Jawność w spółkach komunalnych #155
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
8 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
-
Re: RE: Wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wezwanie do wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego wskazujemy, że nasz wniosek dotyczy informacji prostej. Większość pytań ma charakter zamknięty, wystarczy na nie odpowiedzieć "tak" lub "nie".
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-02-22 07:17:49.570474+00:00 z adresu {{ email }}:
> Witam, W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wiadomość nadesłaną w dniu
> 13.02.2021 r. dot. udostępnienia informacji publicznej. Oryginał zostanie
> wysłany na adres Stowarzyszenia za pośrednictwem Poczty Polskiej. Z
> wyrazami szacunku Mariola Papierz Asystent Zarządu Assistant of the CEO
> Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Orła Białego 22,
> PL-66-470 Kostrzyn nad Odrą, POLAND Tel.: +48 95 721 98 00, Fax: +48 95 752 41
> 67 <mailto:{{ email }}> {{ email }}, <http://www.kssse.pl/> www.kssse.pl
> NIP 598-13-16-916 REGON 210396113 Kapitał zakładowy 27.184.300,00 PLN KRS Sąd
> Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Nr rejestru 0000066104
> Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku Oddział w Kostrzynie nad Odrą 32 8355
> 0009 0022 3890 2000 0001 Please consider the environment before
> printing. KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem Państwa danych osobowych
> jest Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. z siedziba w
> Kostrzynie nad Odrą. Dane kontaktowe znajdują się powyżej. Państwa dane
> przetwarzane są w celu nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy
> Państwem a naszą Spółką. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych
> osobowych, jest art. 6 ust, 1 lit. b) lub f) Rozporządzenia Parlamentu
> Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
> osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
> swobodnego przepływu takich danych. Prawnie uzasadnionym interesem
> realizowanym przez administratora jest nawiązanie i utrzymanie z Państwem
> relacji biznesowych lub obowiązków realizowanych przez naszą Spółkę, jako
> zarządzającego kostrzyńsko-słubicką specjalną strefą ekonomiczną/obszarem,
> wynikających z przepisów prawa. Przetwarzane kategorie Państwa danych
> osobowych to dane osobowe, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały
> przekazane w Państwa imieniu) lub dane osobowe zebrane ze źródeł publicznie
> dostępnych, w szczególności imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy,
> adres korespondencyjny. Odbiorcą Państwa danych są pracownicy oraz członkowie
> Zarządu naszej Spółki. Państwa dane osobowe przechowywane i przetwarzane będą
> do czasu zgłoszenia przez Państwa żądania ich usunięcia lub ograniczenia
> przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub zakończenia
> łączących Państwa z naszą Spółka relacji biznesowych. Mają Państwo prawo
> dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
> przetwarzania lub maja Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
> przetwarzania. -
RE: Wniosek o informację przez Kostrzyńsko - Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
From: {{ email }} <{{ email }}>
Sent: Tuesday, March 9, 2021 11:38 AM
To: '{{ email }}' <{{ email }}>
Subject: RE: Wniosek o informacjęWitam,
W załączeniu przesyłam skan Pisma, w którym zostały udzielone odpowiedzi na pytania zadane we wniosku dot. udostępnienia informacji publicznej.
Z wyrazami szacunku
Mariola PapierzAsystent Zarządu
Assistant of the CEOKostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
ul. Orła Białego 22, PL-66-470 Kostrzyn nad Odrą, POLAND
Tel.: +48 95 721 98 00, Fax: +48 95 752 41 67
<mailto:{{ email }}> {{ email }}, <http://www.kssse.pl/> www.kssse.plNIP 598-13-16-916 REGON 210396113 Kapitał zakładowy 27.184.300,00 PLN
KRS Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Nr rejestru 0000066104
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku Oddział w Kostrzynie nad Odrą 32 8355 0009 0022 3890 2000 0001Please consider the environment before printing.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. z siedziba w Kostrzynie nad Odrą. Dane kontaktowe znajdują się powyżej.
Państwa dane przetwarzane są w celu nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem a naszą Spółką.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych, jest art. 6 ust, 1 lit. b) lub f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
Prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora jest nawiązanie i utrzymanie z Państwem relacji biznesowych lub obowiązków realizowanych przez naszą Spółkę, jako zarządzającego kostrzyńsko-słubicką specjalną strefą ekonomiczną/obszarem, wynikających z przepisów prawa.
Przetwarzane kategorie Państwa danych osobowych to dane osobowe, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały przekazane w Państwa imieniu) lub dane osobowe zebrane ze źródeł publicznie dostępnych, w szczególności imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, adres korespondencyjny.
Odbiorcą Państwa danych są pracownicy oraz członkowie Zarządu naszej Spółki.
Państwa dane osobowe przechowywane i przetwarzane będą do czasu zgłoszenia przez Państwa żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub zakończenia łączących Państwa z naszą Spółka relacji biznesowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub maja Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
From: {{ email }} <mailto:{{ email }}> <{{ email }} <mailto:{{ email }}> >
Sent: Friday, March 5, 2021 11:27 AM
To: {{ email }} <mailto:{{ email }}>
Subject: Wniosek o informacjęSzanowni Państwo,
w odpowiedzi na wezwanie do wykazania szczególnej istotności dla interesu publicznego wskazujemy, że nasz wniosek dotyczy informacji prostej. Większość pytań ma charakter zamknięty, wystarczy na nie odpowiedzieć "tak" lub "nie".
