuje stosowne czynności celem przekazania zainteresowanym informacji
o wniesieniu przez Wykonawców środków ochrony prawnej, zgodnie z przepisami Ustawy.
Kierownik Zamawiającego wyznacza pełnomocników na rozprawę przed Krajową Izbą
Odwoławczą.
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
| pleczęć zamawiającego |
Oświadczenie:
kierownika zamawlającego
pracownika zamawiającego, któremu kierownik zamawlającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności
członka komisji przetargowej
biegłego
Innej osoby wykonującej czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Imię(iMlona) | uznana
Nazwisko ezzaazaezeotzaananeh
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania oświadczam, że:
1)
2)
3)
4)
5)
——LŹ..Y."Y.. ., Q)Q)D)D „>Ź>—>Ó)_o220,)/0ó
W związku z zalstnienlem okoliczności, o której mowa w pkt ......2), podlegam wyłączeniu z niniejszego postępowania
nle ublegam slę o udzielenie zamówienia;
nle pozostaję w zwlązku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w Iinil prostej, pokrewieństwa
lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposoblenia, opieki lub
kuratell z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
wykonawców ublegających się o udzielenie zamówienia;
przed upływem 3 lat od dnla wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy
lub zlecenia z wykonawcą I nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców
ublegających się o udzielenie zamówlenlia;
nle pozostaję z żadnym wykonawcą w taklm stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione
wątpliwości co do mojej bezstronności;
nie zostałem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówlenia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
(podpis)
Haza oaza Aa ye D od aw o Doda wa oazy aaa ima podaan aa Odd s unasc i» ANIA 2......noasu2.2. F.
(podpis)
1) Zaznaczyć właściwe.
2 Wymienić pkt od 1 do 5, Jeżeli dotyczy. ją
Uchwała nr 309/2017 | Załącznik nr 4-1 | Strona1z1 |
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 | Załączniknr5 | Strona1z3 |
INSTRUKCJA OBIEGU DOKUMENTÓW
DOTYCZĄCYCH WADIUM | ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
81
instrukcja określa zasady wnoszenia i zwrotu wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania
umowy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia
2004 r. — Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2017, poz. 1579).
Wadium
52
1. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. 2016r. poz. 359 I 2260 oraz z 2017r. poz. 1089).
2. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Zamawiający odpowiednio zabezpieczy.
3. Wysokość wadium, jego formy oraz warunki jego wnoszenia winny być umieszczone
w dokumentacji przetargowej (SIWZ).
4. Sekretarz komisji rozpoczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powiadamia
Głównego Księgowego Spółki o wysokości wadium i terminie, do którego ma być wnoszone, a także
informuje o ewentualnych zmianach tego terminu.
5. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą, Przewodniczący
komisji przekazuje oryginał dokumentu stanowiącego wadium Głównemu Księgowemu, który
złoży go w sejfie w dniu otwarcia ofert.
6. W przypadku złożenia nowego wadium w formie gwarancji lub poręczenia albo aneksu do takiego
wadium w toku postępowania, Przewodniczący komisji przekazuje oryginał dokumentu
stanowiącego wadium Głównemu Księgowemu, który złoży go w sejfie w dniu jego otrzymania.
7. W przypadku złożenia w sejfie wadium w formie gwarancji i poręczeń Główny Księgowy wydaje
składającemu „Potwierdzenie przyjęcia wadium” (załącznik nr 5-1).
83
1. Wniosek o zwrot wadium Wykonawcy Sekretarz komisji składa Głównemu Księgowemu
niezwłocznie po zajściu jednej z wymienionych w Ustawie okoliczności.
2. Sekretarz komisji składa także Głównemu Księgowemu wniosek o zwrot wadium Wykonawcy,
który wniósł wadium, lecz nie złożył oferty w postępowaniu.
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH _| Uchwała nr 309/2017 | Załączniknr5 ] Strona2z3
3. Wadium wniesione w pieniądzu zwraca się wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku
bankowego Spółki, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
4. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń Główny Księgowy przesyła Wykonawcom za
potwierdzeniem odbioru, dokumentując jednocześnie jego zwolnienie na „Zleceniu zwrotu
wadium” (załącznik nr 5-2).
5. W przypadku wyrażenia przez Wykonawcę pisemnej zgody na zaliczenie wadium wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego Spółki, na poczet zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, Informację o złożeniu takiej zgody Sekretarz komisji niezwłocznie
przekazuje Głównemu Księgowemu.
54
W przypadku gdy Wykonawca traci wadium na rzecz Spółki Sekretarz komisji niezwłocznie składa
Głównemu Księgowemu wniosek o zrealizowanie wadium i przelanie kwoty wadium (z odsetkami, jeśli
zostało wniesione w pieniądzu), na bieżący rachunek bankowy Spółki, oraz powiadamia o tym fakcie
Wykonawcę.
Zabezpieczenie
CE
1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następujący sposób:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
2016r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089). Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i
ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty
kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy lub zerwania umowy przez Wykonawcę lub rozwiązania umowy przez
Zamawiającego z winy Wykonawcy.
2. W przypadku przedłożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji
ubezpieczeniowej lub gwarancji/poręczenia bankowego, musi być ono wykonalne na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie może być krótszy niż okres
realizacji umowy, lub okres realizacji umowy i gwarancji lub rękojmi.
4. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Jego forma oraz warunki jego wnoszenia Z
winny być umieszczone w dokumentacji przetargowej (SIWZ). / "
Ą Ą ( k
ZWI
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 _Załączniknr5 | Strona3z3 |
5. W przypadku złożenia w sejfie zabezpieczenia w formie gwarancji i poręczeń Główny Księgowy
wydaje składającemu „Potwierdzenie przyjęcia zabezpieczenia” (załącznik nr 5-1).
6. Zabezpieczenia w formach gwarancji i poręczeń Główny Księgowy składa w sejfie, po uprzednim
sprawdzeniu przez Sekretarza komisji ich zgodności z warunkami dokumentacji przetargowej
(SIWZ) i umową oraz wymaganiami niniejszej Instrukcji. Do dokumentu stanowiącego
zabezpieczenie załącza się „Potwierdzenie zgodności zabezpieczenia” (załącznik nr 5-3).
7. W przypadku złożenia nowego zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia albo aneksu do
takiego zabezpieczenia w toku realizacji umowy oryginał dokumentu stanowiącego zabezpieczenie
Główny Księgowy składa w sejfie, po uprzednim sprawdzeniu przez Kierownika komórki
organizacyjnej odpowiedzialnej za wykonanie umowy, jego zgodności z warunkami specyfikacji
istotnych warunków zamówienia i umową oraz wymaganiami niniejszej Instrukcji. Do dokumentu
stanowiącego zabezpieczenie załącza się „Potwierdzenie zgodności zabezpieczenia” (załącznik nr
5-3).
86
1. Wniosek o zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy Kierownik komórki organizacyjnej
odpowiedzialnej za wykonanie umowy składa Głównemu Księgowemu nie później niż na 7 dni
kalendarzowych przed upływem terminu zwrotu zabezpieczenia.
2. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zwraca się wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy
rachunku bankowego Spółki, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
3. Zabezpieczenie wniesione w formie poręczeń i gwarancji Główny Księgowy przesyła Wykonawcy
za potwierdzeniem odbioru, dokumentując jednocześnie jego zwolnienie poprzez wystawienie
załącznika nr 5-2.
87
W przypadku, gdy Wykonawca traci zabezpieczenie należytego wykonania umowy na rzecz Spółki,
Kierownik komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za wykonanie umowy niezwłocznie składa
Głównemu Księgowemu wniosek o zrealizowanie zabezpieczenia i przelanie kwoty zabezpieczenia
(z odsetkami, jeśli zostało wniesione w pieniądzu), na bieżący rachunek bankowy Spółki,
oraz powiadamia o tym fakcie Wykonawcę.
| REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 . Załącznik nr5-1 | Strona1iz1
POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA WADIUM / ZABEZPIECZENIA)
Potwierdzam przyjęcie wadium/zabezpieczenia” z dnia ............uuusessuzzuaniwiiiiLi. NE
WYStAWIONEO PrZEZ 2... oaza zaa LLLL
BYOgOSZCZ, ANA uunmananaanenaeansaaea 0a, aaa own ow zaskaaaa aso oazaA add wio1
data I podpis Sekretarza komisji
" zaznaczyć właściwe
ŁŁŃ
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr 309/2017 | Załączniknr5-2 | Stronaizi
ZLECENIE ZWROTU WADIUM/ZABEZPIECZENIA”
Potwierdza zwolnienie wadium/ zabezpieczenia” z dnia ........
wystawionego przez .........asseosesanwoaaanananaaronaaanoaownawatawrctnew
data i podpis pracownika zwalniającego
'") zaznaczyć właściwe
data I podpis pracownika odbierającego
z Działu Księgowości
POTWIERDZENIE ZGODNOŚCI ZABEZPIECZENIA
Potwierdzam zgodność z warunkami dokumentacji przetargowej (SIWZ) i umowy
oraz wymaganiami instrukcji określającej zasady wnoszenia i zwrotu
wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy w postępowaniach o udzielenie
zamówienia publicznego przeprowadzanych przez Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania
Odpadów ProNatura Sp. z 0.0. zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego w formie
wa aaa aaa a poza a pana zabawa akad pono aaa zawanzaaatwyeyz at LuLLLLh Z ANIA 2... aaa an aaoa aa aoanaaeanzanatownua
wystawionego przeZ ............---uaa.-ousasunuaunanuu, A ono tazosnozauiaDŁacsooraa pamana pia naa zana okwaot nowo ooz aa zoenaddwia
złożonego przez ..................... srazasewenna peaonaw anawa oba ao ora odonaodaA radon» aasozasewawna saoszaauanaca aoonaoawonosowanaazaaaoLana RA
NA KWOŁĘ: -....2.-..-muoona aaa aornaaraaawwanatzaniaanu tu,
Bydgoszcz, dnia ................ satan
data I podpis data i podpis pracownika odbierającego
Kierownika komórki organizacyjnej z Działu Księgowości
REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH | Uchwała nr309/2017 | Załącznik nr5-3 | Stronai z1 |