Jawność w spółkach komunalnych #1540
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
6 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Treść
-
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA
Return Receipt
Your Wniosek o informację
document:
was {{ email }}
received
by:
at: 2021-02-15 07:42:18
Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem tej wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani w inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym skierowaniu wiadomości proszę niezwłocznie poinformować nadawcę, a wiadomość usunąć z Państwa systemu komputerowego. Spółka Wodociągi Miasta Krakowa S.A., ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków (WMK S.A.) informuje, że jest administratorem danych osobowych przekazanych w związku z niniejszą korespondencją. Dane osobowe objęte korespondencją będą przetwarzane przez WMK S.A. na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu administratora w zakresie i celu niezbędnym do podjęcia i realizacji działań związanych z przedmiotem korespondencji, oraz w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami a także w celach archiwalnych. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania czynności związanych z przedmiotem korespondencji, a także przez okres konieczny w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, oraz w celach archiwalnych przez okres przewidziany przepisami prawa. Państwa dane mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmioty działające na zlecenie WMK S.A., w szczególności podmioty świadczące usługi doradcze, księgowe, rachunkowe, usługi IT, usługi ochrony lub mienia, a także operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki, podmioty świadczące usługi windykacyjne, a także organy jednostek samorządu terytorialnego (w tym organy Gminy Miejskiej Kraków), organy administracji publicznej w tym organy właściwe w sprawach gospodarowania wodami, właściwe organy regulacyjne w rozumieniu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków lub inne podmioty, które mogą żądać udostępnienia danych na podstawie przepisów prawa. W uzasadnionym przypadku mogą to być właściciel lub współwłaściciele nieruchomości. Więcej informacji o przetwarzaniu danych oraz uprawnieniach przysługujących w związku z przetwarzaniem danych dostępnych jest na stronie internetowej WMK S.A. ( https://wodociagi.krakow.pl ) w zakładce RODO w WMK S.A. .
W związku z obecną sytuacją epidemiczną, mając na uwadze względy bezpieczeństwa, Zarząd Wodociągów Miasta Krakowa podjął decyzję o wstrzymaniu przyjmowania interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9 w Krakowie od dnia 14.10.2020 r.Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, poprzez e-BOK lub korespondencyjnego.
Dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców. Zapraszamy do kontaktu: formularz kontaktowy adres e-mail: {{ email }} Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne przez stronę główną Wodociągów Miasta Krakowa kontakt telefoniczny (numery telefonów dostępne na stronie https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html ) Zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
Centrala: 12 42-42-300
Recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
Dział Techniczny: 12 42-42-315
Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481
Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-438, 12 42-42-487 -
Wniosek o informację - prośba o dosłanie procedur przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do Państwa odpowiedzi na wniosek o informację złożony 13.02.2021 r. prosimy o przesłanie procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu (pytanie nr 4 z wniosku) oraz procedury zamówień z wolnej ręki (pytanie 3 z wniosku), o których mowa w Państwa odpowiedzi.
Procedury prosimy przesłać na ten sam adres, na który została przesłana odpowiedź na wniosek, tj.: {{EMAIL}
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-01-24 20:20:53 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Czy spółka prowadzi
> BIP? 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. 1.2. Prosimy o
> podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 1.3. Czy spółka
> publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
> zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.4. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
> podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.5. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 2. Czy spółka
> prowadzi rejestr umów? 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów?
> Prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 3. Czy spółka posiada
> procedury zamówień z wolnej ręki? a) Tak b) Nie 4. Czy spółka posiada
> procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? a) Tak b) Nie
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP b) strona www. 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 7. Jakie były
> przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 8. Jaka była strata
> spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 9. Jaka była łączna wysokość
> części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
> organu zarządzającego w 2019 r.? 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały
> zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 12. Czy uchwała w sprawie
> zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019
> roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b)
> strona www. 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach? 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na
> promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu? 14. Czy w
> 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
> ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
> pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki] Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w
> formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać
> podanego adresu. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji -
Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji SA
Return Receipt
Your Wniosek o informację
document:
was {{ email }}
received
by:
at: 2021-05-31 08:17:57
Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem tej wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani w inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym skierowaniu wiadomości proszę niezwłocznie poinformować nadawcę, a wiadomość usunąć z Państwa systemu komputerowego. Spółka Wodociągi Miasta Krakowa S.A., ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków (WMK S.A.) informuje, że jest administratorem danych osobowych przekazanych w związku z niniejszą korespondencją. Dane osobowe objęte korespondencją będą przetwarzane przez WMK S.A. na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu administratora w zakresie i celu niezbędnym do podjęcia i realizacji działań związanych z przedmiotem korespondencji, oraz w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami a także w celach archiwalnych. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania czynności związanych z przedmiotem korespondencji, a także przez okres konieczny w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, oraz w celach archiwalnych przez okres przewidziany przepisami prawa. Państwa dane mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmioty działające na zlecenie WMK S.A., w szczególności podmioty świadczące usługi doradcze, księgowe, rachunkowe, usługi IT, usługi ochrony lub mienia, a także operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki, podmioty świadczące usługi windykacyjne, a także organy jednostek samorządu terytorialnego (w tym organy Gminy Miejskiej Kraków), organy administracji publicznej w tym organy właściwe w sprawach gospodarowania wodami, właściwe organy regulacyjne w rozumieniu ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków lub inne podmioty, które mogą żądać udostępnienia danych na podstawie przepisów prawa. W uzasadnionym przypadku mogą to być właściciel lub współwłaściciele nieruchomości. Więcej informacji o przetwarzaniu danych oraz uprawnieniach przysługujących w związku z przetwarzaniem danych dostępnych jest na stronie internetowej WMK S.A. ( https://wodociagi.krakow.pl ) w zakładce RODO w WMK S.A. .
W związku z obecną sytuacją epidemiczną, mając na uwadze względy bezpieczeństwa, Zarząd Wodociągów Miasta Krakowa podjął decyzję o wstrzymaniu przyjmowania interesantów w Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9 w Krakowie od dnia 14.10.2020 r.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego, poprzez e-BOK lub korespondencyjnego.
Dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców. Zapraszamy do kontaktu: formularz kontaktowy adres e-mail: {{ email }} Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne przez stronę główną Wodociągów Miasta Krakowa kontakt telefoniczny (numery telefonów dostępne na stronie https://wodociagi.krakow.pl/kontakt.html ) Zgłoszenie awarii: numer alarmowy 994, 12 42-42-303, 0-800-13-00-60
Centrala: 12 42-42-300
Recepcja - Dziennik Podawczy: 12 42-42-314, 12 42-42-318
Dział Techniczny: 12 42-42-315
Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 42-42-412, 12 42-42-446, 12 62-03-367
Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 42-42- 435, 12 42-42-436, 12 42-42-372, 12 42-42 430, 12 42-42 481
Informacja o należnościach: 12 62-03-370, 12 42-42-499
Odczyt wodomierza: 12 42-42-437, 12 42-42-438, 12 42-42-487