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-02-22 07:17:49.570474+00:00 z > adresu {{ email }} <mailto:{{ email }}> : > Witam, W załączeniu przesyłam skan > odpowiedzi na wiadomość nadesłaną w dniu > 13.02.2021 r. dot. > udostępnienia informacji publicznej. Oryginał zostanie > wysłany > na adres Stowarzyszenia za pośrednictwem Poczty Polskiej. Z > > wyrazami szacunku Mariola Papierz Asystent Zarządu Assistant > of the CEO > Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. > ul. Orła Białego 22, > PL-66-470 Kostrzyn nad Odrą, POLAND Tel.: > +48 95 721 98 00, Fax: +48 95 752 41 > 67 <mailto:{{ email }}> > {{ email }} <mailto:{{ email }}> , <http://www.kssse.pl/> www.kssse.pl <http://www.kssse.pl> > NIP > 598-13-16-916 REGON 210396113 Kapitał zakładowy 27.184.300,00 PLN > KRS Sąd > Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Nr > rejestru 0000066104 > Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku > Oddział w Kostrzynie nad Odrą 32 8355 > 0009 0022 3890 2000 0001 > Please consider the environment before > printing. KLAUZULA > INFORMACYJNA Administratorem Państwa danych osobowych > jest > Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. z siedziba w > > Kostrzynie nad Odrą. Dane kontaktowe znajdują się powyżej. > Państwa dane > przetwarzane są w celu nawiązania lub zachowania > relacji biznesowych pomiędzy > Państwem a naszą Spółką. Podstawą > prawną przetwarzania Państwa danych > osobowych, jest art. 6 ust, 1 > lit. b) lub f) Rozporządzenia Parlamentu > Europejskiego i Rady > (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony > osób > fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie > > swobodnego przepływu takich danych. Prawnie uzasadnionym > interesem > realizowanym przez administratora jest nawiązanie i > utrzymanie z Państwem > relacji biznesowych lub obowiązków > realizowanych przez naszą Spółkę, jako > zarządzającego > kostrzyńsko-słubicką specjalną strefą ekonomiczną/obszarem, > > wynikających z przepisów prawa. Przetwarzane kategorie Państwa > danych > osobowych to dane osobowe, które pochodzą bezpośrednio od > Państwa (lub zostały > przekazane w Państwa imieniu) lub dane > osobowe zebrane ze źródeł publicznie > dostępnych, w szczególności > imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, > adres > korespondencyjny. Odbiorcą Państwa danych są pracownicy oraz > członkowie > Zarządu naszej Spółki. Państwa dane osobowe > przechowywane i przetwarzane będą > do czasu zgłoszenia przez > Państwa żądania ich usunięcia lub ograniczenia > przetwarzania lub > wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub zakończenia > > łączących Państwa z naszą Spółka relacji biznesowych. Mają > Państwo prawo > dostępu do swoich danych osobowych, ich > sprostowania, usunięcia lub ograniczenia > przetwarzania lub maja > Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec > przetwarzania. <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYxNDk0MDAyOTM4LjM0NjAuNzQzNjcxMTk5NzYzMTY4ODQxNkBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxGcmksIDA1IE1hciAyMDIxIDEwOjI3OjA5IC0wMDAwfGluZm9Aa3Nzc2UucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MD>
-
Wniosek o informację - prośba o dosłanie procedur przez AgnieszkaZdanowicz
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do Państwa odpowiedzi na wniosek o informację złożony 13.02.2021 r. prosimy o przesłanie procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu (pytanie nr 4 z wniosku) oraz procedury zamówień z wolnej ręki (pytanie 3 z wniosku), o których mowa w Państwa odpowiedzi.
Procedury prosimy przesłać na ten sam adres, na który została przesłana odpowiedź na wniosek, tj.: {{EMAIL}
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoW nawiązaniu do pisma z dnia 2021-01-24 20:20:53 z adresu {{ email }}:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Czy spółka prowadzi
> BIP? 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. 1.2. Prosimy o
> podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 1.3. Czy spółka
> publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
> zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.4. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
> podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.5. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 2. Czy spółka
> prowadzi rejestr umów? 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów?
> Prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 3. Czy spółka posiada
> procedury zamówień z wolnej ręki? a) Tak b) Nie 4. Czy spółka posiada
> procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? a) Tak b) Nie
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP b) strona www. 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 7. Jakie były
> przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 8. Jaka była strata
> spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 9. Jaka była łączna wysokość
> części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom
> organu zarządzającego w 2019 r.? 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały
> zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 12. Czy uchwała w sprawie
> zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019
> roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b)
> strona www. 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach? 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na
> promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu? 14. Czy w
> 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
> ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
> pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki] Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w
> formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać
> podanego adresu. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji